[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)

Data: 2009-11-04 19:54:14
Autor: MK
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
Zamiast ok. 25 tys. sztuk miesięcznie, Citi Handlowy wydaje obecnie od 15 do 18 tys. kart kredytowych. Na tym jednak nie koniec. Bank analizuje również sytuację dotychczasowych posiadaczy kart. Podejrzenia budzi zarówno spadek przychodów, jak i nadmierna liczba kredytów na koncie klienta, co weryfikowane jest w Biurze Informacji Kredytowej. - Część osób po upływie terminu ważności wcześniej otrzymanych kart, nowych może już nie dostać - zapowiedział Sławomir Sikora. - Nie chcemy przykładać ręki do ich przekredytowania - tłumaczy.

http://biznes.onet.pl/banki-wyjmuja-polakom-karty-kredytowe-z-portfeli,18629,3048550,1,analizy-detal

MK

Data: 2009-11-04 19:57:49
Autor: MarekZ
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hcsiks$k7v$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Chryste, to może być o mnie. O mnie się Citi zatroszczy! Dziękuję mu za to. :)

Data: 2009-11-04 11:48:09
Autor: szczurwa
Odnowi czy nie odnowi ;)
On 4 Lis, 19:57, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Chryste, to może być o mnie. O mnie się Citi zatroszczy! Dziękuję mu za to.
:)

O mnie też, tym bardziej, ze ostatnio bywam zadłużony na różnych
kartach..;-)

Data: 2009-11-04 21:02:30
Autor: MarekZ
Odnowi czy nie odnowi ;)
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:47d2f424-5dc3-4d93-bb5e-6664c24357f3@b15g2000yqd.googlegroups.com...

O mnie też, tym bardziej, ze ostatnio bywam zadłużony na różnych
kartach..;-)

A co, też akumulujesz BOMI? ;-)

Data: 2009-11-04 14:53:30
Autor: szczurwa
Odnowi czy nie odnowi ;)
On 4 Lis, 21:02, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

A co, też akumulujesz BOMI? ;-)

Jakoś nie mam przekonania...Nie, mam masę innych wydatków.

Data: 2009-11-07 14:08:24
Autor: XYZ
Odnowi czy nie odnowi ;)
W dniu 2009-11-04 21:02, MarekZ pisze:
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości grup

O mnie też, tym bardziej, ze ostatnio bywam zadłużony na różnych
kartach..;-)

A co, też akumulujesz BOMI? ;-)
Mógłbym prosić o wyjaśnienie, czym jest BOMI?

Data: 2009-11-07 09:43:25
Autor: Jacek Erazmus
Odnowi czy nie odnowi ;)
On 7 Lis, 14:08, XYZ <j...@mail.bin> wrote:
W dniu 2009-11-04 21:02, MarekZ pisze:> Użytkownik "szczurwa" <szczu...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> A co, też akumulujesz BOMI? ;-)

Mógłbym prosić o wyjaśnienie, czym jest BOMI?

Może chodzi o to :
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nordea-Bank-wydal-nowa-karte-kredytowa-BOMI-1708015.html

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-04 20:36:26
Autor: krzysztofsf
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
MarekZ pisze:
[...]

Jesli przestana odnawiac bezplatnie, to dopiero im sie skurczy liczba kart...

Przelewy z karty fajna sprawa, ale bez przesady - da sie bez tego zyc.
Bardziej mi zalezy na tym, ze mam w ramach bezplatnej karty glownej bezplatna dodatkowa dla syna z ustawionym "podlimitem" na transakcje.

Data: 2009-11-04 20:40:09
Autor: Mithos
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
MK pisze:
[...]

Ja im pomogłem w tej trudnej decyzji i sam zrezygnowałem z ich karty.

--
Mithos

Data: 2009-11-05 09:43:30
Autor: Sebastian
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
MK pisze:
[...]

Przy ich polityce małych limitów mozolnie podnoszonych o małe sumy co
roku to raczej nie będą mieli zbyt dużo problemów. Za to przy kosztach
kredytu na KK Citi to wszyscy objęci tą akcją powinni podziękować
bankowi. Zadłużanie się na tej karcie to fatalny pomysł niezależnie od
dochodów.

To doskonała oferta przy spłacie w grace period, słaba jako źródło
kredytu. Citi działa na rzecz obywateli :)

Sebastian

Data: 2009-11-05 21:13:12
Autor: Andrzej Kubiak
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
Dnia Thu, 05 Nov 2009 09:43:30 +0100, Sebastian napisał(a):

To doskonała oferta przy spłacie w grace period, słaba jako źródło
kredytu. Citi działa na rzecz obywateli :)

Wczoraj dostałem papiórek z Citi, że oprocentowanie mojej karty (zawsze
spłacana w GP) obniżają do 12,96%. To jakaś szersza akcja?

AK

Data: 2009-11-06 10:36:48
Autor: Sebastian
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
Andrzej Kubiak pisze:
[...]

Na moim ostatnim wyciągu, który przyszedł jakieś 2 tygodnie nie było
takiej informacji. Też zawsze spłacam w GP.

Sebastian

Data: 2009-11-07 12:35:07
Autor: Ra
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
Sebastian pisze:
Andrzej Kubiak pisze:
[...]

chyba po raz pierwszy od roku zajrzałem do wyciągu, nadal mam 20%

Data: 2009-11-07 04:27:39
Autor: szczurwa
Odnowi czy nie odnowi ;)
On 7 Lis, 12:35, Ra <a...@aa.com> wrote:

chyba po raz pierwszy od roku zajrzałem do wyciągu, nadal mam 20%

U mnie też twardo 20% i limit 6000. Jestem dumny z faktu, że kartą z
najniższym limitem, jaką posiadam w portfelu, jest prestiżowa karta
CITIBANK LOT GOLD..!

Data: 2009-11-05 21:24:24
Autor: Adam Płaszczyca
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
Dnia Wed, 4 Nov 2009 19:54:14 +0100, MK napisał(a):

[...]

Spoko, ja też zamykam u nich karty. Jak chcą odpowiedzialność za lewe
transakcje na mnie przerzucać (chip + pin) to niech się walą na ryj. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-11-06 10:41:08
Autor: Sebastian
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Spoko, ja też zamykam u nich karty. Jak chcą odpowiedzialność za lewe
transakcje na mnie przerzucać (chip + pin) to niech się walą na ryj.

A od kiedy taka rewolucja? Ja pinu do swojej KK z City nie znam, kartę z
banku zniszczyłem kilka lat temu :).

A w wakacje okazało się debetówka z Polbnaku jest we Francji na podpis.

Sebastian

[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)