Odnosnie cen telefonow w abonamencie

Data: 2013-09-30 09:11:31
Autor: Chris
Odnosnie cen telefonow w abonamencie
atm nabazgral(a):

http://komorkomania.pl/2013/09/29/gdzie-lepiej-kupic-smartfona-aby-zaoszcz
edzic-w-sklepie-czy-u-operatora

Zalezy ktyo czego oczekuje, ja wybralem TT bo nie chce byc uwiazany umowa i co miesiac placic kasy której i tak nie wygaduje. Do tego kupilem nowy tel w dystrybucji XEO i jak mi sie znudzi to kupuje drugi a nie czekam 2 lata az mi sie umowa skonczy.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2013-09-30 14:50:26
Autor: Chris
Odnosnie cen telefonow w abonamencie
MarcinN nabazgral(a):

[...]

XEO znaczy ze bez brandu operatora czyli zbednego softu ladowanego przez operatora. Dla tego w 99% aktualizacje sa szybciej bo sa uniwersalne dla danego regionu (u nas Europa) i nie musze czekac az go operator pozmienia pod swoje apki.

Data: 2013-09-30 19:12:00
Autor: z
Odnosnie cen telefonow w abonamencie
W dniu 2013-09-30 09:11, Chris pisze:
bo nie chce byc uwiazany
umowa i co miesiac placic kasy której i tak nie wygaduje.

Zależy jak kto kalkuluje i do czego tel. potrzebny. Dla takiego 40-latka jak ja :-) to ma działać i być pod ręk± - ZAWSZE. Rachunek się ma sam płacić. Wiem ile minut mi wystarcza miesięcznie. Dzwonię jak mam potrzebę a nie dla paplaniny.
Wyszło na to że za 19 zł mam 200 minut + darmo w sieci i ¶więty spokój z doładowaniami. Rozs±dnie wydane pieni±dze.
W ¶wietle ostatnich podwyżek (znaczy gorszej oferty) nie mog± mi przez rok podnie¶ć cen :-)

PS. Kurde. Może trzeba było podpisać na dłużej. :-)

Data: 2013-09-30 21:29:45
Autor: ToMasz
W dniu 30.09.2013 19:12, z pisze:
[...]

ja mam 12.5netto za 300 minut. słabo się targowałe¶ :) No i już przeszło na czas nieokre¶lony......

ToMasz

Data: 2013-10-01 00:33:52
Autor: animka
W dniu 2013-09-30 21:29, ToMasz pisze:
W dniu 30.09.2013 19:12, z pisze:
W dniu 2013-09-30 09:11, Chris pisze:
bo nie chce byc uwiazany
umowa i co miesiac placic kasy ktĂłrej i tak nie wygaduje.

ZaleĹĽy jak kto kalkuluje i do czego tel. potrzebny. Dla takiego 40-latka
jak ja :-) to ma działać i być pod ręką - ZAWSZE. Rachunek się ma sam
płacić. Wiem ile minut mi wystarcza miesięcznie. Dzwonię jak mam
potrzebÄ™ a nie dla paplaniny.
Wyszło na to że za 19 zł mam 200 minut + darmo w sieci i święty spokój z
doładowaniami. Rozsądnie wydane pieniądze.
W świetle ostatnich podwyżek (znaczy gorszej oferty) nie mogą mi przez
rok podnieść cen :-)

PS. Kurde. Może trzeba było podpisać na dłużej. :-)
ja mam 12.5netto za 300 minut. słabo się targowałeś :) No i już przeszło
na czas nieokreślony......

W jakiej sieci? ZazdroszczÄ™.
Mnie w Paly-u dali (tzn załatwiałam przez sklep) abon, za 19 zl i wyszło, "w praniu", że to netto. Po pół roku muszę już płacić 19 zł plus dodatkowe usługi.

Szczegóły bieżącego rozliczenia
Opłaty dla numeru xxxxxxxx
Lp. Nazwa (okres od do) Wartość Rabat Do zapłaty
LongPlay II 49 (10/08/2013-09/09/2013) 1 49,00 -20,00 29,00
Nielimitowane połączenia na numery stacjonarne (10/08/2013-09/09/2013)
  10,00 0,00 10,00
Pakiet 30 minut do wszystkich e-Faktura (10/08/2013-09/09/2013) 3 3,00 0,00 3,00
Pakiet Internet 100 MB (10/08/2013-09/09/2013)  7,00 0,00 7,00
Promocyjny Pakiet ZĹ‚otĂłwek MNP (10/08/2013-09/09/2013)  49,60 -49,60 0,00
Lp. Wykaz opłat poza abonamentem Ilość Jednostka Wartość
1 Połączenia głosowe 00:01:50 s 0,53
2 Numery specjalne 00:01:45 s 1,24
Razem opĹ‚aty dla numeru  50,77
No i w sumie nie mam się z czego cieszyć oprócz tego, że minuty jeszcze mi na koncie zostają (przepadaja)

--
animka

Data: 2013-10-01 05:19:24
Autor: Titus Atomicus
Odnosnie cen telefonow w abonamencie
In article <5249d127$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

W dniu 30.09.2013 19:12, z pisze:
> [...]
ja mam 12.5netto za 300 minut. słabo się targowałe¶ :) No i już przeszło na czas nieokre¶lony......

No, nie wiem jak wy to negocjujecie.
Mi - na wiosne - nie udalo sie uzyskac nic wiecej, niz to co w ofercie oficjalnej. A rozmowy z konsultantami spowodowaly, ze w koncu zmienilem operatora.
--
TA

Data: 2013-10-01 11:41:01
Autor: J.F
Odnosnie cen telefonow w abonamencie
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup
> [...]
Mi - na wiosne - nie udalo sie uzyskac nic wiecej, niz to co w ofercie oficjalnej. A rozmowy z konsultantami spowodowaly, ze w koncu zmienilem operatora.

A ja zlozylem wypowiedzenie ... i jak na razie nikt nie dzwonil.
Ale moze ja zly klient jestem :-)

J.

Data: 2013-10-04 03:25:09
Autor: Titus Atomicus
Odnosnie cen telefonow w abonamencie
In article <524a98ad$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>,
 "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

A ja zlozylem wypowiedzenie ... i jak na razie nikt nie dzwonil.

E, u mnie dzwonili dopiero jakos tydzien-dwa pozniej. Jak juz podjalem decyzje.
--
TA

Data: 2013-10-01 07:30:21
Autor: z
[...]

Wiesz... ja się ciszę że załapałem się na star± ofertę. (przegapiłbym konkretny moment i po ptokach) Mam 10 groszy za min. podczas gdy inni się podniecaj± 19. Trochę mi już było głupio bo i tak klient awanturuj±cy się :-)
Zastanawiałem się nad przej¶ciem na kartę bo w sumie darmowe gadanie ale dla mnie drożej by było a drugi tel. w rodzinie ma już darmowe. Telefon dla mnie to zbyt poważna sprawa żeby zapomnieć o doładowaniu. Zdarza mi się notorycznie przy TNK :-)

Data: 2013-10-01 11:39:26
Autor: J.F
Odnosnie cen telefonow w abonamencie
Użytkownik "z"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Ale to zapewne 10 gr w puli abo. Zazwyczaj nie wygadujesz i sie robi drozej.
A kiedys przegadasz i sie zrobi 29 gr.

[...]

Tylko teraz mozesz miec abo bez telefonu. I bez terminowej umowy.
Albo prepaid w mbanku z automatycznym doladowaniem.
A dawniej w TT mialem konto wazne na rok i kilkaset zl - ale to juz chyba zlikwidowali.

Tak czy inaczej - jedyna dobra oferte na telefon to tylko Joter przedstawil.
U innych jak widac - drogie te raty.

J.

Data: 2013-10-01 13:09:22
Autor: z
W dniu 2013-10-01 11:39, J.F pisze:
A kiedys przegadasz i sie zrobi 29 gr.

W tej kwestii nie mam w±tpliwo¶ci.
Wybrałem najlepsz± dla mnie ofertę na najbliższy rok.
My¶lę że to realny okres. Co innego 2 albo 3 lata. :-)

Data: 2013-10-01 13:21:36
Autor: J.F
[...]

Ale sporadyczne przegadanie moze sie zdarzyc.

My¶lę że to realny okres. Co innego 2 albo 3 lata. :-)

A opy chca na 2-3 ostatnio :-)

J.

Data: 2013-10-01 13:50:48
Autor: z
W dniu 2013-10-01 13:21, J.F pisze:

Ale sporadyczne przegadanie moze sie zdarzyc.

Zdarzyło mi się 2 razy w ostatnim roku. 35 zł nie to kosztowało.
Dlatego teraz mam 200 minut a nie 120 + do sieci darmo. :-)

PS. Nie pilnuje się specjalnie. Po prostu uzywam normalnie dostępnych srodków komunikacji.

PS.2. Miałęm w mojej rodzinie zawardziałego uzytkownika Plusa nie nawidz±cego _do niedawna_ Pleja. Bedę miał jeszcze większy luz. ;-)

Data: 2013-10-01 13:53:38
Autor: z
Odnosnie cen telefonow w abonamencie
W dniu 2013-10-01 13:21, J.F pisze:

A opy chca na 2-3 ostatnio :-)

Wg _nowej_ taryfy min. 15 mies. co jest regresem jak wiadomo.
Mam nadzieję że to nie jest długoterminowy "trynd"

Data: 2013-10-01 08:18:38
Autor: Chris
Odnosnie cen telefonow w abonamencie
z nabazgrał(a):

W dniu 2013-09-30 09:11, Chris pisze:
bo nie chce byc uwiazany
umowa i co miesiac placic kasy której i tak nie wygaduje.
Zależy jak kto kalkuluje i do czego tel. potrzebny. Dla takiego 40-latka

Witaj w klubie :)

jak ja :-) to ma działać i być pod ręk± - ZAWSZE. Rachunek się ma sam płacić. Wiem ile minut mi wystarcza miesięcznie. Dzwonię jak mam potrzebę a nie dla paplaniny.

Przy TT też wiem ile mam na rachunku, apka zawsze pod ręk± a jak jest mało to doładowanie z konta i po sprawie.

Wyszło na to że za 19 zł mam 200 minut + darmo w sieci i ¶więty spokój z doładowaniami. Rozs±dnie wydane pieni±dze.

Ja płacę ok 40-50 zł raz na trzy miesi±ce a do tego nie mam kagańca w postaci umowy.

W ¶wietle ostatnich podwyżek (znaczy gorszej oferty) nie mog± mi przez rok podnie¶ć cen :-)

A jak by nagle okazały się niższe to płacisz dalej wysok± stawkę :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Odnosnie cen telefonow w abonamencie