Odnalaz si wielki szu

Data: 2014-11-20 20:12:41
Autor: Mark Woydak
Odnalaz si wielki szu

Odnalazł się Donald Tusk, który nie pokazał się u boku Ewy Kopacz w wieczór
wyborczy. Jeszcze nie w Brukseli, lecz w willi rządowej - z Pawłem Grasiem
u boku.

    Tusk najwyraźniej czeka, aż spakuje się jego kapciowy, czyli Paweł
Graś, który zrezygnował ze stanowiska sekretarza generalnego PO

— donosi „Super Express”.

Jak zaznacza gazeta, b. premier nie ukrywa, że zabiera swojego „kapciowego”
trochę z litości.

    Minister Graś jest mi potrzebny w Brukseli, współpracowaliśmy ze sobą
zawsze bardzo. No i co on by tu robił beze mnie, tak prawdę powiedziawszy

— „SE” przypomina niedawną wypowiedź Tuska.

Dziennik podkreśla, że  u boku „króla Europy”, b. rzecznik rządu będzie
mógł liczyć na wygodne życie.

Europejscy urzędnicy zarabiają średnio około 8 tys. euro miesięcznie, a ci
najsprawniejsi nawet ok. 16 tys. euro (czyli ok. 65 tys. zł)! Dla Grasia to
ogromna i tak naprawdę jedyna szansa! Bo w kraju nie ma co liczyć na
zrobienie kariery bez Tuska

— zauważa gazeta.

Zaraz, zaraz, jak to nie ma na co liczyć? Czy w Polsce brakuje obiektów,
którymi można się zaopiekować? Podobno b. minister jest w tym dobry.

Data: 2014-11-21 05:48:52
Autor: MarkWoydak
Odnalazł się wielki szu
GNIDA podpisująca się "Mark Woydak" z adresem markwoydak@outlook.com a
obecnie podszywająca się pod mój e-mail używający czytnika: Mozilla/5.0
(Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0 SeaMonkey/2.26
to PODSZYWACZ z kompleksem małego fiuta..

MW

Data: 2014-11-21 10:49:09
Autor: szklanynocnik
Odnalaz si wielki szu
uytkownik Mark Woydak napisa:
Odnalaz si Donald Tusk, ktry nie pokaza si u boku Ewy Kopacz w wieczr
wyborczy. Jeszcze nie w Brukseli, lecz w willi rzdowej - z Pawem Grasiem
u boku.

https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/04/narod-kocha-andrzej-krauze.jpg?w=504&h=266

Data: 2014-11-22 04:58:05
Autor: stevep