Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....

Data: 2009-05-26 22:14:13
Autor: Endriu
Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....
Odnośnie propozycji dla Wig 20 , u pana Jurka ładne dwa ostatnie wykresiki (z 20.05.2009)....

http://www.juraura.neostrada.pl/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-26 22:18:40
Autor: Endriu
Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....

Odnośnie propozycji dla Wig 20 , u pana Jurka ładne dwa ostatnie wykresiki
(z 20.05.2009)....

http://www.juraura.neostrada.pl/

W przeciwieństwie do XXL-a (Sławka), u pana Jerzego każda "fala" ładnie wyrysowana.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-26 20:27:12
Autor: ab
Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....
i niby co to oznacza ? fala 5 nowe szczyty ponad 4000 ? haha

jedynie ta duza kropka na ok 2700 pasuje. jako zasieg korekty i tyle.

Data: 2009-05-26 23:25:10
Autor: Bugatti
Użytkownik " ab" < napisał w wiadomości:

i niby co to oznacza ? fala 5 nowe szczyty ponad 4000 ? haha

jedynie ta duza kropka na ok 2700 pasuje. jako zasieg korekty i tyle.

Też tak myśle że 2 700 to absolutne max.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-05-27 04:59:32
Autor: skippy

Użytkownik " ab" <ab03@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvhjb0$s07$1inews.gazeta.pl...
i niby co to oznacza ? fala 5 nowe szczyty ponad 4000 ? haha

jedynie ta duza kropka na ok 2700 pasuje. jako zasieg korekty i tyle.

nioski musi podać autor - dokąd ta fala nr 5, ale nie elliottowska 5.

Data: 2009-05-27 11:25:11
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
[...]

Do nieba :)

Przewidywanie na tak odległe czasy , jak kilka, kilkanaście miesięcy nie ma większego sensu. Jest to po prostu szkic , pokazujący jak wykres mógłby wyglądać , bo często w przeszłości wyglądał podobnie.

Słabością takiego malarstwa jest to, że użyta skala obejmuje całą historię Wig20 i nawet zakładając, że istotnie impuls często jest 5-falowy , to znalezienie jego początku w pobliżu globalnego startu danego rynku jest już mocno naciągane.

Kiedyś , przed laty , gdzieś tak w okolicach maja ośmieliłem się na sieci przedłożyć prognozę wartości wig20 na koniec roku. Miało to być ok 2500 (gdy to pisałem , to było tysiąc z czymś). Opierałem się na oczywistym dla mnie dyskontowaniu wchodzenia przez Polskę do UE i nieuniknione dostosowywanie się gospodarki, entuzjazmie z tym związanym oraz strumieniu pieniędzy pomocowych.

Niestety kilku śniadym facetom przyszło do głowy na jesieni tego roku rozpieprzyć WTC w NY. Prognoza poszła do kosza, a ja zacząłem dostawać na priva niemiłe listy rozgoryczonych czytelników, bo zamiast zarobku na wzrostach dostali mocno po łapach na kolapsie, a było to w czasach , gdy kilka osób ufało w to , co pisałem na sieci.

Nie zmieniło to faktu, że spodziewana przeze mnie wówczas hossa, choć opóźniona , to jednak niedługo po tym nadeszła, bo należała się wtedy, jak psu misa.

Tylko jakie to pocieszenie dla tych, którzy stracili wtedy pieniądze ?

Dieter pewnie powie , że atak na WTC wynikał z cyklu gwiezdnego wyższego rzędu, i nie wykluczone ze będzie miał rację...

Ja jednak pozostanę przy racjonalnym, tradycyjnym poglądzie , że było to zdarzenie , z naszego punktu widzenia , losowe i wcześniej nieprzewidywalne. Nie sądzę bym w moim wieku znalazł w sobie determinację do zmiany tego poglądu. Tetrycy tak mają.

Data: 2009-05-27 11:55:53
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
[...]

A i jeszcze jedno. Odnośnie tego, czy elliottowska, czy nie, to wyjaśniam, że moim skromnym zdaniem, Teoria Fal Elliotta jest zupełnie pozbawionym praktycznego znaczenia zbiorem reguł, niczym nie uzasadnionych, poza ogólnym założeniem, że często w zjawiskach przyrodniczych występują struktury falowe, a ciąg liczb Fibonacciego , z samej swojej matematycznej definicji (podobnie, jak fraktale), może służyć do wyznaczania specyficznych punktów na tych wykresach.

Całą jednak Elliotowską ortodoksję uznaję za bezużyteczną szarlatanerię, na którą szkoda czasu, w myśl zasady "lepiej z gruba mieć rację, niż dokładnie się pomylić".

O wiele mocniej uzasadniona jest zwykła analiza trendów i poziomów charakterystycznych (wsparcia , opory itp). Jej racjonalność wynika bowiem bezpośrednio z uwarunkowań psychologii rynku (sumy subiektywnych   odczuć , co jest drogie, a co tanie, wynikających  z historii rynku) i po części z samego faktu, że większość w nie wierzy i stosuje (a więc z samosprawdzających się prognoz, które wzmacniają efekt).

Data: 2009-05-27 17:57:24
Autor: skippy
Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Całą jednak Elliotowską ortodoksję uznaję za bezużyteczną szarlatanerię, na którą szkoda czasu, w myśl zasady "lepiej z gruba mieć rację, niż dokładnie się pomylić".

OK jasne, to nie 5 w impulsie tylko kolejna z istotnych i zapodałes 50% zniesienia, co jest realne.
Samych prognoz nie krytykuję, bo sam nie wiem co będzie:)

Pozdrawiam

Data: 2009-05-28 20:19:51
Autor: kc
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

> [...]

Samych prognoz nie krytykuję, bo sam nie wiem co będzie:)

Czy takich piątek szukacie? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64bb95887aaa748c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36b3336e0fe0b60e.html

Jeśli tak, to się wykonały. Nie przesądzam dalszego kierunku.

kc

Data: 2009-05-27 06:32:01
Autor: xbartx
Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....
Dnia Tue, 26 May 2009 22:14:13 +0200, Endriu napisał(a):

OdnoÂśnie propozycji dla Wig 20 , u pana Jurka Âładne dwa ostatnie
wykresiki (z 20.05.2009)....

http://www.juraura.neostrada.pl/

Mam prośbę. Jak następnym razem będziesz pisał posta na grupę, to zastanów się przed naciśnięciem przycisku "wyślij", ja wiem, jakieś powiedzmy 15 albo 114 razy. Masz jakieś poważne problemy z wypowiadaniem się! Umieszczasz post i pod nim nie rzadko kilka swoich kolejnych przemyśleń, jakby nie można tego było zrobić w jednym poście?!?! Tutaj nie ma licznika postów i rankingów jak na forumach ;)

--
xbartx

Data: 2009-05-27 09:25:33
Autor: Endriu
Odno?nie propozycji dla Wig 20 ....
Tutaj  nie ma licznika postów i rankingów jak na forumach ;)

Jak ci się ni podoba to po prostu nie czytaj.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-27 07:56:17
Autor: xbartx
Odno?nie propozycji dla Wig 20 ....
Dnia Wed, 27 May 2009 09:25:33 +0200, Endriu napisał(a):

Tutaj  nie ma licznika postĂłw i rankingĂłw jak na forumach ;)

Jak ci siĂŞ ni podoba to po prostu nie czytaj.....

Ustaw kodowanie i wykaż się minimalną dozą szacunku.

PS Wedle życzenia KF nakarmiony, bo widzę progresu/ewolucji nie ma co oczekiwać.

ciao

--
xbartx

Data: 2009-05-27 10:03:17
Autor: Endriu
Odno?nie propozycji dla Wig 20 ....
Tutaj  nie ma licznika postów i rankingów jak na forumach ;)

Jak ci sie ni podoba to po prostu nie czytaj.....

Ustaw kodowanie i wykaż się minimalną dozą szacunku.

PS Wedle życzenia KF nakarmiony, bo widzę progresu/ewolucji nie ma co
oczekiwać.

Kolega XbartX to chyba dziś lewą nogą wstał.

A to mu kodowanie nie pasuje (pomimo tego że krzaczki pojawiają się tylko w odpowiedzi na jego posty), a to zbyt duża ilość wysyłanych postów.
Za chwile powie znowu, że zbyt dużo cytatów tego lub innego gościa ...

Ja wiem  że dziś zmiana pogody nastąpiła, deszcz leje i ogólnie zła kondycja psychofizyczna, ale pomimo wszystko trzeba jednak trzymać fason ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....