Odnośnie batmanów

Data: 2010-04-06 23:20:18
Autor: charwel (Oo)==:::
Odnośnie batmanów
Doradźcie jakąś fajną lampkę na przód.
Taką, żeby i w lesie po ciemku można było pojeździć w miarę sprawnie.
Wiem, Ĺźe Raven dobry, ale za drogi.
Bocialarka też polecana i sporo tańsza.
Czy ta Bocialarka to jedyny sensoeny wybĂłr w tej kategorii cenowej?

Pozdrawiam
charwel

Data: 2010-04-06 23:43:29
Autor: Wojtek M.
Odnośnie batmanów
Ja mam dwie. Jedną na kierownicy, jakis najtańszy chiński gniot za 39 zeta z 9 ledami, a druga na czoło z 5 ledami. nazwy nie potrafie przytoczyć, obie mam teraz w garażu. Zestaw dobry, bo gdzie nie popatrze to jasno, a drogę przede mną też dobrze oświetla. Nawet jak zjeżdżąm pod 50kmh w lesie to też daje radę w nocy.
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Data: 2010-04-07 00:52:56
Autor: Wojtas
Odnośnie batmanów
W dniu 2010-04-06 23:20, charwel (Oo)==::: pisze:

Czy ta Bocialarka to jedyny sensoeny wybĂłr w tej kategorii cenowej?

Nie przepłacaj i kup to samo tu:

http://www.dealextreme.com/

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

I dlatego tak bardzo podziwiam w niewieście męską przedsiębiorczość,
jak i u mężów stałość wypróbowanej wierności.

Data: 2010-04-07 01:34:48
Autor: Norbert
Odnośnie batmanów
Czy ta Bocialarka to jedyny sensoeny wybór w tej kategorii cenowej?

Szukaj latarek co maja wlozone diode Cree Q5, R5, czy jak to zwal.
Ja mam taka http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=924 , ma moc 4W, mierzylem, usprawnilem troche radiator i dodalem pasty termoprzewodzacej, sterownik mialem od razu lepszy niz w opisie. Z allegro za 90 zl :) Na ogniwo 18650. Jesli chodzi o jakies porownanie, to ta latarka w trybie medium (1.5W) jest duzo mocniejsza od Sigmy Pava w max.
Mam tez inne cudo z dioda Cree Q5 (koles przerabia z latarek police 25W z zoomem na te diody, wszystko tez super, 100zl, jak bocialarka, mozna poprosic o zrobienie na 18650 ), na 3aaa, ale przerobilem na ogniwo 18500, ogolnie moc 3W i tez oczy wypala. Montuje po jednej na rogu i swiece jak samochod.
A to ta mocna 4W, http://allegro.pl/item981970019_trustfire_tr_801_230_lumenow_18650.html .
Lumenami sie nie sugerujcie, po pierwsze kazdy pisze co innego, a po drugie jak ktos ma pojecie o fizyce to wiec co to znaczy ;)
Pozdrawiam

Data: 2010-04-07 07:46:15
Autor: deepblue
Odnośnie batmanów
Norbert wrote:

[...]

http://www.allegro.pl/item976562303_latarka_cree_r2_240lm_zoom_kpl_zestaw_neolux_pl.html
Z zoomem, na diodzie R2, na małe "paluszki"

--
deepblue

Data: 2010-04-07 22:38:43
Autor: Norbert
Odnośnie batmanów
http://www.allegro.pl/item976562303_latarka_cree_r2_240lm_zoom_kpl_zestaw_neolux_pl.html
Z zoomem, na diodzie R2, na małe "paluszki"

Wlasnie od tego goscia mam ta druga, http://www.allegro.pl/item990680982_latarka_cree_r5_290lm_zoom_uchwyt_komplet.html

Bardzo fajna, na diodzie R5, zamiast paluszkow 3AAA wkladam teraz ogniwo 1600, 18500, troche krotsze niz 18650 ale tez daje rade ponad 2h. Niestety na 3AAA latarka max swieci 1h, 10 min, potem juz slabnie do trybu low.

Data: 2010-04-07 04:21:52
Autor: deepblue
Odnośnie batmanów
Użytkownik "Norbert" <i@hate.spam> napisał w wiadomości news:hpiqg4$3nh$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Dałem linka do tej z R2 bo 2x tańsza a w użytkowaniu nie widać dużej różnicy :)

--
deepblue __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5008 (20100407) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-04-07 23:24:08
Autor: Norbert
Odnośnie batmanów
Dałem linka do tej z R2 bo 2x tańsza a w użytkowaniu nie widać dużej różnicy :)

Tak czy siak fajna. Oczywiscie tez ja troche przerobilem, ulepszylem chlodzenie i wykonalem zwierciadlo z uksztaltowanego kapsla po piwie :D Uwazam ze w tym wnetrzu traci sie sporo energii bez przerobek. Nie mniej jednak ta druga, trustfire to demon, bardzo dobrze wykonana, gwinty o wiele lepiej spasowane, po moich usprawnieniach chlodzacych juz po wlaczeniu czuc cieplo na obudowie. Ostatnio 3 h w nocy swiecila na max i zyje, nie przelacza sie, zreszta obie nie zmieniaja trybow jak nie chce ;) Montuje po jednej na rogu kierownicy i jest super. Pomyslec ze do niedawna jezdzilem na starej halogenowej (2.4W) sigmie i jakos bylo ok, teraz jak dodam sigme, to nie widze ze swieci w blasku tych drugich.

Data: 2010-04-07 07:42:47
Autor: kml
Odnośnie batmanów

[...]

Ja pod koniec roku kupiłem bocialarkę i nie załuję. W listopadzie spokojnie sobie jeździłem w nocy po lesie i było ok. Można kupić taniej, bardzo podobną, latarkę od dealextreme, ale ja ją chcialem od razu ją mieć oraz nie życzyłem sobie żadnej konieczności poprawek, lutowań, zmian i ch g w czego jeszcze po drodze. Poza tym nie mając pojęcia o latarkach jako takich chciałem mieć gwarancję i możliwość ew naprawy u producenta. Póki co bocialarka wydaj się być naprawdę solidna i dobrze zrobiona. Do kompletu kupie sobie kiedyś Ravena :)

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-07 08:32:33
Autor: ...::QRT::...
Odnośnie batmanów
Dnia Wed, 7 Apr 2010 07:42:47 +0200, kml napisał(a):

Użytkownik "charwel (Oo)==:::" <charwel@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpg8io$f2e$1inews.gazeta.pl...
Doradźcie jakąś fajną lampkę na przód.
Taką, żeby i w lesie po ciemku można było pojeździć w miarę sprawnie.
Wiem, że Raven dobry, ale za drogi.
Bocialarka też polecana i sporo tańsza.
Czy ta Bocialarka to jedyny sensoeny wybór w tej kategorii cenowej?

Ja pod koniec roku kupiłem bocialarkę i nie załuję.

A ja zajebiście żałuje bo pan bocian sprzedał mi produkt nienadający sie do
stosowania na rowerze (samoczynne przełaczanie trybów pod wpływem np
wstrząsów) a na wszelkie maile, pytania i interwencje nie raczy nawet
odpowiadać.

Data: 2010-04-07 07:37:32
Autor: Budzik
Odnośnie batmanów
Użytkownik ...::QRT::... nie.m@m.mejla ...

Doradźcie jakąś fajną lampkę na przód.
Taką, żeby i w lesie po ciemku można było pojeździć w miarę
sprawnie. Wiem, że Raven dobry, ale za drogi.
[...]

podyskutuj z nim pisemnie, moze po prostu odeslij towar, jako niezgodny z umowa?

Data: 2010-04-07 08:36:21
Autor: kml
Odnośnie batmanów

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1pk5wzj7rtql2.qji3nl7wl309.dlg40tude.net...
[...]

Która wersja? Pisałeś na forum światełka.com.pl na ten temat? Moja działa ok.

Data: 2010-04-07 08:38:52
Autor: ...::QRT::...
Odnośnie batmanów
Dnia Wed, 7 Apr 2010 08:36:21 +0200, kml napisał(a):

[...]

nie wiem która - kupiłem ją chyba 2 lata temu. Z tego co czytałem to sporo
ludzi miało podobny problem. A na forach nie pisze praktycznie wcale szczerze powiedziawszy nie lubie
obsługi grup przez przeglądarkę :)

Data: 2010-04-07 07:00:17
Autor: Doczu
Odnośnie batmanów
...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
A na forach nie pisze praktycznie wcale szczerze powiedziawszy nie lubie
obsługi grup przez przeglądarkę :)

Warto czasem zmienić przyzwyczajenia ?
Nie dalej jak przedwczoraj przez przytoczone wyżej forum wysłałem do Bociana prywatną wiadomość i po ok 10 minutach uzyskałem odpowiedź, że za 6 zł otrzymam nowy przełącznik (w tym przesyłka pocztowa), który wyeliminuje problem samoczynnego przełączania się trybów w bocialarce.
Na marginesie dodam, ż pojawiła się juz Bocialarka 3.0, która to juz świeci dzięki diodzie Cree Q5

Data: 2010-04-07 09:07:24
Autor: ...::QRT::...
Odnośnie batmanów
Dnia Wed, 7 Apr 2010 07:01:05 +0000 (UTC), Doczu napisał(a):

..::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
[...]

Podaj mi do niego maila - ja pisałem zawsze przez allegro ale zawsze echo. Aby nie robić siary można zakodować w rot-13  :)

Data: 2010-04-07 07:28:02
Autor:
Odnośnie batmanów
...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
Podaj mi do niego maila - ja pisałem zawsze przez allegro ale zawsze echo. Aby nie robić siary można zakodować w rot-13  :)

Ale ja nie mam do niego maila.
Ze Światelek słałem mu PW i taką samą drogą otrzymałem odpowiedź.
Ale kieyś korespondowałem z nim przez meila z Allegro i choć korespondencja nie odbywała się tak sprawnie, to jednak udawało nam się dogadywać.

Data: 2010-04-07 09:35:04
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Odnośnie batmanów
Dnia 07.04.2010 08:32 użytkownik ...::QRT::... napisał :
[...]

Stare wersje bocialarki faktycznie miały problemy z przełącznikiem,
kolega na to narzeka. Ponoć w nowszych wersjach Bocian to poprawił.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-04-07 02:41:44
Autor: looty
Odnośnie batmanów
Na DealExtreme kupiłem jesienią ubiegłego roku SSC P7. Czekałem ponad
miesiąc. Z latarką miałem sporo kłopotów (np. samoczynne przełączanie
trybów przy wstrząsach), skończyło się wymianą sterownika. Ogólnie
jestem z niej bardzo zadowolony, ale początki były trudne...

pozdrawiam

Marcin

Data: 2010-04-07 07:57:00
Autor: MadMan
Odnośnie batmanów
Dnia Tue, 06 Apr 2010 23:20:18 +0200, charwel (Oo)==::: napisał(a):

Doradźcie jakąś fajną lampkę na przód.

O, ja bym się podpiął z pytaniem, ale dodatkowy warunek - montowana nad
przednim kołem, tam gdzie dynamowe :)
Bumm Ixon odpada ze względu na cenę. Maksimum mogę dać powiedzmy 100 zł. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-07 08:25:57
Autor: Wojciech Waga
Odnośnie batmanów
charwel (Oo)==::: pisze:
[...]

Ja mam coś takiego i świeci lepiej niż dobrze:

http://www.allegro.pl/item986028765_latarka_led_mte_ssc_p7_d_900lm_5_trybow_1x18650.html

na wspomnianym www.dealextreme.com kupisz ją za mniej niż pół ceny z allegro. Tylko wybierz paczkę ekspresową bo zwykła może nie dojść do wakacji...

pozdrawiam
w.

Data: 2010-04-07 08:51:10
Autor: Wojciech Waga
Odnośnie batmanów
Wojciech Waga pisze:
charwel (Oo)==::: pisze:
[...]

Ten model przy mocnym strzale też się lubi przełączyć :(.

pozdr.
w.

Data: 2010-04-07 08:54:24
Autor: MadMan
Odnośnie batmanów
Dnia Wed, 07 Apr 2010 08:25:57 +0200, Wojciech Waga napisał(a):

Tylko wybierz paczkę ekspresową bo zwykła może nie dojść do wakacji...

Dramatyzujesz, tydzień idzie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-07 09:14:56
Autor: Wojciech Waga
Odnośnie batmanów
MadMan pisze:
Dnia Wed, 07 Apr 2010 08:25:57 +0200, Wojciech Waga napisał(a):

Tylko wybierz paczkę ekspresową bo zwykła może nie dojść do wakacji...

Dramatyzujesz, tydzień idzie.

Do mnie szło niecałe 7 tyg. już myślałem że się pożegnałem z kasą...

pozdr.
w.

Data: 2010-04-07 09:25:54
Autor: MadMan
Odnośnie batmanów
Dnia Wed, 07 Apr 2010 09:14:56 +0200, Wojciech Waga napisał(a):

Tylko wybierz paczkę ekspresową bo zwykła może nie dojść do wakacji...

Dramatyzujesz, tydzień idzie.

Do mnie szło niecałe 7 tyg. już myślałem że się pożegnałem z kasą...

Do mnie ostatnio tydzień. Dzień później zamówiona dla brata jeszcze nie
przyszła, zobaczymy. A dostałeś w ogóle potwierdzenie że wysłali?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-07 08:28:29
Autor: ...::QRT::...
Odnośnie batmanów
[...]

Bocialarka to syf. Może i dobrze swieci ale na rower niespecjalnie sie nie
nadaje. Mi sie przełączają samoczynie tryby swiecenia w czasie jady. A
wcale nie jest to odosobniony przypadek. O tym jakie robi wrażenie w
ciemnym lesie podczas szybkiej jazdy nagłe włączenie stroboskopu nie musze
chyba pisać. Wszelkie maile w tej sprawie pan konstruktor i sprzedawca w jednym olewa
ciepłym moczem.
Poprostu kurewstwo w czystej postaci - zrobić gówno, zainkasować należność,
a w razie problemów mieć w dupie.

Data: 2010-04-07 08:30:31
Autor: kml
Odnośnie batmanów

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:qx5w8um31gok.u67kuu9p9kmm.dlg40tude.net...
[...]

Mam wersje 2.0 i ani razu nie miałem takiej akcji.

Data: 2010-04-07 08:36:45
Autor: ...::QRT::...
Odnośnie batmanów
Dnia Wed, 7 Apr 2010 08:30:31 +0200, kml napisał(a):

[...]

No widzisz - a ja nie mialem takiego szcześcia - zapłaciłem sporo jak by
nie było kasy, a "konstruktor/przedsiębiorca" nie bierze w ogóle
odpowiedzialności za swoje produkty i zamiast lampki na rower mam latarkę
krórą zamiast na rower moge co najwyżej poużywać w piwnicy...

Data: 2010-04-07 08:43:40
Autor: kml
Odnośnie batmanów

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1brzgekhdzf9s$.s8lc4rw1xjjc$.dlg40tude.net...

[...]

Kurcze, no to lipna akcja tym bardziej, że te latarki nie sa tanie. Jakoś na dniach wrzucę recenzje mojej 2.0 do siebie. Generalnie to jestem zadowolony, ale kilka uwag też mam :)

Data: 2010-04-07 09:27:13
Autor: Wojtas
Odnośnie batmanów
W dniu 2010-04-07 08:36, ...::QRT::... pisze:

nie było kasy, a "konstruktor/przedsiębiorca" nie bierze w ogóle
odpowiedzialności za swoje produkty i zamiast lampki na rower mam latarkę

No niby jak by miał brać odpowiedzialność :) Niech poprawią Chińczyki, u których ten badziew zamówił i tu sprzedaje.

Data: 2010-04-07 09:27:53
Autor: geos
Odnośnie batmanów
....::QRT::... wrote:
[...]

spróbuj poruszyć temat na forum swiatelka.pl jest tam sporo życzliwych osób znających się na rzeczy a i sam autor lampki urzęduje tamże.

pozdrawiam
geos

Data: 2010-04-07 23:09:06
Autor: Norbert
Odnośnie batmanów
Bocialarka to syf.

Na allegro sa inni ktorzy robia praktycznie to samo co bocian, tylko lepiej i 2 razy taniej. Niestety, na opinii dlugo nie mozna jechac.

Data: 2010-04-07 12:43:47
Autor: charwel (Oo)==:::
Odnośnie batmanów
Dzięki za rady i dyskusję.