Odnaleziono czarne skrzynki Airbusa A330

Data: 2009-06-23 07:55:44
Autor: bohateur
Odnaleziono czarne skrzynki Airbusa A330
Data: 2009-06-23 11:43:54
Autor: FD
Odnaleziono czarne skrzynki Airbusa A330
bohateur pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/1994940,12,item.html
  jak je odnajda to beda lezec na pokladzie statku
na razie to dziennikarzyna jakis kolejnego bąka puscił

Data: 2009-06-23 17:30:45
Autor: Gatar
Użytkownik "bohateur" <bohateur@{NOSPAM}gmail.com> napisał w wiadomości news:h1pqp7$nph$1news.task.gda.pl...

http://wiadomosci.onet.pl/1994940,12,item.html

Gdzie jest napisane jak w temacie ?
Cytat z Twojego źródła :
"Jednostki ratownicze zlokalizowały sygnał z czarnych skrzynek, które najprawdopodobniej pochodzą z Airbusa A330, który rozbił się nad Atlantykiem na początku miesiąca - informuje francuski "Le Monde"."
Bądź dokładny i nie pisz bzdur.

pozdrawiam
Gatar

Data: 2009-06-23 19:17:20
Autor: bohateur
Gatar pisze:

najprawdopodobniej pochodzą z Airbusa A330, który rozbił się nad Atlantykiem na początku miesiąca - informuje francuski "Le Monde"."
Bądź dokładny i nie pisz bzdur.

Byłem na tyle precyzyjny, że zacytowałem dokładnie temat newsa zapodanego przez Onet. Nie wiem czy kolega się orientuje ale Onet
zmienia treść newsów na bieżąco w miarę rozwoju sytuacji. Zmiany
dotyczą także tytułów informacji. Proszę więc mnie nie obrażać, nie mając poglądu na całość sytuacji jaka zaszła.

pozdrawiam

Data: 2009-06-23 20:23:22
Autor: Gatar

Użytkownik "bohateur" <bohateur@{nospam}gmail.com> napisał w wiadomości news:h1r2mu$a87$1news.dialog.net.pl...
Gatar pisze:

[...]

Jeśli ma Ci to pomóc, to przepraszam, choc nie wiem za co, za slowo "bzdura" ?
Jesli wiesz, że onet "zmienia treść newsów na bieżąco w miarę rozwoju sytuacji" to, moim zdaniem
nie warto ich czytac ani cytować. Rano napiszą, że Lech pierwszy dał w twarz Jarkowi, a wieczorem, że odwrotnie.
Osobiście nie wierzę pismakom, dopóki z kilku źródeł wiadomość bedzie podobna.
Jak widać po wiadomości gazety.pl, kórą "cytował" adam, onet (godz. 21:18) swojej wersji nie zmienił.
Jednakoż czy Le Monde także zmienił wiadomość ("Jednostki ratownicze zlokalizowały sygnał z czarnych
skrzynek, które najprawdopodobniej pochodzą z Airbusa A330, który rozbił się nad Atlantykiem na początku
miesiąca - informuje francuski "Le Monde".'), czy też wcześniej onet inaczej przetłumaczył,  czy ..... ?

pozdrawiam
Gatar

Data: 2009-06-23 18:25:01
Autor: adam
Odnaleziono czarne skrzynki Airbusa A330 - To nie śą czrne skrzynaki

Odnaleziono czarne skrzynki Airbusa A330