Odnowienie lokaty w IB.

Data: 2018-11-30 14:24:19
Autor: Waldek
Odnowienie lokaty w IB.
W dniu 2018-11-30 o 14:03, miroski pisze:
Dzisiaj skończyła mi się mała lokata 3m,3% w IB. Zalogowałem się żeby zabrać pieniądze do Mille a tu niespodzianka. Lokata odnowiła się na 3.9& a nie 0,01% i jako lokata na nowe środki (a przecież nie są). Za 2 miesiące kończy mi się już znaczniejsza lokata na 6m i ciekawe jak system zareaguje na próbę wycofania kasy?

Od jakiegoś ;) czasu tak robią aby zmniejszyć odpływ środków

Pozdro

Odnowienie lokaty w IB.