Odnośnie "dojrzewającego owocu".....

Data: 2010-11-01 21:15:20
Autor: Endriu
Odnośnie "dojrzewającego owocu".....
Jeśli mogę to chciałbym dorzucić do rysunku Skippiego...:

IMO owoc dojrzewa
http://ifutures.pl/2010-komentarze-sesji-t2959.html#p18650

.....taką sobie może mniej, a może bardziej ciekawą kreskę:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f8d59080d6b716d4.html

Gdyby tak w przyszłym tygodniu miało przebić górny opór z rysunku (1200 charliego), to następny chyba należałoby szukać gdzieś  w okolicy ..... szczytów z 26.04.2010, (a to już całkiem ciekawa perspektywa, nie sądzicie Panowie ?).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-11-01 21:24:34
Autor:
Odnośnie
http://korwin-mikke.pl/ameryka_polnocna/zobacz/palin_mniejszy_i_madrzejszy_rzad_jest_jedyna_szansa_dla_usa/31543

Bernanke chyba nieco zmieni zapatrywania na gospodarkę, jeśli nie chce
podzielić trudnego losu Obamy...

poczekamy zobaczymy, jednak sytuacja jest coraz ciekawsza

wszystkie dzieci już nawet grały pod http://en.wikipedia.org/wiki/Quantitative_easing nr 2
olewając dane te trudne i te trudniejsze z gospodarki.

Najbliższy czas oceniam jako baaardzo ciekawy i uważam że wreszcie zacznie
bujać jak dawno nie bujało...

czapki z głów przed podmuchem z JUESEJ

Data: 2010-11-02 03:31:23
Autor: Delfino Delphis
Odno?nie "dojrzewaj?cego owocu".....
Endriu wrote:

[...]

Ja tylko powtórzę to, co pisałem wielokrotnie. Nie mają wiarygodności kreski rysowane przez dwa szczyty. To żaden opór. Rynek go nawet nie zauważy.

Data: 2010-11-02 01:33:38
Autor: Endriu
Odno?nie "dojrzewaj?cego owocu".....
Ja tylko powtórzę to, co pisałem wielokrotnie. Nie mają wiarygodności
kreski
rysowane przez dwa szczyty. To żaden opór. Rynek go nawet nie zauważy.

Dziękuję za interesującą sugestię. Co o tej sugestii sądzi Skippy ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-11-02 01:52:10
Autor: Endriu
Odno?nie "dojrzewaj?cego owocu".....
Dziękuję za interesującą sugestię. Co o tej sugestii sądzi Skippy ?.

Jego parabolki "gną" sie wedle nazwijmy to "aktualnego trendu", więc
chyba do w/w sugestii nie podchodzi zbyt poważnie....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-11-02 02:02:09
Autor: Endriu
Odno?nie "dojrzewaj?cego owocu".....
Jego parabolki "gną" sie wedle nazwijmy to "aktualnego trendu", więc
chyba do w/w sugestii nie podchodzi zbyt poważnie....

Bo gdyby się tak zastanowić to w zasadzie kwestionujesz jedną z
podstawowych formacji
analizy techniczej:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Formacja_podw%C3%B3jnego_szczytu

... z oporami A i C .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-11-02 15:37:18
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

[...]

Poziomie linie to co innego, one są milion razy bardziej wiarygodne, niż jakieś ukośne. Pozioma linia wyznaczona nawet na jednym szczycie czy dnie będzie dość wiarygodna, bo stanowi realny próg - np. jak kupiłem akcje na tym poziomie, trochę zyskałem, a potem trochę straciłem, to znów będę chętnie dokupował po tej samej cenie. Jeśli natomiast od razu straciłem, a potem cena powoli wraca, to jest to mój poziom zerowego zysku i będę czuł silną presję, aby odsprzedać tam bez straty. W ten sposób zależnie od której strony podchodzimy pod poziom, będzie tam zawsze wzmożony popyt i podaż. Linia ukośna nie ma takiego fundamentalnego znaczenia i niczym nie różni się np. od linii średniej kroczącej, którą można narysować różnie. Stanowi tylko ogólne potwierdzenie trendu. Oczywiście czasem taka linia też działa, tak jak i średnia krocząca. Ale wiarygodność zyskuje dopiero IMHO po kilku odbiciach się ceny.

Data: 2010-11-03 07:48:28
Autor: stary

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:iap7mv$dib$1news.onet.pl...
Endriu wrote:

[...]

W całej rozciagłosci racja.

pozdr.stary

Data: 2010-11-02 22:24:37
Autor: pm
[...]

to co w takim razie z USDPLN - 2zł?

Data: 2010-11-02 17:05:22
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:60bcd50c-e953-4c6c-bb93-3d817d7a4246t35g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

odpowiem przelotnie: bzdura
spadkowe po 2ch istotnych szczytach to jedne z ważniejszych oporów

pozdrawiam

Odnośnie "dojrzewającego owocu".....