Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)

Data: 2012-03-20 13:27:04
Autor: Marek
Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)
On Mar 20, 7:43 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nie wiem jak rozpocząć tytuł wątku, tyle mi się ciśnie tekstów na usta...

Najbardziej interesujące jest w tym wszystkim to, że nikt przede mną z
wykluczonym w spornym czasie cudzoziemców takiego zasiłku bawarskiego nie
otrzymał, żaden Turek, żaden Polak nie będący wówczas członkiiem kraju Unii
Europejskiej, nikt, tylko ja, Niedźwiecki i ktoś, kto tak jak ja, trafił tuż
przede mną do Federalnego Trybunału Konstytucyjnego w Karlsruhe i wraz ze mną
naprostował Bawarczykom z Monachium ich rasistwską ustawę... Warto te zacytowane
postanowienie cytować ludziom zainteresowanym, bo na razie jest jeszcze objęte
tajemnicą i nie można jego nawet znaleźć na niemieckim google... Kto się nie
sądził, ten przegrał, bo nie  ma podstaw do wszczęcia postępowania...

Polak potrafi, a boukun szególnie...
Klękajcie narody!

boukun

Kiedys mowilo sie, ze Polacy "podbija" Europe swoja zaradnoscia,
pracowitoscia, pomyslowoscia...
Sugerowano, ze Polacy przejma najwazniejsze stanowiska w
przedsiebiorstwach europejskich, poniewaz sa bardzo przebojowi.

Teraz , okazuje sie, ze Polak potrafi...ale tylko sadzic sie o
zasilki...

Zebys , bekon, nie byl taki dumny, to powiem Ci, ze kumpel z mojego
ogolniaka wygral rowniez jakis proces z urzedami w Kanadzie, gdzie
udowodnil im, ze ich prawodawstwo dyskryminuje ludzi ze wzgledu na
pochodzenie...
Polak potrafi.

Dla mnie , sadzenie sie o zasilek, byloby ponizej mojego honoru.
Chyba wolalbym zdechnac harujac w kopalni, niz sadzic Szwabow o jakis
zasilek dla mnie, czy mojej rodziny.
W ogole, sram na zasilki i wole zjesc sucha bulke, niz kupowac szynke
z zasilku...

Data: 2012-03-20 21:37:32
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 21:27, Marek pisze:
Kiedys mowilo sie, ze Polacy "podbija" Europe swoja zaradnoscia,
pracowitoscia, pomyslowoscia

Nie pierdol.

Data: 2012-03-20 13:45:48
Autor: Marek
On Mar 20, 9:37 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-20 21:27, Marek pisze:

> Kiedys mowilo sie, ze Polacy "podbija" Europe swoja zaradnoscia,
> pracowitoscia, pomyslowoscia

Nie pierdol.

Tak pisali w GW...

Pisali nawet, ze Polacy doprowadza do re-ewangelizacji Europy, ale
chyba na razie sa problemy z wlasna ewangelia...

Data: 2012-03-20 21:48:07
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 21:45, Marek pisze:
Kiedys mowilo sie, ze Polacy "podbija" Europe swoja zaradnoscia,
pracowitoscia, pomyslowoscia

Nie pierdol.
Tak pisali w GW...

Od kiedy to GWno jest wyrocznią ? :)

Data: 2012-03-20 14:35:59
Autor: Marek
On Mar 20, 9:48 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Tak pisali w GW...

Od kiedy to GWno jest wyrocznią ? :)

A ty nie wierzysz w zdolnosci naszego Narodu ?

Data: 2012-03-20 22:47:12
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 22:35, Marek pisze:
[...]

Czasami az sie dziwie, ze tyle nasi zdobyli ;) Oczywiscie Ciebie uwazam
za Araba, wiec ciebie i Twoich ziomkow nie licze ;)

Data: 2012-03-20 15:00:13
Autor: Marek
On Mar 20, 10:47 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A ty nie wierzysz w zdolnosci naszego Narodu ?

Czasami az sie dziwie, ze tyle nasi zdobyli ;) Oczywiscie Ciebie uwazam
za Araba, wiec ciebie i Twoich ziomkow nie licze ;)

He, he...
Tez bym chcial byc Arabem, zwlaszcza takim z Kuwejtu...( w sensie
finansowym - oczywiscie)...

No ale szukaj lepiej wlasnych sukcesow w utozsamianiu sie z
beneficjentami zasilkow...najlepiej niemieckich...

Data: 2012-03-20 23:03:51
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 23:00, Marek pisze:

No ale szukaj lepiej wlasnych sukcesow w utozsamianiu sie z
beneficjentami zasilkow...najlepiej niemieckich...

Nie uwazam bekona za godnego dyskutanta na usenecie, ale zyciowo nie
jest glupi.

Data: 2012-03-20 15:15:19
Autor: Marek
On Mar 20, 11:03 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> beneficjentami zasilkow...najlepiej niemieckich...

Nie uwazam bekona za godnego dyskutanta na usenecie, ale zyciowo nie

....a Stalin lubil dzieci...

Data: 2012-03-21 00:11:52
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 23:15, Marek pisze:
[...]

Pierdolisz, albo mylisz z beria ktory porywal mlode dzioewczyny w
czarnej wodze.

Data: 2012-03-21 15:17:35
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie uwazam bekona za godnego dyskutanta na usenecie, ale zyciowo nie
jest glupi.

no, no, no ...ales sobie wzor wybral...

Data: 2012-03-20 22:48:43
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 22:47, u2 pisze:
[...]

Oczywiscie za naszych nie uwazam zydkow ;)

Data: 2012-03-21 00:24:24
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:359e6c9a-993d-4b27-b022-9930f658e617j14g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To jest takie prymitywne co piszesz, że aż wstyd. Twoje dzieci powinny sie ciebie wstydzić...

Co powiesz o tych wszystkich ludziach, którzy sie nie odwoływali i nie sądzili o swoje prawa, którzy dali sie poniżać i dyskryminować? Dlaczego rząd Bawarii się nie ma wstydzić że dyskryminuje dzieci części obcokrajowców? Dla mnie byłoby upokarzające się nie odwoływać od krzywdzącej decy=zji, kiedy od samego pioczatku wiedziałem, że to jest tak łatwa sprawa do wygrania i dziwiłem się wszystkim tym setkom tysięcy cudzoziemcom, że dawali sobie w tak oczywistych sprawach po sobie jeździć..

No, ale może ja faktycznie jestem nie z tej ziemi...

Ale...

tu chodzi o moją godność, o godność moich dzieci. Moje
dzieci dzięki mnie nigdy nie były dyskryminowane. Dzieci tysięcy Turków i innych
Polaków tak, ale moje nie! I dzięki mnie i innej walczącej o swoją godność i
godność swoich dzieci i równe traktowanie, żadne inne dziecko na Bawarii już z
tą rasistowską ustawą nie będzie więcej dyskryminowane... Nigdy więcej! No
pasaran! Dopóki ja stoję na straży praw człowieka...

boukun

Data: 2012-03-20 23:39:10
Autor: J-23
On 21 Mar, 00:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:359e6c9a-993d-4b27-b022-9930f658e617j14g2000vbc.googlegroups.com....
> [...]

tą rasistowską ustawą nie będzie więcej dyskryminowane... Nigdy więcej! No
pasaran! Dopóki ja stoję na straży praw człowieka...

Generalnie ludziom powinno sie placic za to ze sa zdolni i pracowici,
i ze cos wnosza dobrego dla dobra ludkosci - nawet lokalnej. Placenie
komus tylko za to ze jest - to nieporozumienie skutkujace
ksztaltowaniem postaw roszczeniowych. Czego jestes oczywistym
przykladem!

Data: 2012-03-21 11:00:47
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6fadde0c-3824-44f1-ac8b-9f1987c65f25k14g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

komus tylko za to ze jest - to nieporozumienie skutkujace
ksztaltowaniem postaw roszczeniowych. Czego jestes oczywistym
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jesteś jebnięty i to zdrowo.. Ja właśnie jestem zdolny i pracowity i wnoszę bardzo dużo dla dobra ludzkości, dla dobra zniewolonej ludzkości przez oprawców u władzy, którzy dbają tylko o swoje rodziny i krwiożerczych kapitalistów oraz żydowskich bankierów, na których pasku chodzą i zmuszają ciemiężone narody do tyrania na nich w katastrofalnych warunkach za miskę ryżu...

Postawy roszczeniowe mają politycy, bankierzy i szefowie rad nadzorczych, którzy nic nie wnoszą dla dobra ludzkości a tylko ludzkością się wykorzystują by im sie tylko żyło dobrze... To bydło kapitalistyczne buduje dzisiaj wygodny świat tylko dla siebie, kosztem zniewolonych przez nich narodów...

boukun

Data: 2012-03-21 03:13:06
Autor: J-23
On 21 Mar, 11:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:6fadde0c-3824-44f1-ac8b-9f1987c65f25k14g2000vbe.googlegroups.com...
On 21 Mar, 00:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jesteś jebnięty i to zdrowo..

cham zawsze pozostanie chamem, i po chamsku sie odzywa

[...]

co wnosisz? wyszczegolnij w punktach. tylko nie mow mi o swoim
bredzeniu na forum

Data: 2012-03-21 11:23:36
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a3ef3b16-f5b6-49c1-9671-0618fd263193em9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
że jesteś chamem, to widać jak tylko gębę otworzysz...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Walką o prwa człowieka do godnego życia dla wielu ludzi zasłużyłem już sobie na doczesne miejsce w historii...

boukun

Data: 2012-03-21 03:28:44
Autor: J-23
On 21 Mar, 11:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:a3ef3b16-f5b6-49c1-9671-0618fd263193em9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Walką o prwa człowieka do godnego życia dla wielu ludzi zasłużyłem już sobie na

znow zadnych konkretow. jak zawsze odpowiadasz pokretnie, i na wstepie
malo kulturalnie! jak dla mnie to jestes nic nie znaczace zero.

Data: 2012-03-21 11:49:30
Autor: boukun
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:998dfd30-5258-4e86-8de9-55dafa569b14fk28g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

znow zadnych konkretow. jak zawsze odpowiadasz pokretnie, i na wstepie
malo kulturalnie! jak dla mnie to jestes nic nie znaczace zero.
Poniżej mojej godności jest już odpowiadać na twoje pyskówki. Już sam fakt, że liżesz pokrętnie tyłki bandyckiej władzy, a skutki ich fałszywej polityki chcesz niczym głupi Piotruś zwalić na barki zniewolonych przez nich narodów, stawia cię na równi z nimi... Czyli antyczłowiek jesteś..., to zero nic tu nie znaczy...

boukun

Data: 2012-03-21 04:18:12
Autor: J-23
On 21 Mar, 11:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:998dfd30-5258-4e86-8de9-55dafa569b14fk28g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

na równi z nimi... Czyli antyczłowiek jesteś..., to zero nic tu nie znaczy...

bokun jestes lepszy od Lenina w tym niewiele znaczacym gadaniu.
przeciez opowiadasz a sprawach powszechnie znanych. nic z tego gadania
nie wynika, poza tym ze sobie wyremontowales poddasze w swoim domu.
gdybys potrafil odluzyc np. polskie szpitale, albo podjal sie ich
doposazania jak to czyni Jurek Owsiak, to uzalbym ze cos pozytecznego
robisz. a tak to kicha...

Data: 2012-03-21 12:20:16
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5d31f684-57df-4e1b-8091-489fa4e75ea0w1g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

gdybys potrafil odluzyc np. polskie szpitale, albo podjal sie ich
doposazania jak to czyni Jurek Owsiak, to uzalbym ze cos pozytecznego
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Potrafię, ale musimy najpierw bandę Tuska wywieść na taczkach... Ale naród musi do tego dojrzeć i jeszcze troche dostać po dupie, oni się wspierają w chujni jewropejskiej i w kupie czują się mocni, ale dzień wolności ludów nadchodzi już szybkimi krokami...

boukun

Data: 2012-03-21 16:11:29
Autor: Jadrys
On Wed, 21 Mar 2012 03:13:06 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl> wrote:
co wnosisz? wyszczegolnij w punktach. tylko nie mow mi o swoim
bredzeniu na forum

A jednak, to jego "bredzenie" więcej wnosi niż wyrazy szczęścia jakie opisuje wielu innych opisujacych swoje pozytywne odczucia pod butem jaśniepana pracobiorcy...

--
Kapitalista tym sie róni od czowieka, e brak mu cech ludzkich. Jest to tylko czekopodobny stwór...

Data: 2012-03-21 15:15:40
Autor: Obserwator
Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)
Jadrys <kpp@lp.com> napisał(a): A jednak, to jego "bredzenie" więcej wnosi niż wyrazy szczęścia jakie opisuje wielu innych opisujacych swoje pozytywne odczucia pod butem jaśniepana pracobiorcy...

tyle samo wnosi co i twoje bredzenie.

--

Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)