Odnowienie wanny

Data: 2010-07-14 21:59:28
Autor: Artur D臋bski
Odnowienie wanny
Witam grup臋

Stara porz膮dna wanna 偶eliwna. No i jest par臋 odprysk贸w (obrzydliwe czarne takie co艣) g艂ownie wok贸艂 dolnej kratki odp艂ywowej. Nie chc臋 malowa膰 ca艂ej wanny (no chyba 偶e si臋 z nud贸w rozp臋dz臋). Czym potraktowa膰 "rany" ?

- emalia poliuretanowa + utwardzacz (troszk臋 drogi i chyba za du偶y rozmach jak na moje potrzeby, ale wygl膮da to na porz膮dne zaopiekowanie si臋 pacjentem)
- emalia w sprayu (tanie i szybkie, ale czy skuteczne i trwale)

Przed remontem mieszkania 2-3 razy ca艂a od艣wie偶ana r贸偶nymi preparatami
nie powt贸rz臋 ich nazwy - by艂a ekipa i robi艂a + samemu wcze艣niej ubytki bez
malowania ca艂o艣ci bia艂y spray do renowacji jaki艣 wolnoschn膮cy cos
wsp贸lnego z epoksydem

Efekty malowania nie przetrwa艂y z reg贸艂y  kilku miesi臋cy -  p贸艂 roku

Wed艂ug mnie  - szkoda pieni臋dzy i "zachodu" na jakiekolwiek naprawy

No chyba 偶e co te par臋 miesi臋cy regularnie malowa膰 (bez sensu - lepiej kupi膰 niedrog膮
now膮 )

Artur D臋bski
http://blogit.one.pl

Odnowienie wanny