Odnośnie Leppera

Data: 2011-08-06 00:37:28
Autor: japawel
Odnośnie Leppera
Tak mi się przypomniało odnośnie samobójstwa kiedyś piliśmy z kumplami wódę,
jeden gdzies zobaczył prozac ( kumpla matka brała) łyknał i smiał się że go
lepiej wóda kopnie.
Po jakimś czasie stracił humor, potem się rozkleił, zaczał płakac i się pytał
czy ma wyskoczyć z balkonu bo jemu już nie zalezy. Twardy koleś , motocyklista
co potrafił na zlotach chlac całą noc i od rana znów, rozrabiaka, a tu prozac z
wóda go tak rozłożył, się wystraszyliśmy  i skurczysyna pilnowaliśmy cały czas
az przetrzeżwiał i go puściło zeby nam jakiegoś numeru nie wyciał typu skok z
balkonu. To było dosyć szokujące. --

Data: 2011-08-06 00:53:27
Autor: Zennon
Odnośnie Leppera

<japawel@onet.pl> wrote in message news:41f0.000001f1.4e3c70a8newsgate.onet.pl...
[...]

Wyjdzie przy autopsji podczas badania krwi. BTW alkohol tez wywoluje zespoly depresyjne i to duzo czesciej niz nam sie wydaje. Tzw. upijanie sie na smutno, picie do lustra

Zennon

Data: 2011-08-06 11:55:21
Autor: matusm
Odnośnie Leppera

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:41f0.000001f1.4e3c70a8newsgate.onet.pl...
[...]

W sprawie Leppera-- -lekarz "nie wykluczył udział osób trzecich"  a ciagle,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-08-06 12:16:58
Autor: Anatol
Odnośnie Leppera

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j1j325$dcu$1news.onet.pl...

W sprawie Leppera-- -lekarz "nie wykluczył udział osób trzecich"  a ciagle,,,,,,,,,,,,,,,

Z ostatnich wiadomości wynika, że Lepper miał problemy finansowe - tak sie składa że od kilku dni trwa światowy krach na giełdach  a więc może chodzić o utopioną w spekulacjach na GPW kasę pochodzącą z kredytu albo prywatnych pożyczek.

Anatol

Data: 2011-08-06 14:06:13
Autor: hersk
Odnośnie Leppera
On Sat, 6 Aug 2011 12:16:58 +0200, "Anatol" <c355@usuntowp.pl> wrote:

> [...]

Z ostatnich wiadomości wynika, że Lepper miał problemy finansowe - tak sie składa że od kilku dni trwa światowy krach na giełdach  a więc może chodzić o utopioną w spekulacjach na GPW kasę pochodzącą z kredytu albo prywatnych pożyczek.

 mial przeciez stado bizonow, mial kilkaset hektarow.
 nie sadze,by to bylo powodem takiej desperacji.  to moglby zrobic jakis pisowski yntelygent ale nie
 chlop od pluga. tacy sie nie wieszaja w kiblu.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-08-06 14:19:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Odnośnie Leppera

Użytkownik "hersk" <pis?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:i8bq379i9pm599tegqvveqhq7nfuqvq9ve4ax.com...
> [...]

nie sadze,by to bylo powodem takiej desperacji.
to moglby zrobic jakis pisowski yntelygent ale nie
chlop od pluga. tacy sie nie wieszaja w kiblu.

Kupił to za gotówkę czy na kredyt? Może nie miał za co spłacić kredytów?

Data: 2011-08-06 16:02:24
Autor: Anatol
Odnośnie Leppera

[...]

Samobójstwa z powodu bankructwa popełniali znacznie bogatsi :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5742778,Brytyjski_milioner_popelnil_samobojstwo_z_powodu_recesji.html

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Milioner-zastrzelil-zone-corke-i-popelnil-samobojstwo,wid,10319881,wiadomosc.html?ticaid=1ccb7

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/niemiecki_milioner_adolf_merckle_popelnil_samobojstwo_85591.html

http://uwaga.tvn.pl/33629,news,,samobojstwo_milionera,reportaz.html

Anatol

Data: 2011-08-06 14:27:03
Autor: obserwator
Odnośnie Leppera
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):

> [...]

> chlop od pluga. tacy sie nie wieszaja w kiblu.

Samobójstwa z powodu bankructwa popełniali znacznie bogatsi :

a byli politykami i popelnili samobojstwo przed wyborami?

Data: 2011-08-07 11:40:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Odnośnie Leppera

"Anatol" j1jhhk$l99$1@usenet.news.interia.pl

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Milioner-zastrzelil-zone-corke-i-popelnil-samobojstwo,wid,10319881,wiadomosc.html?ticaid=1ccb7

  Brytyjski milioner zastrzelił żonę i 15-letnią córkę.
  Potem podpalił swoją willę i popełnił samobójstwo.
  Przyczyną jego zachowania mogły być poważne problemy
  finansowe i długi - informuje BBC.

Na pewno nie był za długi -- skoro milioner miał córkę... ;)

Odnośnie Leppera