Odnowiony serwis growo+kulturalny Playback

Data: 2010-09-04 13:49:37
Autor: Kuba
Odnowiony serwis growo+kulturalny Playback
Hej,
chciałem poinformować zainteresowanych (mam nadzieję, że są tu tacy -
w każdym razie kiedyś byli :-)) o tym, że nowy Playback jest już w
sieci. Odnowiony, tym razem nie w formie e-zinu, a codziennie
aktualizowanego portalu. Dodaliśmy blogi, nowe forum, a w kolejnych
tygodniach kilka społecznościowych działów dodamy - np. krzyżówki dla
graczy.

Póki co odsyłam przede wszystkim do lektury - serwis znajduje się pod
adresem http://www.playback.pl

Na dobry początek polecam nasze najnowsze recenzje kinowych przebojów:
http://playback.pl/article/show/2670/niezaslane-lozka - pod tym
adresem film Niezasłane Łóżka
http://playback.pl/article/show/2659/salt - wygląda na to, że Salt z
Angeliną Jolie jest naprawde niezły

Zapraszam do lektury, uwag, propozycji. Gdyby ktoś chciał się pobawić
razem z nami - również bardzo chętnie zapraszam.

Odnowiony serwis growo+kulturalny Playback