Odnośnie boukunowego cudu purymowego..

Data: 2010-03-21 13:24:14
Autor: konserwator
Odnośnie boukunowego cudu purymowego..

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:447b0d79-96dc-4d47-847e-fab72519d25bo30g2000yqb.googlegroups.com...
Zaręczyłem się niedawno z Ukrainką żydowskiego pochodzenia od dziecka
żyjącą w Rosji.. O tym, że ma żydowskie korzenie dowiedziałem się już
po zaręczynach bezpośrednio od niej, gdy zaczęliśmy rozmawiać o
naszych rodzinach... Fakt ten przyjąłem obojętnie, żeby jej nie
przestraszyć, ale osobiście bardzo się cieszę, że tak się stało..

Boukun!.. Ona też ma nazwisko zakończone na -uk!.. Bardzo wiele Żydów
o nazwisku Romaniuk żyło swego czasu w okolicach Kijowa, może
powinieneś zrobić dokładniejsze badania?... Genetyczne na początek, a
potem ewentualnie genealogiczno-historyczne... Gdybyś odkrył, że
jesteś w jakiejś części Żydem, może twój stosunek do tego narodu
uległy radykalnej poprawie?...

marzysz!
najwiekszymi antysemitami sa wlasnie zydzi! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-21 13:35:25
Autor: u2
W dniu 2010-03-21 13:24, konserwator pisze:
marzysz!
najwiekszymi antysemitami sa wlasnie zydzi!

Jest kilku krzykaczy na psp i scp, ale nie świadczy to o ogóle.

Odnośnie boukunowego cudu purymowego..