Odnośnie boukunowego cudu purymowego..

Data: 2010-03-21 10:52:46
Autor: Marek
Odnośnie boukunowego cudu purymowego..
On 21 Mar, 07:04, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Zaręczyłem się niedawno z Ukrainką żydowskiego pochodzenia od dziecka
żyjącą w Rosji.. O tym, że ma żydowskie korzenie dowiedziałem się już
po zaręczynach bezpośrednio od niej, gdy zaczęliśmy rozmawiać o
naszych rodzinach... Fakt ten przyjąłem obojętnie, żeby jej nie
przestraszyć, ale osobiście bardzo się cieszę, że tak się stało..

Rosjanki czesto podaja, jakoby mialy zydowskie pochodzenie, poniewaz
licza na spotkanie partnera, ktory je wywiezie do Ameryki.

Kiedys  posuwalem Rosjanke, ktora koniecznie chciala poznawac nowych
ludzi i kazdemu mowila, ze jej matka byla Zydowka.

Lepiej miej na oku ten pierscionek, ktory jej podarowales, zebys w
odpowiednim momencie mogl go odzyskac, jak zobaczysz, ze posuwa ja
lepszy od ciebie bajerant.

Data: 2010-03-21 19:05:53
Autor: raff
Marek pisze:
[...]

Jesli jest szpetna, to sie bedzie go trzymac.

R.

Data: 2010-03-21 11:43:45
Autor: Marek
On 21 Mar, 19:05, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Marek pisze:

> [...]

> lepszy od ciebie bajerant.

Jesli jest szpetna, to sie bedzie go trzymac.

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Wiernosc nie jest alternatywa urody.

Data: 2010-03-21 19:09:13
Autor: Polok_prawdziwy
Marek wrote:

[...]

Atyś uwiezył wte jego PLITY...!?

- pseca łon łod siedzinio psed komputrem rozum utracił i teroski świat
wirtułalny ze zecywistym i swojimi mażeniami miso...

Odnośnie boukunowego cudu purymowego..