[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)

Data: 2009-11-04 19:57:49
Autor: MarekZ
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hcsiks$k7v$1@inews.gazeta.pl...

przychodów, jak i nadmierna liczba kredytów na koncie klienta, co weryfikowane jest w Biurze Informacji Kredytowej. - Część osób po upływie terminu ważności wcześniej otrzymanych kart, nowych może już nie dostać - zapowiedział Sławomir Sikora. - Nie chcemy przykładać ręki do ich przekredytowania - tłumaczy.

Chryste, to może być o mnie. O mnie się Citi zatroszczy! Dziękuję mu za to. :)

Data: 2009-11-04 11:48:09
Autor: szczurwa
Odnowi czy nie odnowi ;)
On 4 Lis, 19:57, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Chryste, to może być o mnie. O mnie się Citi zatroszczy! Dziękuję mu za to.
:)

O mnie też, tym bardziej, ze ostatnio bywam zadłużony na różnych
kartach..;-)

Data: 2009-11-04 21:02:30
Autor: MarekZ
Odnowi czy nie odnowi ;)
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:47d2f424-5dc3-4d93-bb5e-6664c24357f3@b15g2000yqd.googlegroups.com...

O mnie też, tym bardziej, ze ostatnio bywam zadłużony na różnych
kartach..;-)

A co, też akumulujesz BOMI? ;-)

Data: 2009-11-04 14:53:30
Autor: szczurwa
Odnowi czy nie odnowi ;)
On 4 Lis, 21:02, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

A co, też akumulujesz BOMI? ;-)

Jakoś nie mam przekonania...Nie, mam masę innych wydatków.

Data: 2009-11-07 14:08:24
Autor: XYZ
Odnowi czy nie odnowi ;)
W dniu 2009-11-04 21:02, MarekZ pisze:
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości grup

O mnie też, tym bardziej, ze ostatnio bywam zadłużony na różnych
kartach..;-)

A co, też akumulujesz BOMI? ;-)
Mógłbym prosić o wyjaśnienie, czym jest BOMI?

Data: 2009-11-07 09:43:25
Autor: Jacek Erazmus
Odnowi czy nie odnowi ;)
On 7 Lis, 14:08, XYZ <j...@mail.bin> wrote:
W dniu 2009-11-04 21:02, MarekZ pisze:> Użytkownik "szczurwa" <szczu...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> A co, też akumulujesz BOMI? ;-)

Mógłbym prosić o wyjaśnienie, czym jest BOMI?

Może chodzi o to :
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nordea-Bank-wydal-nowa-karte-kredytowa-BOMI-1708015.html

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-04 20:36:26
Autor: krzysztofsf
[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
MarekZ pisze:
[...]

Jesli przestana odnawiac bezplatnie, to dopiero im sie skurczy liczba kart...

Przelewy z karty fajna sprawa, ale bez przesady - da sie bez tego zyc.
Bardziej mi zalezy na tym, ze mam w ramach bezplatnej karty glownej bezplatna dodatkowa dla syna z ustawionym "podlimitem" na transakcje.

[Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)