Odnośnie batmanów

Data: 2010-04-06 23:43:29
Autor: Wojtek M.
Odnośnie batmanów
Ja mam dwie. Jedną na kierownicy, jakis najtańszy chiński gniot za 39 zeta z 9 ledami, a druga na czoło z 5 ledami. nazwy nie potrafie przytoczyć, obie mam teraz w garażu. Zestaw dobry, bo gdzie nie popatrze to jasno, a drogę przede mną też dobrze oświetla. Nawet jak zjeżdżąm pod 50kmh w lesie to też daje radę w nocy.
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa
Użytkownik "charwel (Oo)==:::" <charwel@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpg8io$f2e$1inews.gazeta.pl...
Doradźcie jakąś fajną lampkę na przód.
Taką, żeby i w lesie po ciemku można było pojeździć w miarę sprawnie.
Wiem, że Raven dobry, ale za drogi.
Bocialarka też polecana i sporo tańsza.
Czy ta Bocialarka to jedyny sensoeny wybór w tej kategorii cenowej?

Pozdrawiam
charwel

Odnośnie batmanów