Odnośnie zbliżającej się wojny

Data: 2010-11-03 18:17:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Odnośnie zbliżającej się wojny

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ias4f4$1so$1mx1.internetia.pl...
Ja sam słyszałem ostatnio przelatujący bombowiec wieczorem nad moim domem, nawet
zawołałem zdziwiony całą rodzinę...

Przypadkiem nie był to zamówiony przez nadleśnictwo samolot do ścinania lasu?

Data: 2010-11-03 18:32:56
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cd19957$1news.home.net.pl...

[...]

Było ciemno, ale ostatnio taki głos bombowca słyszałem w dzieciństwie, jak jeszcze w PRLu byliśmy potęgą militarną i pewno leciały takie w kierunku Czech...

boukun

Data: 2010-11-03 18:41:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ias6nv$mih$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ale wtedy nie ścinano drzew samolotami. Teraz dopiero to Macierewicz wymyślił.

Data: 2010-11-04 00:15:13
Autor: Canucki
> [...]

Było ciemno, ale ostatnio taki głos bombowca słyszałem w dzieciństwie, jak jeszcze w PRLu byliśmy potęgą militarną i pewno leciały takie w kierunku Czech...

To nie bombowce byly tylko pierwsze jaskolki... pieriestrojki

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-11-05 20:41:41
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-03 18:32, boukun pisze:

Było ciemno, ale ostatnio taki głos bombowca słyszałem w dzieciństwie,
jak jeszcze w PRLu byliśmy potęgą militarną i pewno leciały takie w
kierunku Czech...

Bokun, o 21:00 nad Jelenią Górą przelatuje samolot DHL
To turbośmigłowa maszyna. Lata codziennie również nad
Świdnicą. Widać go często tutaj: http://www.flightradar24.com/

--

Tomy M.

Odnośnie zbliżającej się wojny