Odnośnie boukunowego cudu purymowego..

Data: 2010-03-20 23:04:26
Autor: Woland
Odnośnie boukunowego cudu purymowego..
Zaręczyłem się niedawno z Ukrainką żydowskiego pochodzenia od dziecka
żyjącą w Rosji.. O tym, że ma żydowskie korzenie dowiedziałem się już
po zaręczynach bezpośrednio od niej, gdy zaczęliśmy rozmawiać o
naszych rodzinach... Fakt ten przyjąłem obojętnie, żeby jej nie
przestraszyć, ale osobiście bardzo się cieszę, że tak się stało..

Boukun!.. Ona też ma nazwisko zakończone na -uk!.. Bardzo wiele Żydów
o nazwisku Romaniuk żyło swego czasu w okolicach Kijowa, może
powinieneś zrobić dokładniejsze badania?... Genetyczne na początek, a
potem ewentualnie genealogiczno-historyczne... Gdybyś odkrył, że
jesteś w jakiejś części Żydem, może twój stosunek do tego narodu
uległy radykalnej poprawie?...

Data: 2010-03-21 00:37:01
Autor: zbig

Woland napisał(a):
[...]

Na podlasiu polskich romaniuków jak psów. W okolicach Białekj
Podlaskiej sa ich cale wsie. Wstyd się przyznać, biorąc pod uwage
genealoguię boukuna, ze też miałem dziadka o tym nazwisku.
uległy radykalnej poprawie?...

Data: 2010-03-21 07:50:22
Autor: Panslavista
"Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:447b0d79-96dc-4d47-847e-fab72519d25bo30g2000yqb.googlegroups.com...

Gdybyś odkrył, że jesteś w jakiejś części Żydem, może twój stosunek do tego narodu
uległy radykalnej poprawie?...

Jakim Żydem, czy on ma rodowód sięgający dwa tysiące lat wstecz? Czy też myślisz o pastuchach chazarskich uprawiających talmudyzm, ale z Żydami nie mających nic wspólnego. Bowiem w tym wypadku byłby częściowo pochodzenia tureckiego i o żadnym żydowskim pochodzeniu nie ma mowy. Wszak narodowości nie przenosi się z religią.

Data: 2010-03-21 09:42:17
Autor: awe
Odnośnie boukunowego cudu purymowego..
Na poczatku kwietnia ruszy w http://www.familytreedna.com/landing/family-finder.aspx

wynajdywanie kuzynow do 5 stopnia lub wiecej. Realnie moze wyjsc to do 10 stopnia.

Cos podobnego chodzi teraz w 23andme.com Aktualnie to jakies 35 tys rekordow, ale jednak polecilbym familytreedna.com - bo to typowe miejsce dla badan genealogia DNA. Choc FTDNA startuje w kwietniu to jednak ludzie poa badaniu sa bardziej sklonni do kontaktu. Przewidywany koszt to jakies 250-300$.

Bokunowi jednak na szybko polecilbym za 200 $ https://www.23andme.com/partner/foa/
a jakby byl zainteresowany to za dodatkowe 99$ The Complete Edition for $299 czyli rowniez otrzymujemy informacje medyczne. Cale badanie robione jest na chipach http://www.affymetrix.com/estore/

awe

Data: 2010-03-21 15:38:42
Autor: Piotr

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

A fotka mordy mu nie wystarczy?
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/593CroexukT
Piotr

Data: 2010-03-21 16:55:16
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho5cnn$v04$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -
kto to ? postac z Byl sobie czlowiek?
awe

Data: 2010-03-21 18:10:41
Autor: Piotr

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho5f61$4va$1news.onet.pl...

[...]

Który, ten mniejszy, czy ten większy?
Bo ten mniejszy to pies wałkuna, a większy, to sam wałkun. Przepraszam, powinienem od razu objaśnić.
Piotr

Data: 2010-03-21 20:15:39
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho5k07$h3j$1news.onet.pl...

[...]

-- -- --
aha, no tak powinienem sie sam domyslec, ale dawno bajek nie ogladalem
awe

Data: 2010-03-21 10:52:46
Autor: Marek
On 21 Mar, 07:04, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Rosjanki czesto podaja, jakoby mialy zydowskie pochodzenie, poniewaz
licza na spotkanie partnera, ktory je wywiezie do Ameryki.

Kiedys  posuwalem Rosjanke, ktora koniecznie chciala poznawac nowych
ludzi i kazdemu mowila, ze jej matka byla Zydowka.

Lepiej miej na oku ten pierscionek, ktory jej podarowales, zebys w
odpowiednim momencie mogl go odzyskac, jak zobaczysz, ze posuwa ja
lepszy od ciebie bajerant.

Data: 2010-03-21 19:05:53
Autor: raff
Marek pisze:
[...]

Jesli jest szpetna, to sie bedzie go trzymac.

R.

Data: 2010-03-21 11:43:45
Autor: Marek
On 21 Mar, 19:05, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Marek pisze:

> [...]

> lepszy od ciebie bajerant.

Jesli jest szpetna, to sie bedzie go trzymac.

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Wiernosc nie jest alternatywa urody.

Data: 2010-03-21 19:09:13
Autor: Polok_prawdziwy
Marek wrote:

[...]

Atyś uwiezył wte jego PLITY...!?

- pseca łon łod siedzinio psed komputrem rozum utracił i teroski świat
wirtułalny ze zecywistym i swojimi mażeniami miso...

Data: 2010-03-21 13:24:14
Autor: konserwator

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:447b0d79-96dc-4d47-847e-fab72519d25bo30g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

marzysz!
najwiekszymi antysemitami sa wlasnie zydzi! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-21 13:35:25
Autor: u2
W dniu 2010-03-21 13:24, konserwator pisze:
marzysz!
najwiekszymi antysemitami sa wlasnie zydzi!

Jest kilku krzykaczy na psp i scp, ale nie świadczy to o ogóle.

Data: 2010-03-21 15:02:19
Autor: Polok_prawdziwy
Woland wrote:

[...]

Niedowno psepowiadołem psysłość (jak nas NOJWINKSY I NOJMONDZEJSY CHOP
POLOK-PAPIOż JPII, wtury łokrutnie wiela dlo Swiata ucynił), ze prendzej,
cy puźniej dogowy łod tego komputra dostanies...

Widzem, zeci siem jus WPALE POMIESAŁO...!!!

Niedługo ciem Tworki, abo inksy idiotenhaus ceko WUŁLANDZIE...

Data: 2010-03-21 16:08:57
Autor: bolek

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:agkh77-nm7.ln1server.linuxfan.de...
Woland wrote:

[...]

I wystarczy, żeby jakiś pejsaty przygłup się odezwał,
a już stado baranów się odzywa.
Baco, owieczki już można wygnać na halę ?

bolek

Data: 2010-03-21 19:33:48
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dokładniejsze badania zrobili już Niemcy, oczyszczając Brody ze wszystkich Żydów:

Spisane wlasnorecznie przez moja matke, w maju 2001 roku (drugi raz).

Bylo to w Brodach, obecnie Ukraina.
W roku 1939 przysli do nas Rosjanie, a po dwoch latach przyjechalo do
nas
niemieckie wojsko. Na poczatek zarzadzili Zydom nosic biala opaske na
rekawie z wyszyta niebieska nitka gwiazde. A po niedlugim czasie
robili tak
zwana oblawe na Zydow. Widzialam jak rozstrzeliwali Zydow na ulicy. A
pozniej katolicy musieli ich ciala zbierac i wywozic, skladali ich na
kupe
kolo cmentarza zydowskiego. Widzialam to poniewaz paslam tam krowy, a
od
razu ich nie zakopywali. Pozniej zrobili Getto i pol miasta zagrodzili
drutami kolczastymi. Nastepnie wywozili Zydow samochodami ciezarowymi
do
lasu i rozstrzeliwali. Pewnego razu bylo to na polanie kolo lasu i
cmentarza
zydowskiego, dzien wczesniej paslam tam krowy i zobaczylam wykopany
dol,
jakis 5 metrow dlugosci ze 3 metry szerokosci i jakis poltora metry
glebokie
i byly wykopane schodki do wchodzenia. Ja tam nawet wchodzilam po tych
schodkach. Nastepnego dnia ponownie paslam tam krowy. I widzialam jak
przywiezli caly samochod ciezarowy Zydow. Niemcy mnie wcale nie
wyganiali.
Bylam pare metrow od tego zjawiska. Zydzi zeszli z samochodu, sie
rozbierali, rzeczy kladli na jedna kupe. Potem wchodzili po jednemu, a
na
schodkach stal Niemiec i strzelal w tyl glowy az mozg sie kolo mnie
rozpryskiwal. Nastepnie zostalo kilka Zydow i zasypali tych trupow,
pozbierali rzeczy i pojechali.
Mielismy tez pole blisko szosy i widzielismy jak wywozili Zydow do
lasu na
rozstrzal, moja mama nawet strzaly liczyla bo bylo blisko lasu i bylo
wszystko slychac. Raz widzialam jak wyskoczyl jeden Zyd z ciezarowki
ale
Niemiec go zastrzelil, ale nie calkiem, bo polecialam go zobaczyc, on
lezal
twarza do ziemi i strasznie chrapal. Pewnego razu krowy mi sie
sploszyly i
polecialy jedna za druga do zyta wlasnie przy szosie, polecialam za
krowami
i wpadlam na trupa, byl caly oblepiony muchami o roznych rozmiarach
wielkosci, wygladalo to ochydnie. Innym razem paslam krowy w lesie i
gonila
jedna krowa druga i przelecieli przez zbiorowa mogile, a za racicami
wylazla
taka paskudna ropa z krwia.
Tak dlugo rozstrzeliwali tych Zydow az zostalo Getto puste. Moze
gdzies sie
troche uratowalo, tego nie wiem. Paslam pozniej krowy w Getcie, bo
byla tam
duza trawa. A jeszcze pozniej nadszedl front, Niemcy nam krowy zjedli,
a nas
wywiezli do Niemiec*.

*Wypedzen Polakow z Kresow Wschodnich w glab III Rzeszy dokonali sami
Niemcy, ktorzy do ostatnich dni wojny trzymali sie planu z 1939 roku,
dotyczacego likwidacji panstwa i narodu polskiego. Mimo wojny z Rosja
i widma kleski, wywiezli na przymusowe roboty (tu rowniez moja matke,
jej siostry i babcie) w 1944 roku z Kresow Wschodnich, do lini Kerzona
wszystkich Polakow w glab Rzeszy Niemieckiej, spelniajac swoje
zobowiazania wobec Rosji. Zeby Polacy nie mogli do swoich domow na
Wschodzie powrocic, Niemcy palili za soba i burzyli tam wszystkie
polskie domy. Spalili i wysadzili rowniez dom mojego dziadka i matki
w  Brodach. To zmanipulowane Niemcy de facto zabrali nam w 1944 roku
nieodwracalnie tereny na Wschodzie i przesuneli tym samym na Zachod
(tekst z mojego rozwazania "Spiskowa teoria dziejow").

PS. Zamiast utyskiwac na utrwalanie w filmach historii przez
niemieckie media publiczne, jak pokazany w niedziele film niemieckiego
programu pierwszego telewizji publicznej ARD (Allgemeine Rundfunk
Deutschland), polskie media publiczne jak TVP1 powinny niezwlocznie
odpowiedziec i opowiedziec krecac wlasny film historyczny, oparty na
faktach dokumentalnych, kto zapoczatkowal wysiedlenia, wywozki na
przymusowe roboty  i dlaczego?
Moja mama moglaby wiele opowiedziec na ten temat. Jak np. Niemcy
transportowali Polakow (w tym ja i jej rodzine) tygodniami w bydlecych
wagonach w 1944 roku w glab III Rzeszy. Jak ludzie podczas tej
"podrozy" masowo umierali z glodu i na tyfus. Jak moja mama sama
przechodzila tyfus itp. Film taki mozna by bylo zatytuowac np.
"Wypedzeni", czy "Jak doszlo do przesuniecia granic" itp.
Do uslyszenia
boukun
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/6938954a07a74d9d/c0e78ad76a817086?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=boukun+-+pogrom+%C5%BByd%C3%B3w#c0e78ad76a817086

Data: 2010-03-21 12:12:41
Autor: Woland
Odnośnie boukunowego cudu purymowego..
boukun napisał(a):

Dokladniejsze badania zrobili juz Niemcy, oczyszczajac Brody ze wszystkich
Zydow

Jacy znowu Niemcy?.. Widziano tam tylko ukraińskie bandy z UPA i SS
Galizien złożonej wyłącznie z etnicznych Ukraińców.. Naziści dali im
niemieckie mundury, to pewnie dlatego twoja mama wzięła ich za
Niemców... A co do samych Żydów, to "wyczyścić" wszystkich im się na
szczęście nie udało, w przeciwnym razie nie poznałbym mojej kobiety....
W twoim przypadku boukun jedynie gruntowne badania genetyczno-
genealogiczne mogłyby rozwiać wszelkie wątpliwości, biorąc pod uwagę
twój światopogląd i fizjonomię...

Data: 2010-03-21 20:37:50
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:29b6fd0e-1dab-42f9-9eda-ed356288dcfd30g2000yqi.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie pieprz wierszy, bo dzisiaj nie pierwszy...

W Brodach kilka razy przebiegał front. W domu dziadka kwaterowali Niemcy z Wehrmachtu i mieli nawet swoją radiostację, na zmianę z Ruskimi. Regularne jednostki Wehrmachtu i SS okupowały Brody i rozstrzeliwali Żydów. Raz nawet mama widziała, a może i nie raz, jak w mieście Niemiec, a więc człowiek w mundurze niemieckim strzelił do Żyda na ulicy. Tak postępowali Niemcy z Żydami w całej okupowanej Polsce...

boukun

Data: 2010-03-21 12:46:41
Autor: Woland
boukun napisał(a):

Nie pieprz wierszy, bo dzisiaj nie pierwszy...

Jesteś człowiekiem złej woli, nienawidzisz Żydów i Niemców, powielasz
propagandę sowiecką mającą na celu zrzucenie całej winy za zbrodnie
nazistowskie na naród niemiecki, które relatywnie rzecz biorąc
najmniej się do nich przyczynił...

***

W wyniku strzelaniny co najmniej dwóch żołnierzy w mundurach SS
zostało zabitych. Ze znalezionych przy nich dokumentów wynikało, że
byli oni żołnierzami stacjonującej w Brodach XIV SS Schutzen Division
Galizien.

http://www.ipn.gov.pl/portal.php?serwis=pl&dzial=24&id=1304&poz=4

***

14 Dywizja Grenadierów SS (1 ukraińska) ukr. 14-та Стрілецька Дивізія
Зброї СС, niem. 14. Waffen-Grenadier-Division der SS (ukrainische Nr.
1, potocznie określana jako Dywizja SS-Galizien[4]) – jednostka
wojskowa utworzona wiosną 1943 przez III Rzeszę z ukraińskich
ochotnikĂłw z Galicji.

http://pl.wikipedia.org/wiki/14_Dywizja_Grenadier%C3%B3w_SS_%281_ukrai%C5%84ska%29

Data: 2010-03-21 20:49:45
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f0163845-39df-4818-80a4-f6950e1b644633g2000yqj.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kogo Niemcy werbowali do swojej służby, to jest wyłącznie ich odpowiedzialność. Wszyscy, wehrmahtowcy, gestapowcy, ssmani itd. wszakże służyli III Rzeszy i na rozkaz Hitlera i reszty niemieckich hitlerowców...

boukun

Data: 2010-03-21 13:00:19
Autor: Woland
boukun napisał(a):

Kogo Niemcy werbowali do swojej służby, to jest wyłącznie ich odpowiedzialność.

Nie Niemcy, lecz naziści.. Tobie się mylą podstawowe terminy, albo, co
bardziej prawdopodobnie, mieszasz je ze sobą całkowicie świadomie.. To
już nie PRL, boukun, teraz w końcu można mówić, jak było naprawdę...
Nazizm był ruchem ideologicznym pod wieloma względami analogicznym w
stosunku do komunizmu... Był ponadnarodowym ruchem bestialstwa
skierowanym wobec żydowskich kobiet i dzieci w którym najczęściej
uczestniczyli nie-Niemcy, na przykład tacy antyżydowscy fanatycy jak
ty, którzy z dnia na dzień uzyskali możliwość bezkarnego mordowania
Żydów.. W bestialstwie tym z największym zaangażowaniem uczestniczyły
narody słowiańskie i bałtyckie, Niemcy w porównaniu ze zdziczeniem np.
chorwackich ustaszy wydawali się symbolem ucywilizowania i
humanitaryzmu...

Data: 2010-03-21 21:17:13
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4439d8ae-e97f-486a-a5ad-e5a1993f391bz4g2000yqa.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Kogo Niemcy werbowali do swojej służby, to jest wyłącznie ich odpowiedzialność.

Nie Niemcy, lecz naziści..

Dobra, już nie pierdol więcej. Niemcy wywołali II Wojnę Światową i okupowali całą niemal Europę. Niemcy to byli wówczas naziści, niemieccy naziści jak kto woli... W monachikskich Bierstuben kreował się ten ruch i SA to był niemiecki ruch, który wykreował swojego Führera Adolfa Hitlera, któremu całe nazistowskie Niemcy gardłowym głosem skandowali "Sig heil"!

Oglądałeś dzisiaj "Czterech pancernych i psa"? Z kim walczyli pancerniacy?

boukun

Data: 2010-03-21 21:46:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 07:04, Woland pisze: