Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)

Data: 2012-03-23 19:28:55
Autor: pluton
Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)
Dzisiaj właśnie dostałem radosne pismo od swojego adwokata w Niemczech, w
którym

Znaczy sie okradles niemieckiego podatnika ?

Nullification

Data: 2012-03-23 19:41:51
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-23 19:28, pluton pisze:
Dzisiaj właśnie dostałem radosne pismo od swojego adwokata w Niemczech, w
którym

Znaczy sie okradles niemieckiego podatnika ?

Znaczy się że dostał, że wyegzekwował wreszcie to co mu się należało od dawna.

Data: 2012-03-23 22:21:59
Autor: pluton
> [...]
>
> Znaczy sie okradles niemieckiego podatnika ?

Znaczy się że dostał, że wyegzekwował wreszcie to co mu się należało od

No to go wypuszczą nie wcześniej niż w 2020. Będzie odsiadywał
w Polsce czy u Niemca?

Nullification

Data: 2012-03-24 10:21:47
Autor: Jadryś
W dniu 2012-03-23 22:21, pluton pisze:
[...]

Głupi, Nie boukun wymyślił to prawo którego egzekucji mu odmawiano.

Data: 2012-03-24 12:28:22
Autor: pluton
> [...]
> w Polsce czy u Niemca?

Głupi, Nie boukun wymyślił to prawo którego egzekucji mu odmawiano.

Glupi to on nie jest, skoro przez 20 lat wyludzal zasilki.

Nullification

Data: 2012-03-24 14:29:56
Autor: Jadryś
Odniosem kolejny sukces sdowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)
On Sat, 24 Mar 2012 12:28:22 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:
> Gupi, Nie boukun wymyli to prawo ktrego egzekucji mu
odmawiano.

Glupi to on nie jest, skoro przez 20 lat wyludzal zasilki.

P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and
Online

Miało być "Głupiś"..

--
Kapitalizm pozbawia czowieka godnosci. Jest najwiekszym zem jakie mogo sie przydarzyc gatunkowi ludzkiemu..

Odniosłem kolejny sukces sądowy z ustawodawstwem niemieckim (bawarskim)