Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

Data: 2010-11-10 15:44:49
Autor: MarekZ
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibeao7$1tm$1@opal.icpnet.pl...

Chyba każdy bank przy zmianie kart z paskowych na hybrydowe zmienia PIN do karty. Przechodziłem to już w kilku bankach i zawsze był nowy PIN.

Data: 2010-11-10 15:50:09
Autor: RobertS
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

Chyba każdy bank przy zmianie kart z paskowych na hybrydowe zmienia PIN
do karty. Przechodziłem to już w kilku bankach i zawsze był nowy PIN.

kobieta na infolinii twierdziła, że PIN jest taki sam jak poprzedniej karty, tak samo numer kk również nie ulega zmianie
ale mimo wszystko za wygenerowanie nowego PINu płacić nie trzeba

swoją drogą, gdyby PIN się zmieniał to bank musiałby nowy klientowi dać

czy w innych bankach (Citi, BZWBK, Multi) nie jest tak, że PIN nadaje się samemu w systemie transakcyjnym i dlatego jego wysyłka nie jest konieczna?

RobertS

Data: 2010-11-10 15:54:27
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibebf6$1tm$2@opal.icpnet.pl...

czy w innych bankach (Citi, BZWBK, Multi) nie jest tak, że PIN nadaje się samemu w systemie transakcyjnym i dlatego jego wysyłka nie jest konieczna?

W Citi, Multi i mBanku tak jest z dawien dawna. Natomiast w Rajfim i chyba z tego co pamiętam w BPH tak nie było (choć w BPH od pewnego czasu PIN nadaje się już telefonicznie a w Rajfim przez www). Nie pamiętam jak to jest obecnie w Mille i Lukasie.

Data: 2010-11-10 16:04:46
Autor: RobertS
[...]

Citi i klony BRE jasna sprawa, a w BZBWK dostałem kopertę z PINem (kk odbierałem w oddziale), ale nadałem go sobie w systemie transakcyjnym więc do koperty nawet nie zajrzałem

w Eurobanku (moja ostatnia kk bez chipa) PIN przyszedł pocztą, chyba nie można go samodzielnie zmienic, jedynie płatne zamówienie innego

Alior? nie pamiętam czy w systemie bankowym czy tel., ale mam taki jaki chciałem mieć więc musiałem gdzieś zmienić lub samemu ustawić

i jeszcze jedna = KIS z OF, PIN przesłali pocztą

RobertS

Data: 2010-11-10 16:14:46
Autor: MarekZ
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

No właśnie. Czyli wygląda na to, że żaden bank oprócz Polbanku nie praktykuje dziedziczenia starego PIN przez nową kartę.

Data: 2010-11-11 20:32:41
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
MarekZ pisze:

No właśnie. Czyli wygląda na to, że żaden bank oprócz Polbanku nie
praktykuje dziedziczenia starego PIN przez nowÄ… kartÄ™.

Alior, Kredyt Bank, chyba mBank.

--
MiCHA

Data: 2010-11-11 20:48:51
Autor: MarekZ
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibhgi2$7v9$2@inews.gazeta.pl...

No właśnie. Czyli wygląda na to, że żaden bank oprócz Polbanku nie
praktykuje dziedziczenia starego PIN przez nowÄ… kartÄ™.

Alior, Kredyt Bank, chyba mBank.

mBank z pewnością nie. Alior w ogóle wydawał karty bez mikroprocesora? Wydawało mi się, że nie. A Kredyt Bank nie wiem, bo nigdy tam nic nie miałem.

Data: 2010-11-10 16:15:19
Autor: MarekZ
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

Jeszcze ING: nowe PINy w kopertach.

Data: 2010-11-11 13:38:30
Autor: Krzysztof Halasa
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

Chyba każdy bank przy zmianie kart z paskowych na hybrydowe zmienia
PIN do karty.

Nie ma takiej reguly.
--
Krzysztof Halasa