Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)

Data: 2012-03-20 19:43:49
Autor: boukun
Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)
Nie wiem jak rozpocząć tytuł wątku, tyle mi się ciśnie tekstów na usta...

Dzisiaj właśnie dostałem radosne pismo od swojego adwokata w Niemczech, w którym informuje mnie, że mój proces przed Bundessozialgerichtem (Federalnym Sądem Socjalnym w Kassel) o bawarski zasiłek wychowawczy dla Adrianki i Dawidka za ich trzeci rok życia został postanowieniem zawieszony, do czasu wdrożenia uchwalonego przez Bundesferfassungsgericht (Federalny Trybunał Konstytucyjny w Karlsruhe)postanowienia z 7 lutego 2012 roku, wzywającego władze krajowe Bawarii do zmiany zaskarżonej ustawy o bawarskim zasiłku wychowawczym do 31 sierpnia 2012 roku i zniesienia do tego czasu rasistowskiego przepisu, wykluczającego cudzoziemców nie będących obywatelami Niemiec lub jednego z krajów Unii Europejskiej w spornym okresie z kręgu uprzywilejowanych do tego świadczenia. Jeśli ustawodawca bawarski nie zmieni do tego czasu niezgodnej z niemiecką konstytucją przedmiotowej ustawy bawarskiej, zaskarżone przepisy przestaną obowiązywać...

Mi w to graj, bo sądzę się o zmianę tej ustawy już blisko 15 lat, jeśli chodzi o Adriankę i blisko 10 lat, jeśli chodzi o Dawidka, a ewentualne przysługujące mi z tego tytułu świadczenia na moje dzieci muszą być wypłacone z 4% odsetek rocznych skapitalizowanych.

Kwota zsiłku, jaki sppodziewam sie wygrać pod koniec tego roku wynosi 3 tysiące dla Adrianki i 3 tysiące dla Dawidka, po tyleż samo za te wiele lat spodziewam sie odsetek, czyli też po 3 tysiące za każdą sprawę (Adrianki i Dawidka, dla Adrianki będzie więcej o 5 lat). Tak więc za każde dziecko po przynak=jmniej 6 tysiecy euro po d koniec roku mam gwarantowane. Jakby tego było mało, to w Niemczech o końca ubiegłego roku obowiązuje ustawa, na podstawie której można się skarżyćo odszkodowanie za przewlekłe postępowanie, o czym zostałem powiadomiony przez Europejski Trybunał Praw Człowieka i już zobowiązałem swojego pełnomocnika w Niemczech, by w tej sprawie podjął też odpowiednie kroki. Przed sądami krajowymi można wyciągnąć większe odszkodowania jak przed Trybunałem Praw Człowieka, gdzie często i gęsto każą zadowolić się samym uznaniem, że dany kraj złamał prawo człowieka określone w art. 6 konwencji. Odszkodowania przed sądami krajowymi liczę na to, że będą w drugiej takiej wysokości, co wartość wygranej sprawy, czyli po kolejne 6 tysięcy euro, za każdą sprawę. W sumie liczę na ogółem 12 tysięcy za Adriankę i 12 tysięcy za Dawidka..., po 6 tysięcy już do końca roku...

BUNDESSOZIALGERICHT

EINGANG 1 5. MRZ. 2012

Beschluss

in dem Rechtsstreit

Az: B 10 EG 9/11 R

L 12 EG 80/07 (Bayerisches LSG) S 9 EG 1/98 (SG Würzburg)

Jaroslaw Niedzwiecki, ul. Luzycka 75, 58-100 Swidnica, Polen,

Kläger und Revisionskläger,

Prozessbevollmächtigter:                                         Rechtsanwalt XXX gegen

Freistaat Bayern,

vertreten durch das Zentrum Bayern Familie und Soziales, Hegelstraße 2, 95447 Bayreuth,

Beklagter und Revisionsbeklagter.

Der 10. Senat des Bundessozialgerichts hat am 12. März 2012 durch den Vorsitzenden Richter Prof. Dr. L o y t v e d sowie die Richter Kruschinsky und Dr. K n ö r r beschlossen:

Das Verfahren wird im Hinblick auf die Entscheidung des Bundesverfassungsgerichts vom 7. Februar 2012 -1 BvL 14/07 - ausgesetzt.

      Loytved

Kruschinsky

      Knörr

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A tutaj główne przesłanki, którymi kierował się Bundesverfassungsgericht w swoim postanowieniu z 7 lutego 2012 roku:

EINGANG 1 5. MRZ. 2012

Leitsätze

zum Beschluss des Ersten Senats vom 7. Februar 2012 -1 BvL 14/07-

1.  Es ist dem Gesetzgeber nicht generell untersagt, nach der Staatsangehörigkeit zu differenzieren. Nach dem allgemeinen Gleichheitssatz bedarf es für die An­knüpfung an die Staatsangehörigkeit als Unterscheidungsmerkmal jedoch eines hinreichenden Sachgrundes.

Der Ausschluss von Personen aus Gründen der Staatsangehörigkeit vom Lan­deserziehungsgeld nach dem Bayerischen Landeserziehungsgeldgesetz ver­stößt gegen Art. 3 Abs. 1 GG.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
I jeszcze najważniejszy punkt z sentencji wyroku/postanowienia Federalnego Trybunału Konstytucyjnego:

2. Ersetzt der Gesetzgeber die verfassungswidrigen Regelun­gen nicht bis zum 31. August 2012 durch eine Neuregelung, tritt Nichtigkeit der beanstandeten Vorschriften ein.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Najbardziej interesujące jest w tym wszystkim to, że nikt przede mną z wykluczonym w spornym czasie cudzoziemców takiego zasiłku bawarskiego nie otrzymał, żaden Turek, żaden Polak nie będący wówczas członkiiem kraju Unii Europejskiej, nikt, tylko ja, Niedźwiecki i ktoś, kto tak jak ja, trafił tuż przede mną do Federalnego Trybunału Konstytucyjnego w Karlsruhe i wraz ze mną naprostował Bawarczykom z Monachium ich rasistwską ustawę... Warto te zacytowane postanowienie cytować ludziom zainteresowanym, bo na razie jest jeszcze objęte tajemnicą i nie można jego nawet znaleźć na niemieckim google... Kto się nie sądził, ten przegrał, bo nie  ma podstaw do wszczęcia postępowania...

Polak potrafi, a boukun szególnie...
Klękajcie narody!

boukun

Data: 2012-03-20 13:27:04
Autor: Marek
On Mar 20, 7:43 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Kiedys mowilo sie, ze Polacy "podbija" Europe swoja zaradnoscia,
pracowitoscia, pomyslowoscia...
Sugerowano, ze Polacy przejma najwazniejsze stanowiska w
przedsiebiorstwach europejskich, poniewaz sa bardzo przebojowi.

Teraz , okazuje sie, ze Polak potrafi...ale tylko sadzic sie o
zasilki...

Zebys , bekon, nie byl taki dumny, to powiem Ci, ze kumpel z mojego
ogolniaka wygral rowniez jakis proces z urzedami w Kanadzie, gdzie
udowodnil im, ze ich prawodawstwo dyskryminuje ludzi ze wzgledu na
pochodzenie...
Polak potrafi.

Dla mnie , sadzenie sie o zasilek, byloby ponizej mojego honoru.
Chyba wolalbym zdechnac harujac w kopalni, niz sadzic Szwabow o jakis
zasilek dla mnie, czy mojej rodziny.
W ogole, sram na zasilki i wole zjesc sucha bulke, niz kupowac szynke
z zasilku...

Data: 2012-03-20 21:37:32
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 21:27, Marek pisze:
Kiedys mowilo sie, ze Polacy "podbija" Europe swoja zaradnoscia,
pracowitoscia, pomyslowoscia

Nie pierdol.

Data: 2012-03-20 13:45:48
Autor: Marek
On Mar 20, 9:37 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-20 21:27, Marek pisze:

> Kiedys mowilo sie, ze Polacy "podbija" Europe swoja zaradnoscia,
> pracowitoscia, pomyslowoscia

Nie pierdol.

Tak pisali w GW...

Pisali nawet, ze Polacy doprowadza do re-ewangelizacji Europy, ale
chyba na razie sa problemy z wlasna ewangelia...

Data: 2012-03-20 21:48:07
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 21:45, Marek pisze:
Kiedys mowilo sie, ze Polacy "podbija" Europe swoja zaradnoscia,
pracowitoscia, pomyslowoscia

Nie pierdol.
Tak pisali w GW...

Od kiedy to GWno jest wyrocznią ? :)

Data: 2012-03-20 14:35:59
Autor: Marek
On Mar 20, 9:48 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Tak pisali w GW...

Od kiedy to GWno jest wyrocznią ? :)

A ty nie wierzysz w zdolnosci naszego Narodu ?

Data: 2012-03-20 22:47:12
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 22:35, Marek pisze:
[...]

Czasami az sie dziwie, ze tyle nasi zdobyli ;) Oczywiscie Ciebie uwazam
za Araba, wiec ciebie i Twoich ziomkow nie licze ;)

Data: 2012-03-20 15:00:13
Autor: Marek
On Mar 20, 10:47 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A ty nie wierzysz w zdolnosci naszego Narodu ?

Czasami az sie dziwie, ze tyle nasi zdobyli ;) Oczywiscie Ciebie uwazam
za Araba, wiec ciebie i Twoich ziomkow nie licze ;)

He, he...
Tez bym chcial byc Arabem, zwlaszcza takim z Kuwejtu...( w sensie
finansowym - oczywiscie)...

No ale szukaj lepiej wlasnych sukcesow w utozsamianiu sie z
beneficjentami zasilkow...najlepiej niemieckich...

Data: 2012-03-20 23:03:51
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 23:00, Marek pisze:

No ale szukaj lepiej wlasnych sukcesow w utozsamianiu sie z
beneficjentami zasilkow...najlepiej niemieckich...

Nie uwazam bekona za godnego dyskutanta na usenecie, ale zyciowo nie
jest glupi.

Data: 2012-03-20 15:15:19
Autor: Marek
On Mar 20, 11:03 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> beneficjentami zasilkow...najlepiej niemieckich...

Nie uwazam bekona za godnego dyskutanta na usenecie, ale zyciowo nie

....a Stalin lubil dzieci...

Data: 2012-03-21 00:11:52
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 23:15, Marek pisze:
[...]

Pierdolisz, albo mylisz z beria ktory porywal mlode dzioewczyny w
czarnej wodze.

Data: 2012-03-21 15:17:35
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie uwazam bekona za godnego dyskutanta na usenecie, ale zyciowo nie
jest glupi.

no, no, no ...ales sobie wzor wybral...

Data: 2012-03-20 22:48:43
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 22:47, u2 pisze:
[...]

Oczywiscie za naszych nie uwazam zydkow ;)

Data: 2012-03-21 00:24:24
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:359e6c9a-993d-4b27-b022-9930f658e617j14g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To jest takie prymitywne co piszesz, że aż wstyd. Twoje dzieci powinny sie ciebie wstydzić...

Co powiesz o tych wszystkich ludziach, którzy sie nie odwoływali i nie sądzili o swoje prawa, którzy dali sie poniżać i dyskryminować? Dlaczego rząd Bawarii się nie ma wstydzić że dyskryminuje dzieci części obcokrajowców? Dla mnie byłoby upokarzające się nie odwoływać od krzywdzącej decy=zji, kiedy od samego pioczatku wiedziałem, że to jest tak łatwa sprawa do wygrania i dziwiłem się wszystkim tym setkom tysięcy cudzoziemcom, że dawali sobie w tak oczywistych sprawach po sobie jeździć..

No, ale może ja faktycznie jestem nie z tej ziemi...

Ale...

tu chodzi o moją godność, o godność moich dzieci. Moje
dzieci dzięki mnie nigdy nie były dyskryminowane. Dzieci tysięcy Turków i innych
Polaków tak, ale moje nie! I dzięki mnie i innej walczącej o swoją godność i
godność swoich dzieci i równe traktowanie, żadne inne dziecko na Bawarii już z
tą rasistowską ustawą nie będzie więcej dyskryminowane... Nigdy więcej! No
pasaran! Dopóki ja stoję na straży praw człowieka...

boukun

Data: 2012-03-20 23:39:10
Autor: J-23
On 21 Mar, 00:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:359e6c9a-993d-4b27-b022-9930f658e617j14g2000vbc.googlegroups.com....
> [...]

tą rasistowską ustawą nie będzie więcej dyskryminowane... Nigdy więcej! No
pasaran! Dopóki ja stoję na straży praw człowieka...

Generalnie ludziom powinno sie placic za to ze sa zdolni i pracowici,
i ze cos wnosza dobrego dla dobra ludkosci - nawet lokalnej. Placenie
komus tylko za to ze jest - to nieporozumienie skutkujace
ksztaltowaniem postaw roszczeniowych. Czego jestes oczywistym
przykladem!

Data: 2012-03-21 11:00:47
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6fadde0c-3824-44f1-ac8b-9f1987c65f25k14g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

komus tylko za to ze jest - to nieporozumienie skutkujace
ksztaltowaniem postaw roszczeniowych. Czego jestes oczywistym
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jesteś jebnięty i to zdrowo.. Ja właśnie jestem zdolny i pracowity i wnoszę bardzo dużo dla dobra ludzkości, dla dobra zniewolonej ludzkości przez oprawców u władzy, którzy dbają tylko o swoje rodziny i krwiożerczych kapitalistów oraz żydowskich bankierów, na których pasku chodzą i zmuszają ciemiężone narody do tyrania na nich w katastrofalnych warunkach za miskę ryżu...

Postawy roszczeniowe mają politycy, bankierzy i szefowie rad nadzorczych, którzy nic nie wnoszą dla dobra ludzkości a tylko ludzkością się wykorzystują by im sie tylko żyło dobrze... To bydło kapitalistyczne buduje dzisiaj wygodny świat tylko dla siebie, kosztem zniewolonych przez nich narodów...

boukun

Data: 2012-03-21 03:13:06
Autor: J-23
On 21 Mar, 11:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:6fadde0c-3824-44f1-ac8b-9f1987c65f25k14g2000vbe.googlegroups.com...
On 21 Mar, 00:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jesteś jebnięty i to zdrowo..

cham zawsze pozostanie chamem, i po chamsku sie odzywa

[...]

co wnosisz? wyszczegolnij w punktach. tylko nie mow mi o swoim
bredzeniu na forum

Data: 2012-03-21 11:23:36
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a3ef3b16-f5b6-49c1-9671-0618fd263193em9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
że jesteś chamem, to widać jak tylko gębę otworzysz...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Walką o prwa człowieka do godnego życia dla wielu ludzi zasłużyłem już sobie na doczesne miejsce w historii...

boukun

Data: 2012-03-21 03:28:44
Autor: J-23
On 21 Mar, 11:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:a3ef3b16-f5b6-49c1-9671-0618fd263193em9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Walką o prwa człowieka do godnego życia dla wielu ludzi zasłużyłem już sobie na

znow zadnych konkretow. jak zawsze odpowiadasz pokretnie, i na wstepie
malo kulturalnie! jak dla mnie to jestes nic nie znaczace zero.

Data: 2012-03-21 11:49:30
Autor: boukun
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:998dfd30-5258-4e86-8de9-55dafa569b14fk28g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

znow zadnych konkretow. jak zawsze odpowiadasz pokretnie, i na wstepie
malo kulturalnie! jak dla mnie to jestes nic nie znaczace zero.
Poniżej mojej godności jest już odpowiadać na twoje pyskówki. Już sam fakt, że liżesz pokrętnie tyłki bandyckiej władzy, a skutki ich fałszywej polityki chcesz niczym głupi Piotruś zwalić na barki zniewolonych przez nich narodów, stawia cię na równi z nimi... Czyli antyczłowiek jesteś..., to zero nic tu nie znaczy...

boukun

Data: 2012-03-21 04:18:12
Autor: J-23
On 21 Mar, 11:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:998dfd30-5258-4e86-8de9-55dafa569b14fk28g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

na równi z nimi... Czyli antyczłowiek jesteś..., to zero nic tu nie znaczy...

bokun jestes lepszy od Lenina w tym niewiele znaczacym gadaniu.
przeciez opowiadasz a sprawach powszechnie znanych. nic z tego gadania
nie wynika, poza tym ze sobie wyremontowales poddasze w swoim domu.
gdybys potrafil odluzyc np. polskie szpitale, albo podjal sie ich
doposazania jak to czyni Jurek Owsiak, to uzalbym ze cos pozytecznego
robisz. a tak to kicha...

Data: 2012-03-21 12:20:16
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5d31f684-57df-4e1b-8091-489fa4e75ea0w1g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

gdybys potrafil odluzyc np. polskie szpitale, albo podjal sie ich
doposazania jak to czyni Jurek Owsiak, to uzalbym ze cos pozytecznego
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Potrafię, ale musimy najpierw bandę Tuska wywieść na taczkach... Ale naród musi do tego dojrzeć i jeszcze troche dostać po dupie, oni się wspierają w chujni jewropejskiej i w kupie czują się mocni, ale dzień wolności ludów nadchodzi już szybkimi krokami...

boukun

Data: 2012-03-21 16:11:29
Autor: Jadrys
On Wed, 21 Mar 2012 03:13:06 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl> wrote:
co wnosisz? wyszczegolnij w punktach. tylko nie mow mi o swoim
bredzeniu na forum

A jednak, to jego "bredzenie" więcej wnosi niż wyrazy szczęścia jakie opisuje wielu innych opisujacych swoje pozytywne odczucia pod butem jaśniepana pracobiorcy...

--
Kapitalista tym sie róni od czowieka, e brak mu cech ludzkich. Jest to tylko czekopodobny stwór...

Data: 2012-03-21 15:15:40
Autor: Obserwator
Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)
Jadrys <kpp@lp.com> napisał(a): A jednak, to jego "bredzenie" więcej wnosi niż wyrazy szczęścia jakie opisuje wielu innych opisujacych swoje pozytywne odczucia pod butem jaśniepana pracobiorcy...

*****************
tyle samo wnosi co i twoje bredzenie.

Data: 2012-03-20 20:42:57
Autor: boukun
Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Najbardziej interesujące jest w tym wszystkim to, że nikt przede mną z wykluczonych w spornym czasie cudzoziemców takiego zasiłku bawarskiego nie otrzymał, żaden Turek, żaden Polak nie będący wówczas członkiem kraju Unii Europejskiej, nikt, tylko ja, Niedźwiecki i ktoś, kto tak jak ja, trafił tuż przede mną do Federalnego Trybunału Konstytucyjnego w Karlsruhe i wraz ze mną naprostował Bawarczykom z Monachium ich rasistwską ustawę... Warto te zacytowane postanowienie cytować ludziom zainteresowanym, bo na razie jest jeszcze objęte tajemnicą i nie można jego nawet znaleźć na niemieckim google... Kto się nie sądził, ten przegrał, bo nie  ma podstaw do wszczęcia postępowania...

Polak potrafi, a boukun szególnie...
Klękajcie narody!

Tą drugą osobą w której sprawie Federalny Trybunał Konstytucyjny w Karlsruhe wydał korzystne postanowienie (Beschluss des Ersten Senats vom 7. Februar 2012 -1 BvL 14/07-), na podstawie którego władza Bawarii zostały zmuszone do zmiany rasistowskich przepisów w swojej ustawie o zasiłku bawarskim, jest też Polka!

Prawdopodobnie już na wcześniejszych
etapach w swoim procesie apelacyjnym w Sądzie Krajowym Bawarii w Monachium byłem
do jej sprawy odwoływany, że chyba jej Bawarski Trybunal Konstytucyjny wydał
niekorzystne postanowienie i tym chcieli mnie odwieść. Ona widocznie poszła
dalej. W jej sprawie Sąd Socjalny w Monachium czyli pierwsza instancja zawiesiła
sprawę i wystosowała zapytanie prawne do Federalnego Trybunału Konstytucyjnego
10 grudnia 2007 (S 29 EG 59/07), więc po tym można też spróbować śledzić sprawę.

Tak samo ja wraz z innym Polakiem wygraliśmy sprawę w Strasburgu z Niemcami o
Federalny Zasiłek Rodzinny swego czasu. A więc tylko Polacy, a ja zawsze z
przodu...

Ci z Federalnego Trybunału Konstytucyjnego w Karlsruhe  z pewnością wiedzieli o
mojej sprawie i deptałem im (i władzom Bwarii) po piętach, równolegle leciała
już moja skarga przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka w Strasburgu na te
przepisy i przewlekłość i byli pod moją presją, dlatego tak lecieli na czas ze
mną we wszystkich instancjach i testowali mnie, czy będę zawzięty do końca...

boukun

Data: 2012-03-20 20:51:15
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-20 19:43, boukun pisze:

[...]

Gratulacje za wybór odpowiedniego adwokata. ;-)

Data: 2012-03-20 20:59:33
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkan3l$20j$2node2.news.atman.pl...
[...]

Chyba cię pojebało... Wniosek o przyznanie adwokata wynikający z przymusu adwokackiego przed sądem kasacyjnym (najwyższym sądzie krajowym) i środków procesowych sam złożyłem i sam  poprosiłem mojego odwiecznego pełnomocnika, czy nie zechce w tej sprawie mnie pośredniczyć. Adwokat mógł tylko ręce zacierać, bo sprawa jest wielkiej wagi i wzorcowo poprowadzona przeze mnie we wcześniejszych instancjach i wszystko co miał zrobić, to tylko postepować według moich wytycznych...

Sprawę to ja już wyklarowałam od A do Z we wcześniejszych instancjach..., a teraz tylko moje cytaty kazałem wstawiać...

boukun

Data: 2012-03-21 16:57:48
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-20 20:59, boukun pisze:

[...]

Zresztą mało ważne kto bardziej zasłużył na to zwycięstwo, ważne że zostało ono osiągnięte! Jeszcze raz gratuluje.

Data: 2012-03-23 19:28:55
Autor: pluton
Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)
Dzisiaj właśnie dostałem radosne pismo od swojego adwokata w Niemczech, w
którym

Znaczy sie okradles niemieckiego podatnika ?

Nullification

Data: 2012-03-23 19:41:51
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-23 19:28, pluton pisze:
Dzisiaj właśnie dostałem radosne pismo od swojego adwokata w Niemczech, w
którym

Znaczy sie okradles niemieckiego podatnika ?

Znaczy się że dostał, że wyegzekwował wreszcie to co mu się należało od dawna.

Data: 2012-03-23 22:21:59
Autor: pluton
> [...]
>
> Znaczy sie okradles niemieckiego podatnika ?

Znaczy się że dostał, że wyegzekwował wreszcie to co mu się należało od

No to go wypuszczą nie wcześniej niż w 2020. Będzie odsiadywał
w Polsce czy u Niemca?

Nullification

Data: 2012-03-24 10:21:47
Autor: Jadryś
W dniu 2012-03-23 22:21, pluton pisze:
[...]

Głupi, Nie boukun wymyślił to prawo którego egzekucji mu odmawiano.

Data: 2012-03-24 12:28:22
Autor: pluton
> [...]
> w Polsce czy u Niemca?

Głupi, Nie boukun wymyślił to prawo którego egzekucji mu odmawiano.

Glupi to on nie jest, skoro przez 20 lat wyludzal zasilki.

Nullification

Data: 2012-03-24 14:29:56
Autor: Jadryś
Odniosem kolejny sukces sdowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)
On Sat, 24 Mar 2012 12:28:22 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:
> Gupi, Nie boukun wymyli to prawo ktrego egzekucji mu
odmawiano.

Glupi to on nie jest, skoro przez 20 lat wyludzal zasilki.

P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and
Online

Miało być "Głupiś"..

--
Kapitalizm pozbawia czowieka godnosci. Jest najwiekszym zem jakie mogo sie przydarzyc gatunkowi ludzkiemu..

Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)