Odnowienie lokaty w IB.

Data: 2018-11-30 05:03:27
Autor: miroski
Odnowienie lokaty w IB.
Dzisiaj skończyła mi się mała lokata 3m,3% w IB. Zalogowałem się żeby zabrać pieniądze do Mille a tu niespodzianka. Lokata odnowiła się na 3.9& a nie 0,01% i jako lokata na nowe środki (a przecież nie są). Za 2 miesiące kończy mi się już znaczniejsza lokata na 6m i ciekawe jak system zareaguje na próbę wycofania kasy?

Data: 2018-11-30 14:24:19
Autor: Waldek
Odnowienie lokaty w IB.
W dniu 2018-11-30 o 14:03, miroski pisze:
[...]

Od jakiegoś ;) czasu tak robią aby zmniejszyć odpływ środków

Pozdro

Data: 2018-11-30 16:16:27
Autor: J.F.
Odnowienie lokaty w IB.
Użytkownik "miroski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87d35dbd-e953-468b-adaf-78470da4701e@googlegroups.com...

Dzisiaj skończyła mi się mała lokata 3m,3% w IB. Zalogowałem się żeby zabrać pieniądze do Mille a tu niespodzianka. Lokata odnowiła się na 3.9& a nie 0,01% i jako lokata na nowe środki (a przecież nie są).

Widac cienko u nich z plynnoscia :-)
Do mnie dzwonili i proponowali 3.95, ale jakos nie moglismy sie dogadac.

Nowe srodki ? U mnie byla jakas inna nazwa.
A jesli ja skasujesz, to mozesz zalozyc Beztroską, tez 3.9%, z mozliwoscia wczesniejszego zerwania bez utraty odsetek.

Swoja droga - pamietasz umowe do tamtej lokaty ?
Bylo cos tam o przedluzeniu lub procentach ?

Moze dzialaja niezgodnie z umową i regulaminem ? :-)

Za 2 miesiące kończy mi się już znaczniejsza lokata na 6m i ciekawe jak system zareaguje na próbę wycofania kasy?

Jakbys wczoraj wycofywal, to by zaproponowal lokate Zawrotną na 3.8%.
Za 2 miesiace to roznie moze byc.

Z tego co zauwazylem wczesniej, to propozycja wyskakuje od wiekszej kwoty (np 10k) i tylko do niektorych bankow, wlasnie np Mille.
Ale to bylo dawniej, dzis moze juz nie sa tacy wybredni :)

J.

Data: 2018-11-30 20:26:40
Autor: WAM
Odnowienie lokaty w IB.
On Fri, 30 Nov 2018 16:16:27 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Swoja droga - pamietasz umowe do tamtej lokaty ?
Bylo cos tam o przedluzeniu lub procentach ?
Chyba we wszystkich automatycznie przedluzanych w umowie jest zapis ze
przedluza sie na warunkach aktualnie oferowanych do tej samej lokaty.
Kiedys aktualne bylo 0,01% dzis 3,90% :)

Tylko nie wiadomo czy te automatycznie przedluzone na 3,90% maja
odsetki przy zerwaniu wiec na wszelki wypadek je zrywam i zakladam juz
jako zrywalne bez utraty.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2018-12-01 08:37:48
Autor: J.F.
Odnowienie lokaty w IB.
Dnia Fri, 30 Nov 2018 20:26:40 +0100, WAM napisał(a):
[...]

No tak. Co tlumaczy te "nowe srodki" - umowa lokaty przedluzona na
nowych warunkach. Nazwa stara, warunki nowe.

Tylko nie wiadomo czy te automatycznie przedluzone na 3,90% maja
odsetki przy zerwaniu

Prawie na pewno nie

wiec na wszelki wypadek je zrywam i zakladam juz
jako zrywalne bez utraty.

Ja wczesniej zrywalem, bo mi nieokragle kwoty pozwalaly dostrzec
szybko te na 0.01% :-)

A teraz jeszcze dwa niuanse: 3.9% jest w lokacie standardowej na 3m,
6m ma 3%, a moga sie lokaty przedluzac na dluzej.

No i ... Standardowa sie przedluza ? O tym nie pisza.

Tak czy inaczej - skasowac, sprobowac przelac do innego banku, a jak nie nie zaproponuja lepiej, to zalozyc beztroska na 3.9%

J.

Data: 2018-12-03 02:00:15
Autor: Arek
Odnowienie lokaty w IB.
J.F. napisał(a) w wiadomości: <1cxuj5m5kn6j5$.1s6ad4p7nioqo.dlg@40tude.net>...
[...]

Sprawdzić w opisie. Wcześniej nowe definiowali zwykle tak: nadwyżka
względem 20-ego dnia w poprzednim miesiącu (wg salda na koniec dnia).

[...]

[...]

Nie znam na bieżąco oferty Idei ale uwaga na potencjalną pułapkę.
Bank robi tak: najpierw np. na 2 mies. daje dużo na standardowej
(ew. "beztroskiej" - wszystko jedno) i to bez limitu.
Zaraz potem na porównywalny lub nieco wyższy procent (tylko nieco
- by nie zachęcać do zrywania niedawno założonej standardowej)
ale na dłużej np. 4 mies. oferta na "nowe środki" ale z limitem
np. 100kPLN.
Jeśli dużo osób skusi się na te pierwsze, a potem dołoży na "nowe
środki" to po 2 mies. bank obniża oprocentowanie standardowych.
Wtedy wypłata kasy z banku z zakończonej lokaty standardowej to
złamanie warunków "nowych środków" dla trwającej jeszcze lokaty...

Idea już tak kiedyś zrobiła.
Ostatnio Getin miał ofertę: 3%/2 mies. (a na dłużej mało...),
zaraz potem 3,9%/4 mies. na "nowe". Sytuacja jest dynamiczna
ale ciekawe ile będzie w Getinie na standardowych za 2 miesiące.

Arek

PS. Gdzieś wyczytałem, że na początku listopada ABW chciało
z doskoku zwinąć Czarneckiego. Namierzyli brykę ale w samochodzie
były tylko jego komórki :) Za chwilę już było za głośno i nie
wypadało.

Data: 2018-12-03 11:05:18
Autor: witrak()
Odnowienie lokaty w IB.
On 2018-12-03 02:00, Arek wrote:
> [...]
> z doskoku zwinąć Czarneckiego. Namierzyli brykę ale w samochodzie
> były tylko jego komórki :) Za chwilę już było za głośno i nie

No, to się jakoś "składa" z sensem...

ALE co jest warte takie "gdzieś wyczytałem"? Albo pisz gdzie, żeby ci, co jeszcze nie używają swoich szarych komórek do oceny wiarygodności newsów, mogli się zastanowić, albo w ogóle nie powtarzaj plotek, bo  bzdur pełno wszędzie, a Ty nie jesteś Trumpem ;-)

witrak()

Data: 2018-12-30 03:09:36
Autor: Arek
Odnowienie lokaty w IB.
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:pu2v4s$a81$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
On 2018-12-03 02:00, Arek wrote:
> [...]

ALE co jest warte takie "gdzieś wyczytałem"? Albo pisz gdzie, żeby ci, co jeszcze nie używają swoich szarych komórek do oceny wiarygodności newsów, mogli się zastanowić, albo w ogóle nie powtarzaj plotek, bo  bzdur pełno wszędzie, a Ty nie jesteś Trumpem ;-)

Kurczę, za dużo czasu upłynęło.
Nie pamiętam, gdzie. Możliwe to "Angora", "Najwyższy Czas", ostatecznie "Wprost", "Polityka".
Najpewniej papierowo, ale głowy nie dam, może w necie.
Kojarzy mi się autor Szymowski, Piński, może któryś z "ekonomicznych".

Wracając do "potencjanej pułapki" oprocentowania: w Getinie
  na nowe środki 3,9% -> 3,7% 4 mies.
  standardowe obniżyli bardziej bo 3% -> 2,7% na 2 mies. , pozostałe mizerne
Jak ktoś się połakomił na nowe a miał/założył wcześniej standardowe...

Arek

Data: 2018-12-03 11:34:43
Autor: J.F.
Odnowienie lokaty w IB.
Użytkownik "Arek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pu1v93$sjv$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Nie o to chodzi. Lokata sie przedluza "na warunkach lokaty standardowej".
Dawniej bylo 0.01%, to wszyscy psioczyli, zrywali, i nie wczytywali sie w szczegoly.

A teraz lokata standardowa jest na 3.9% i 3, 6 czy wiecej miesiecy.
Ale przedluzona lokata jak widac nazywa sie tak samo jak oryginalna.

J.

Data: 2018-12-30 10:59:59
Autor: Budzik
Odnowienie lokaty w IB.
Użytkownik Arek abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde ...

[...]

Mysle ze nikt nie ma watpliwości, ze Czarnecki nie robi tego z dobroci serca i dbałosci o przestrzeganie przepisów.
Możliwe ze wrecz uprzedził ruch przeciwnika.

Ale chyba nikt nie ma watpliwści, ze rzeczywiście go szantarzowano sugerujac zatrudnienie byle jakiego prawnika za niebyle jakie pieniadze... :(

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2018-12-05 04:11:26
Autor: J.F.
Odnowienie lokaty w IB.
Dnia Fri, 30 Nov 2018 05:03:27 -0800 (PST), miroski napisał(a):
Dzisiaj skończyła mi się mała lokata 3m,3% w IB. Zalogowałem się
żeby zabrać pieniądze do Mille a tu niespodzianka. Lokata odnowiła
się na 3.9& a nie 0,01%

Pozar w burdelu widac zaczyna gasnac, bo lokata Standardowa spadla do
3.5%.

Za 2 miesiące kończy mi się już znaczniejsza lokata na 6m
i ciekawe jak system zareaguje na próbę wycofania kasy?

Standardowa 6m to dzis 3.0%

J.

Odnowienie lokaty w IB.