Odnawianie lokat w Open - problem

Data: 2010-05-04 11:27:40
Autor: Marcin K.
Odnawianie lokat w Open - problem
29 kwietnia mijal termin zakończenia lokaty optymalnej w open wiec
kilka dni wczesniej skusiłem się  na propozycje i złożyłem przez
jeszcze stary system www.lokaty.open.pl wniosek o jej odnowienie.
Wszystko przyjęło wiec wydawalo mi się ze będzie git.

Dzisiaj mamy 4 maja g.20:24 a ja w "nowym"  systemie openonline.pl
widze tak:
TWÓJ PORTFEL:
ostatnie operacje
Tytuł: Lokata nr WWW\xxxxxxxxxx|- likwidacja
Nadawca: "JA"
29.04.2010
10.140,29

Tytuł: Przelew z RBT\xxxxxxxxx
Odbiorca: NOBLE BANK S.A.
29.04.2010
-10.140,29

A w zakladce LOKATY
Lista Lokat Nieopłaconych oraz w trakcie realizacji
...... wnioskowana kwota 10.126,16
Domyslam się ze wnioskowana kwota nowej lokaty zostala wzieta z dnia
zlozenia wniosku o przedłużenie starej. Przez kolejne kilka dni urosło
dodatkowe ok.14zl i teraz kwota wniosku z przelewem na nowa lokate się
nie zgadza. Czy w koncu recznie to ktos skoryguje i lokata będzie
widoczna? Czy kasa będzie wisiec gdzies w systemie? Na moje konto w
mbanku  z ktorego pierwszy przelew wyszedl tez kasa do dzisiaj nie
wróciła.

Odnawianie lokat w Open - problem