Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

Data: 2010-11-10 15:37:54
Autor: RobertS
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko
mam kk Polbank Era z datą ważności 11/10, dowiedziałem się w banku, że wznowienie wysyłają (listem poleconym) na 2 tyg. przed terminem ważności

dodatkowo nowa kk ma chipa więc bez PINu ani rusz, powiedziałem kobiecie, że nigdy mi PIN do KK Polbanku nie był potrzebny więc czy może mi przesłać nowy, okazało się, że TAK i to bezpłatnie (w TOiP jest 10 lub 15 zł)

PIN przyjdzie już listem zwykłym, oczekiwanie do 14 dni

RobertS

Data: 2010-11-10 07:16:34
Autor: luc
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko
On 10 Lis, 15:37, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
mam kk Polbank Era z dat± ważno¶ci 11/10, dowiedziałem się w banku, że
wznowienie wysyłaj± (listem poleconym) na 2 tyg. przed terminem ważno¶ci

[...]

Heh, ja miałem 10/10 i teraz zaczynam wycierać 10/13 tylko i wył±cznie
z paskiem. Mam nadzieję, że posłuży te trzy lata, bo poprzednia KK
przestała działać do¶ć szybko...

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-10 16:18:23
Autor: RobertS
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

Heh, ja miałem 10/10 i teraz zaczynam wycierać 10/13 tylko i wył±cznie
z paskiem. Mam nadzieję, że posłuży te trzy lata, bo poprzednia KK
przestała działać do¶ć szybko...

to dbaj o ni±! nie wiem czy s± banki, które wymieniały karty na czipowe w trakcie ich obowi±zywania (przed terminem wznowienia)?

nie kojarzę takiej sytuacji

RobertS

Data: 2010-11-10 07:23:19
Autor: luc
On 10 Lis, 16:18, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Heh, ja mia em 10/10 i teraz zaczynam wyciera 10/13 tylko i wy cznie
> z paskiem. Mam nadziej , e pos u y te trzy lata, bo poprzednia KK
> przesta a dzia a do szybko...

to dbaj o ni ! nie wiem czy s banki, kt re wymienia y karty na czipowe
w trakcie ich obowi zywania (przed terminem wznowienia)?

nie kojarz takiej sytuacji

Ja to sobie mogę dbać, ale sposób w jaki niektóre kasjerki traktuj±
karty to czasem woła o pomstę do nieba...
Moja poprzednia KK była tak wy¶lizgana, że już nawet sposób na foliowy
woreczek nie pomagał ;-)

PS Co¶ google znowu ma problem z interpretacj± cytowanych pliterek...

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-10 16:20:50
Autor: Kamil Jońca
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

[...]

Citi z BP KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
According to the latest official figures, 43% of all statistics are

Data: 2010-11-10 16:59:23
Autor: RobertS
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

to dbaj o ni±! nie wiem czy s± banki, które wymieniały karty na
czipowe w trakcie ich obowi±zywania (przed terminem wznowienia)?

nie kojarzę takiej sytuacji
Citi z BP
KJ

dostałem now± przed zakończeniem starej karty, ale dlatego, że złożyłem wniosek o wymianę kk BP na kk Payback, może gdybym nie wnioskował to by nie wymienili?

RobertS

Data: 2010-11-10 17:04:51
Autor: Kamil Jońca
[...]

Ja dostałem bez wnioskowania.

KJ

 "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek GłódĽ.

Data: 2010-11-10 20:00:07
Autor: Rafał
W dniu 2010-11-10 16:20, Kamil Jońca pisze:
to dbaj o ni±! nie wiem czy s± banki, które wymieniały karty na
czipowe w trakcie ich obowi±zywania (przed terminem wznowienia)?

nie kojarzę takiej sytuacji
Citi z BP

To chyba jaki¶ jednostkowy przypadek. Ja nie dostałem. I wcale mi nie zależy.

--
Raf

Data: 2010-11-10 14:41:09
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 10 Nov 2010 15:37:54 +0100, RobertS napisał(a):

dodatkowo nowa kk ma chipa więc bez PINu ani rusz,

Wreszcie!
Jaki¶ miesi±c temu byłem w oddziale, spytałem przy okazji co z pinami, dziewczyna mi powiedziała, że lada moment mieli to wdrażać.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-10 15:44:49
Autor: MarekZ
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

Chyba każdy bank przy zmianie kart z paskowych na hybrydowe zmienia PIN do karty. Przechodziłem to już w kilku bankach i zawsze był nowy PIN.

Data: 2010-11-10 15:50:09
Autor: RobertS
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

Chyba kaĹĽdy bank przy zmianie kart z paskowych na hybrydowe zmienia PIN
do karty. Przechodziłem to już w kilku bankach i zawsze był nowy PIN.

kobieta na infolinii twierdziła, że PIN jest taki sam jak poprzedniej karty, tak samo numer kk również nie ulega zmianie
ale mimo wszystko za wygenerowanie nowego PINu płacić nie trzeba

swoją drogą, gdyby PIN się zmieniał to bank musiałby nowy klientowi dać

czy w innych bankach (Citi, BZWBK, Multi) nie jest tak, że PIN nadaje się samemu w systemie transakcyjnym i dlatego jego wysyłka nie jest konieczna?

RobertS

Data: 2010-11-10 15:54:27
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibebf6$1tm$2@opal.icpnet.pl...

czy w innych bankach (Citi, BZWBK, Multi) nie jest tak, że PIN nadaje się samemu w systemie transakcyjnym i dlatego jego wysyłka nie jest konieczna?

W Citi, Multi i mBanku tak jest z dawien dawna. Natomiast w Rajfim i chyba z tego co pamiętam w BPH tak nie było (choć w BPH od pewnego czasu PIN nadaje się już telefonicznie a w Rajfim przez www). Nie pamiętam jak to jest obecnie w Mille i Lukasie.

Data: 2010-11-10 16:04:46
Autor: RobertS
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

czy w innych bankach (Citi, BZWBK, Multi) nie jest tak, ĹĽe PIN nadaje
[...]

Citi i klony BRE jasna sprawa, a w BZBWK dostałem kopertę z PINem (kk odbierałem w oddziale), ale nadałem go sobie w systemie transakcyjnym więc do koperty nawet nie zajrzałem

w Eurobanku (moja ostatnia kk bez chipa) PIN przyszedł pocztą, chyba nie można go samodzielnie zmienic, jedynie płatne zamówienie innego

Alior? nie pamiętam czy w systemie bankowym czy tel., ale mam taki jaki chciałem mieć więc musiałem gdzieś zmienić lub samemu ustawić

i jeszcze jedna = KIS z OF, PIN przesłali pocztą

RobertS

Data: 2010-11-10 16:14:46
Autor: MarekZ
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

No właśnie. Czyli wygląda na to, że żaden bank oprócz Polbanku nie praktykuje dziedziczenia starego PIN przez nową kartę.

Data: 2010-11-11 20:32:41
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
MarekZ pisze:

No właśnie. Czyli wygląda na to, że żaden bank oprócz Polbanku nie
praktykuje dziedziczenia starego PIN przez nowÄ… kartÄ™.

Alior, Kredyt Bank, chyba mBank.

--
MiCHA

Data: 2010-11-11 20:48:51
Autor: MarekZ
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibhgi2$7v9$2@inews.gazeta.pl...

No właśnie. Czyli wygląda na to, że żaden bank oprócz Polbanku nie
praktykuje dziedziczenia starego PIN przez nowÄ… kartÄ™.

Alior, Kredyt Bank, chyba mBank.

mBank z pewnością nie. Alior w ogóle wydawał karty bez mikroprocesora? Wydawało mi się, że nie. A Kredyt Bank nie wiem, bo nigdy tam nic nie miałem.

Data: 2010-11-10 16:15:19
Autor: MarekZ
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

Jeszcze ING: nowe PINy w kopertach.

Data: 2010-11-11 13:38:30
Autor: Krzysztof Halasa
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

Chyba kaĹĽdy bank przy zmianie kart z paskowych na hybrydowe zmienia
PIN do karty.

Nie ma takiej reguly.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-11-10 15:59:51
Autor: J_K_K
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibeao7$1tm$1opal.icpnet.pl...
mam kk Polbank Era z dat± ważno¶ci 11/10, dowiedziałem się w banku, że wznowienie wysyłaj± (listem poleconym) na 2 tyg. przed terminem ważno¶ci

Ciekawe, czy utrzymaj± 2-funkcyjno¶ć po ostatnich zmianach ?

Pzdr

JKK

Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko