Odnośnie boukunowego cudu purymowego..

Data: 2010-03-21 15:02:19
Autor: Polok_prawdziwy
Odnośnie boukunowego cudu purymowego..
Woland wrote:

Zaręczyłem się niedawno z Ukrainką żydowskiego pochodzenia od dziecka
żyjącą w Rosji.. O tym, że ma żydowskie korzenie dowiedziałem się już
po zaręczynach bezpośrednio od niej, gdy zaczęliśmy rozmawiać o
naszych rodzinach... Fakt ten przyjąłem obojętnie, żeby jej nie
przestraszyć, ale osobiście bardzo się cieszę, że tak się stało..

Boukun!.. Ona też ma nazwisko zakończone na -uk!.. Bardzo wiele Żydów
o nazwisku Romaniuk żyło swego czasu w okolicach Kijowa, może
powinieneś zrobić dokładniejsze badania?... Genetyczne na początek, a
potem ewentualnie genealogiczno-historyczne... Gdybyś odkrył, że
jesteś w jakiejś części Żydem, może twój stosunek do tego narodu
uległy radykalnej poprawie?...

Niedowno psepowiadołem psysłość (jak nas NOJWINKSY I NOJMONDZEJSY CHOP
POLOK-PAPIOż JPII, wtury łokrutnie wiela dlo Swiata ucynił), ze prendzej,
cy puźniej dogowy łod tego komputra dostanies...

Widzem, zeci siem jus WPALE POMIESAŁO...!!!

Niedługo ciem Tworki, abo inksy idiotenhaus ceko WUŁLANDZIE...

Data: 2010-03-21 16:08:57
Autor: bolek

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:agkh77-nm7.ln1server.linuxfan.de...
Woland wrote:

[...]

I wystarczy, żeby jakiś pejsaty przygłup się odezwał,
a już stado baranów się odzywa.
Baco, owieczki już można wygnać na halę ?

bolek

Odnośnie boukunowego cudu purymowego..