Odnośnie moich rozmów na rosyjskich forach...

Data: 2009-08-07 11:09:47
Autor: Tzva Adonai
Odnośnie moich rozmów na rosyjskich forach...
.... dzięki którym szlifuję swój rosyjski.... Poruszyłem dziś temat
rajdu Bandery, w odpowiedzi usłyszałem, że Rosja zawsze była
przeciwnikiem ukraińskich nacjonalistów, a ludzie Bandery byli
tropieni aż do 1955r. i sukcesywnie usuwani...

Osoba o nicku "Paljak" to rzecz jasna ja....

cz.1 - http://w110.wrzuta.pl/obraz/86sUazfQfTi/a1
cz.2 - http://w110.wrzuta.pl/obraz/2O5yYx6E6wU/a2

Oglądnąłem też fragmenty rosyjskiego filmu "Wróg w USA" o którym
wcześniej nie słyszałem, a do którego linki zapodał mój rosyjski
znajomy "Vadter:...Uśmiałem się do łez... Przy okazji oglądania filmu
wyszła na jaw kwestia Afroamerykanów zarażających "białasów" wirusem
HIV...

W tej sytuacji nie omieszkałem dołożyć cegiełki do obrazu Polski jaki
chcę wytworzyć w rosyjskich umysłach, a uwierzcie mi, że opisuję nasz
kraj jako wyjątkowo niezwykłe miejsce.. Na przykład zdradziłem, że
Polacy jako jedyny naród w Europie uprawia seks bez zabezpieczeń...
Oniemieli z wrażenia...

foto: http://w110.wrzuta.pl/obraz/8xrS5xSIU8w/a3

Data: 2009-08-07 23:11:09
Autor: awe
Odnośnie moich rozmów na rosyjskich forach...
Jaki z Ciebie Paljak? Reszty nawet nei czytam
awe

Odnośnie moich rozmów na rosyjskich forach...