Odnalezienie auta cd

Data: 2018-01-29 16:40:22
Autor: J.F.
Odnalezienie auta cd
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b7ab30b-adcd-4973-909a-1a5000c8651f@googlegroups.com...
Sąsiedni watek mnie zainspirował
Online można sprawdzić historie ubezpieczeń, można jakieś podstawowe dane z CEPIK wyciągnąć bez problemu
Mnie interesuje jednak czy bez osobistej wizyty w wydzielę komunikacji jest możliwość sprawdzenie gdzieś(np potwierdzając profilem zaufanym) jakie auta aktualnie mam na siebie zarejestrowane
W ostatnich latach już o to dbałem i zgłaszałem przerejestrowywałem jednak a latach młodości jak miałem kilka garbusów, kilka dużych fiatów człowiek to sprzedawał, kupował kolejne i pewny nie jestem czy wszystkie te umowy sprzedaży zgłaszałem do wydziału komunikacji
Podejrzewam że może jakiś wiekowy duży fiat gdzieś tam na mnie figurować.

O ile jezdzi ... no chyba, ze juz go dawno nie ma, ale ciagle na Ciebie zarejestrowany :-)

UFG póki co mnie nie powiadomił stosownym wezwaniem o takiej sytuacji ale kto wie;)

Przechowujący twoje dane osobowe, na żądanie, muszą je udostepnic.
Ale:
-czy CEPIK to dotyczy, czy ma dyspense ?
-czy UFG bedzie mial pesel przy polisach ... chyba ma, bo OIDP to szybko wyszukuja wszystkie pojazdy i szkody osoby.

Dwa pisemka mozna popelnic.
Prosi sie pisemnie, co rodzi kolejne pytania:
-CEPIK jako organ administracji panstwowej chyba moze sprawdzic czy wysyla na aktualny adres, ale UFG nie moze, to ciekawe jak sprawdzi :-)
-stare pojazdy byly rejestrowane bez pesel, wiec ciekawe czy uzupelnili, czy po prostu poszukaja po pesel i nie znajda, wiec nie wysla :-)

J.

Odnalezienie auta cd