Odnowiciele.

Data: 2009-12-19 14:50:18
Autor: Roger Perejro
Odnowiciele.
a.. 1 Motto
a.. 2 Wprowadzenie
a.. 3 Realizacja obietnic
a.. 4 Opór przed zmianami
a.. 5 Poczet nieskazitelnych i ich zasług
  a.. 5.1 Przestępstwa i afery gospodarcze
  b.. 5.2 Przestępstwa pospolite
  c.. 5.3 Korupcja, konflikt interesów
  d.. 5.4 Prywata i wykorzystywanie stanowisk
  e.. 5.5 Walka z demokratyczną opozycją, uczestnictwo lub kolaborowanie z aparatem władzy, propagandy i represji w czasach PRL
  f.. 5.6 Przynależność do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej
  g.. 5.7 Tajni współpracownicy, donosiciele
  h.. 5.8 Nepotyzm, protekcja i kolesiostwo
  i.. 5.9 Afery mieszkaniowe
  j.. 5.10 Przestępstwa, skandale i ekscesy obyczajowe
  k.. 5.11 Prowadzenie pojazdów w stanie wskazującym
  l.. 5.12 Sympatie nacjonalistyczne i faszystowskie, antysemityzm
  m.. 5.13 Zasługi w innych dziedzinach
a.. 6 Patrz też
a.. 7 Linki zewnętrzne

http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Odnowiciele

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Data: 2009-12-19 13:56:12
Autor: Karol
Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały, szalony)
Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały, szalony) – postawa oraz zjawisko
społeczne polegające na ślepej i bezkrytycznej wierze w słuszność jakichś
poglądów politycznych, religijnych lub społecznych. Przejawem fanatyzmu jest
skrajna nietolerancja wobec przedstawicieli odmiennych poglądów.

W odniesieniu do różnych sytuacji (np. określając kibiców mianem
"fanatycznych") określenie "fanatyk" może mieć mniej pejoratywny lub nawet
pozytywny wydźwięk. Używa się wtedy skrócenia "fan". Oznacza ono wtedy
zagorzałość, oddanie jakiejś idei, gotowość poświęcenia się dla niej.

Różnica między fanem a fanatykiem jest taka, iż pomimo ogromnego
zainteresowania daną sprawą, zachowanie fanatyka pogwałca normy społeczne, a
fana - nie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Fanatyzm

Data: 2009-12-19 15:02:40
Autor: Roger Perejro
Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały, szalony)

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały...

Wewnętrzny "fanatyzm"

Data: 2009-12-19 14:06:51
Autor: Karol
Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały, szalony)
Roger Perejro <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a): (ciach)

ale co mnie to obchodzi? Ja nie popieram PiS. Jeszcze tego w swoim zaslepieniu
fanatycznym, nie zauwazyles?

Data: 2009-12-19 21:29:08
Autor: Roger Perejro
Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały, szalony)
Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

ale co mnie to obchodzi? Ja nie popieram PiS. Jeszcze tego w swoim zaslepieniu
fanatycznym, nie zauwazyles?

Mnie nie interesuje kogo popierasz, tylko z fanatyzmem strzeliłeś kulą w płot, skoro nawet członkowie tej pisuarowej hołoty mają zdanie podobne do mojego.

Przemek

Data: 2009-12-19 21:24:33
Autor: Karol
[...]

w tej domowej wojnie wszyscy polegniecie, bo glupcy dorwali sie do wladzy.

Data: 2009-12-20 08:07:26
Autor: Roger Perejro
Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały, szalony)

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

w tej domowej wojnie wszyscy polegniecie, bo glupcy dorwali sie do wladzy.

Kto twoim zdaniem powinien rządzic?

Przemek

Data: 2009-12-20 01:00:01
Autor: Lorn