Odnośnie zbliżającej się wojny

Data: 2010-11-03 17:54:06
Autor: boukun
Odnośnie zbliżającej się wojny
http://www.niepoprawni.pl/blog/516/wprowadza-stan-wojenny-w-polsce-mobilizacja-wojsk-trwa

Najważniejsze - po co może być to realizowane? Według jednej z teorii, być może
teorii spiskowej, elity planują sztuczne podgrzanie wojennej atmosfery
nienawiści. Ma to doprowadzić do wojny domowej i późniejszej 'misji
stabilizacyjnej' cudzoziemskich wojsk.

Czy Ryszard C. był ofiarą spisku reżimu POPiSSLD?

"6. 'W sejmie powołano zespół, który ma zająć się niszczeniem niejawnych
dokumentów komisji ds. Służb Specjalnych.
Zespół powołano w połowie października z inicjatywy Szefa Kancelarii Sejmu Lecha
Czapli. W jego skład wchodzi czterech pracowników
Kancelarii Sejmu. Do końca listopada mają czas na wyselekcjonowanie, a następnie
zniszczenie niektórych dokumentów przechowywanych w sekretariacie Sejmowej
Komisji do Spraw Służb Specjalnych, najbardziej tajnego ciała obradującego w
Sejmie'."

Zwracajmy uwagę na:

4) wywożenie dokumentów z archiwów, sądów, urzędów

11) niszczenie dokumentów, szczególnie tych tajnych przez instytucje państwowe,
wojskowe.

I tu jest pies pogrzebany. Jest tajemnicą poliszynela, że tylko Żydzi mieli
dostęp do czołowych stanowisk w służbach specjalnych i strzegą swoich
tajemnic...

Globalnie oczywiście też...

Ja sam słyszałem ostatnio przelatujący bombowiec wieczorem nad moim domem, nawet
zawołałem zdziwiony całą rodzinę...

boukun

Data: 2010-11-03 14:14:35
Autor: Antenka
On 3 Lis, 17:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Nad Poznaniem w każdy wtorek i we środę regularnie latają eFy-16.
Ponadto jakieś 3 tygodnie wcześniej  zaobserwowałam bombowca lecącego
nad Krzesinami ( nad lotniskiem wojskowym), który rozpylał coś w
powietrzu i  targał coś na kształt dwóch bomb.

Antenka

Od dzisiaj zaczynam intensywne obserwować wszystko wokół mnie :D.
Zrobię wywid w poznańskich szpitalach.

Data: 2010-11-03 22:16:16
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Te "dwa" to jego silniki były, a ten "bombowiec" to latał w "tanich
liniach".

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-05 09:26:07
Autor: Antenka
On 3 Lis, 22:16, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> powietrzu i  targał coś na kształt dwóch bomb.

Te "dwa" to jego silniki były, a ten "bombowiec" to latał w "tanich

"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Bzdura! Nie wtrącaj się! Umiem rozróżnić samolot pasażerski od
wojskowego! :-E

Antenka

P.s. A niby po co miałby startować z lotniska wojskowego samolot
pasażerski? Nie ma takiej potrzeby. Poznań dysponuje Ławicą.

"Zła wiadomość dla GrzesiaZ. : Bóg istnieje. Dobra : za wojowanie z
Nim i służenie szatanowi, Bóg wymierzy Ci sprawiedliwą karę : piekło!"
:-D

Data: 2010-11-05 19:32:33
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Rodzajów garów nie umiesz rozróżnić, a co dopiero rodzajów samolotów!

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-03 22:16:16
Autor: u2
W dniu 2010-11-03 22:14, Antenka pisze:
[...]

Ale jankesi mają już efy-18. Nam wcisnęli złom.

Data: 2010-11-03 22:17:54
Autor: raff
W dniu 2010-11-03 22:16, u2 pisze:
[...]
powietrzu i  targał coś na kształt dwĂłch bomb.

Ale jankesi mają już efy-18. Nam wcisnęli złom.

eh, ale ta cyferka nie ma nic do "zlomowatosci"

R.

Data: 2010-11-03 22:43:40
Autor: u2
W dniu 2010-11-03 22:17, raff pisze:
Ale jankesi mają już efy-18. Nam wcisnęli złom.

eh, ale ta cyferka nie ma nic do "zlomowatosci"

Obyś miał rację.

Data: 2010-11-03 23:08:31
Autor: raff
Odnośnie zbliżającej się wojny
Ale jankesi mają już efy-18. Nam wcisnęli złom.

eh, ale ta cyferka nie ma nic do "zlomowatosci"

Obyś miał rację.

F18 mial po prostu inne przeznaczenie. Byl znacznie lzejszy i zostal zaprojektowany do stacjonowania na lotniskowcach.

R.

Data: 2010-11-03 22:20:43
Autor: Grzegorz Z.
[...]

I tu ci trolowanie nie wyszło, bo obydwa typy samolotów powstały w latach
70-tych.

Chyba że miałeś co innego na myśli.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-03 22:17:08
Autor: raff
[...]

zniszczenie niektĂłrych dokumentĂłw przechowywanych w sekretariacie Sejmowej

Jakby co jestes Sarna, a ja Kazimierz.

Pawiany wchodza na sciany.

R.

Data: 2010-11-04 07:38:40
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Odnośnie zbliżającej się wojny

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Od dzisiaj zaczynam intensywne obserwować wszystko wokół mnie :D.
Zrobię wywid w poznańskich szpitalach.

Dobry pomysł. Obserwuj, notuj, zrób "wywid", a potem to wszystko opowiedz swojemu psychiatrze.

Przemysław Warzywny

--

"Partia (PiS), która swoich przeciwników politycznych prześwietla do drugiego pokolenia wstecz, wystawiła w wyborach samorządowych kandydatów w przeszłości współpracujących z organami bezpieczeństwa PRL."

Data: 2010-11-04 11:33:00
Autor: Grzegorz Z.
Odnośnie zbliżającej się wojny
Obserwuj, notuj, zrób "wywid", a potem to wszystko opowiedz swojemu psychiatrze.

Dobre :))))

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-06 20:46:57
Autor: Papo5merfo
Órzytkownik "Antenka" napisał:
[...]

jeszcze pszed tak zwanym kryzysem wszyscy rezerwowi z wyższymi stopniami,
oraz każdy z komandosuf dostali wezwania na kilkutygodniowe szkolenia, co w
owych jeszcze czasach wydawało się dość dziwne

Ja sam słyszałem ostatnio przelatujący bombowiec wieczorem nad moim domem,
nawet zawołałem zdziwiony całą rodzinę...

od niedawna słychać je w całym kraju, dziwne jest tylko to że latają zadsze
pod całkowitą osłoną chmur, czyli nigdy ich nie widać, wiec nie wiadomo
czyje to latają:O(

Data: 2010-11-03 18:07:33
Autor: Klin

   http://wp39.pl/plan-mobilizacyjny

Data: 2010-11-03 18:10:39
Autor: raff
Odnośnie zbliżającej się wojny
Ja sam słyszałem ostatnio przelatujący bombowiec wieczorem nad moim
domem, nawet
zawołałem zdziwiony całą rodzinę...

Robili ci zdjecia lotnicze.

Nie wychodzilbym z domu na twoim miejscu.

Maja cie na widelcu, boukun.

R.

Data: 2010-11-03 18:17:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ias4f4$1so$1mx1.internetia.pl...
Ja sam słyszałem ostatnio przelatujący bombowiec wieczorem nad moim domem, nawet
zawołałem zdziwiony całą rodzinę...

Przypadkiem nie był to zamówiony przez nadleśnictwo samolot do ścinania lasu?

Data: 2010-11-03 18:32:56
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cd19957$1news.home.net.pl...

[...]

Było ciemno, ale ostatnio taki głos bombowca słyszałem w dzieciństwie, jak jeszcze w PRLu byliśmy potęgą militarną i pewno leciały takie w kierunku Czech...

boukun

Data: 2010-11-03 18:41:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ias6nv$mih$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ale wtedy nie ścinano drzew samolotami. Teraz dopiero to Macierewicz wymyślił.

Data: 2010-11-04 00:15:13
Autor: Canucki
> [...]

Było ciemno, ale ostatnio taki głos bombowca słyszałem w dzieciństwie, jak jeszcze w PRLu byliśmy potęgą militarną i pewno leciały takie w kierunku Czech...

To nie bombowce byly tylko pierwsze jaskolki... pieriestrojki

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-11-05 20:41:41
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-03 18:32, boukun pisze:

Było ciemno, ale ostatnio taki głos bombowca słyszałem w dzieciństwie,
jak jeszcze w PRLu byliśmy potęgą militarną i pewno leciały takie w
kierunku Czech...

Bokun, o 21:00 nad Jelenią Górą przelatuje samolot DHL
To turbośmigłowa maszyna. Lata codziennie również nad
Świdnicą. Widać go często tutaj: http://www.flightradar24.com/

--

Tomy M.

Data: 2010-11-05 18:37:43
Autor: swstr
Odnośnie zbliżającej się wojny
I tu jest pies pogrzebany. Jest tajemnicą poliszynela, że tylko Żydzi mieli
dostęp do czołowych stanowisk w służbach specjalnych i strzegą swoich
tajemnic...

dostali odszkodowania za przedwojenne kamienice na Krakowskim Przedmiesciu
jeszcze im malo ?

Data: 2010-11-05 18:43:16
Autor: u2
W dniu 2010-11-05 18:37, swstr pisze:
dostali odszkodowania za przedwojenne kamienice na Krakowskim Przedmiesciu
jeszcze im malo ?

Dasz palec, a wezmą całą rękę. Zauważ kto teraz rządzi warszawką.

Odnośnie zbliżającej się wojny