Odnośnie wypadków

Data: 2010-02-22 20:49:03
Autor: szaman
Odnośnie wypadków
Bartosz 'Seco' Suchecki wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Na pręgierzu rozpętała się dyskusja nt. OC dla rowerzystów.

Na pręgierzu... właśnie... brrr:)

Czyli wychodzi na to, że piesi powinni także płacić OC, przecież są dużo groźniejsi.

Tylko sprawa nie jest taka prosta. Jednak tych pieszych jest o wiele wiele więcej niż rowerzystów. Sami przecież poza rowerem też pieszymi bywamy...

To tak wspominam dla pamięci, jakby trzeba było jakiegoś rowerofoba sprowadzić na ziemię ;-)

to nie na tej grupie:P

szaman

Data: 2010-02-22 21:01:56
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Odnośnie wypadków
szaman pisze:
[...]

Oczywiście masz rację. Tyle, że piesi poruszają sie głównie poza jezdniami.

Seco

Data: 2010-02-22 21:03:55
Autor: szaman
Odnośnie wypadków
Bartosz 'Seco' Suchecki wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Oczywiście masz rację. Tyle, że piesi poruszają sie głównie poza jezdniami.

No też racja. Ale wydaje mi się, że rowerzyści i pieszy to jednak dwa żywioły zbyt mocno między sobą się różniące, by je porównywać.

sz

Data: 2010-02-22 23:17:40
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Odnośnie wypadków
Dnia 22.02.2010 20:49 użytkownik szaman napisał :
Tylko sprawa nie jest taka prosta. Jednak tych pieszych jest o wiele
wiele więcej niż rowerzystów. Sami przecież poza rowerem też pieszymi
bywamy...

"Kolarstwo to jedna z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce
i na świecie. Według badań firmy Pentagon Research niemal 70 proc.
Polaków jeździ na rowerze, a ponad połowa z nich deklaruje, że korzysta
z niego kilka razy w tygodniu."

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-02-23 00:32:31
Autor: Titus Atomicus
Odnośnie wypadków
In article <4dcb57-76e.ln1@menek.one.pl>,
 "Mikołaj \"Miki\" Menke" <miki@menek.one.pl> wrote:

> [...]

i na świecie. Według badań firmy Pentagon Research niemal 70 proc.
Polaków jeździ na rowerze, a ponad połowa z nich deklaruje, że korzysta

O, to prawie jak z nartami...

TA

Data: 2010-02-23 08:00:32
Autor: MadMan
Odnośnie wypadków
Dnia Tue, 23 Feb 2010 00:32:31 +0100,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

[...]

Nie sądzę żeby 35% Polaków korzystało z nart kilka razy w tygodniu :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-24 17:03:38
Autor: cynamoon
Odnośniewypadków
[...]

hmm, czyli chód jest najpopularniejsza dyscypliną sportową w Polsce i na świecie. Według badań firmy Cynamoon Research niemal 100 proc. Polaków chodzi.
Marek

--

Odnośnie wypadków