Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

Data: 2010-11-10 07:16:34
Autor: luc
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko
On 10 Lis, 15:37, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
mam kk Polbank Era z datą ważności 11/10, dowiedziałem się w banku, że
wznowienie wysyłają (listem poleconym) na 2 tyg. przed terminem ważności

dodatkowo nowa kk ma chipa więc bez PINu ani rusz, powiedziałem
kobiecie, że nigdy mi PIN do KK Polbanku nie był potrzebny więc czy może
mi przesłać nowy, okazało się, że TAK i to bezpłatnie (w TOiP jest 10
lub 15 zł)

PIN przyjdzie już listem zwykłym, oczekiwanie do 14 dni

Heh, ja miałem 10/10 i teraz zaczynam wycierać 10/13 tylko i wyłącznie
z paskiem. Mam nadzieję, że posłuży te trzy lata, bo poprzednia KK
przestała działać dość szybko...

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-10 16:18:23
Autor: RobertS
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

Heh, ja miałem 10/10 i teraz zaczynam wycierać 10/13 tylko i wyłącznie
z paskiem. Mam nadzieję, że posłuży te trzy lata, bo poprzednia KK
przestała działać dość szybko...

to dbaj o nią! nie wiem czy są banki, które wymieniały karty na czipowe w trakcie ich obowiązywania (przed terminem wznowienia)?

nie kojarzę takiej sytuacji

RobertS

Data: 2010-11-10 07:23:19
Autor: luc
On 10 Lis, 16:18, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Heh, ja mia em 10/10 i teraz zaczynam wyciera 10/13 tylko i wy cznie
> z paskiem. Mam nadziej , e pos u y te trzy lata, bo poprzednia KK
> przesta a dzia a do szybko...

to dbaj o ni ! nie wiem czy s banki, kt re wymienia y karty na czipowe
w trakcie ich obowi zywania (przed terminem wznowienia)?

nie kojarz takiej sytuacji

Ja to sobie mogę dbać, ale sposób w jaki niektóre kasjerki traktują
karty to czasem woła o pomstę do nieba...
Moja poprzednia KK była tak wyślizgana, że już nawet sposób na foliowy
woreczek nie pomagał ;-)

PS Coś google znowu ma problem z interpretacją cytowanych pliterek...

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-10 16:20:50
Autor: Kamil Jońca
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

[...]

Citi z BP KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
According to the latest official figures, 43% of all statistics are

Data: 2010-11-10 16:59:23
Autor: RobertS
Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko

to dbaj o nią! nie wiem czy są banki, które wymieniały karty na
czipowe w trakcie ich obowiązywania (przed terminem wznowienia)?

nie kojarzę takiej sytuacji
Citi z BP
KJ

dostałem nową przed zakończeniem starej karty, ale dlatego, że złożyłem wniosek o wymianę kk BP na kk Payback, może gdybym nie wnioskował to by nie wymienili?

RobertS

Data: 2010-11-10 17:04:51
Autor: Kamil Jońca
[...]

Ja dostałem bez wnioskowania.

KJ

 "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

Data: 2010-11-10 20:00:07
Autor: Rafał
W dniu 2010-11-10 16:20, Kamil Jońca pisze:
to dbaj o nią! nie wiem czy są banki, które wymieniały karty na
czipowe w trakcie ich obowiązywania (przed terminem wznowienia)?

nie kojarzę takiej sytuacji
Citi z BP

To chyba jakiś jednostkowy przypadek. Ja nie dostałem. I wcale mi nie zależy.

--
Raf

Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko