Odom do Dallas

Data: 2011-12-11 09:46:50
Autor: Tomasz Radko
Odom do Dallas
Za friko. Kto by pomyślał, że Lakers pójdą po prostu na obniżkę kosztów.

Koniec marzeń o szóstym tytule dla Bryanta. No chyba, że Lakers
skorzystają z amnestii i sklejmuje go OKC.

Data: 2011-12-11 12:29:47
Autor: wiLQ
Odom do Dallas
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Za friko. Kto by pomyślał, że Lakers pójdą po prostu na obniżkę kosztów.

Um... tzn Odom nie przydalby im sie w dyskusjach o Dwighta?
Albo do sprzedania albo do zostawienia...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-12-11 12:57:40
Autor: s
Odom do Dallas
W dniu 2011-12-11 12:29, wiLQ pisze:
[...]

Pewnie zgrzali sie na trade exception... Po co? Cholera wie, ale moze sie przekonamy niebawem.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-11 16:34:15
Autor: Tomasz Radko
Odom do Dallas
W dniu 2011-12-11 12:57, s pisze:
[...]

Potrafisz wyobrazić sobie gracza, który:
- jest do wzięcia za darmo (tzn. za TE),
- jest produktywniejszy od Odoma?

Data: 2011-12-11 17:20:06
Autor: s
Odom do Dallas

[...]

Pewnie, ze nie.
Do tej pory wydawalo mi sie, ze Cuban spoczal na laurach po zdobyciu upragnionego pierscienia i teraz troche przykreci kurek. Przykrecil, slusznie zreszta, Chandlerowi.

Ale numer z Odomem znow IMO stawia Mavs w gronie faworytow.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-11 17:48:12
Autor: witek
Odom do Dallas
W dniu 2011-12-11 17:20, s pisze:

[...]

Ciekawe, jakie znaczenie w PO będzie miała urażona duma Odoma ;-)
Pozdro Witek

Data: 2011-12-11 18:12:45
Autor: Tomasz Radko
Odom do Dallas
W dniu 2011-12-11 17:20, s pisze:

[...]

Dallas, OKC, Miami, Chicago. Przynajmniej na razie.

Data: 2011-12-12 00:28:14
Autor: sooobi
Odom do Dallas
On 11 Gru, 16:34, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
W dniu 2011-12-11 12:57, s pisze:

> [...]
> sie przekonamy niebawem.

Potrafisz wyobrazić sobie gracza, który:
- jest do wzięcia za darmo (tzn. za TE),

Andrei Kirilenko

Data: 2011-12-12 09:32:54
Autor: s
Odom do Dallas
Potrafisz wyobrazić sobie gracza, który:
- jest do wzięcia za darmo (tzn. za TE),
- jest produktywniejszy od Odoma?

Andrei Kirilenko

No ja bym Odoma na Kiryła nie zamienił.
Chyba, ze naprawde poszlo z Odomem na noze po ostatniej wolcie.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-14 01:28:59
Autor: sooobi
Odom do Dallas
Dobra ale czy moze ktos teraz na spokojnie wyjanisc czemu Kupchak
oddal Odoma do Mavs??
Czemu nie np do Bobków tylko do swojego konkurenta?

Data: 2011-12-14 03:30:18
Autor: Leszczur
Odom do Dallas
On 14 Gru, 10:28, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Dobra ale czy moze ktos teraz na spokojnie wyjanisc czemu Kupchak
oddal Odoma do Mavs??
Czemu nie np do Bobków tylko do swojego konkurenta?

Moze zaakceptował fakt, ze teraz to sami zawodnicy dyktuja warunki
transferów?

Data: 2011-12-14 05:04:33
Autor: sooobi
Odom do Dallas
On 14 Gru, 12:30, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> Czemu nie np do Bobków tylko do swojego konkurenta?

Moze zaakceptował fakt, ze teraz to sami zawodnicy dyktuja warunki

ee w tym przypadku Odom nie mial nic do gadania.
Zsylka na smietnik i juz

Data: 2011-12-14 05:59:39
Autor: Leszczur
Odom do Dallas
On 14 Gru, 14:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Moze zaakceptował fakt, ze teraz to sami zawodnicy dyktuja warunki
> transferów?

ee w tym przypadku Odom nie mial nic do gadania.
Zsylka na smietnik i juz

Gdyby nie miał to by dalej był w LAL. :-P
Ale nic to - Lakers wyrwali tańszy i lepszy zamiennik.
Popieram tego pana!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-12-14 15:10:32
Autor: Tomasz Radko
Odom do Dallas
W dniu 2011-12-14 14:59, Leszczur pisze:

Gdyby nie miał to by dalej był w LAL. :-P

To nie jest takie proste. Lakers, wbrew pozorom, liczą się z kosztami.
Kupchak powiedział, że gdyby Odom nie zażądał transferu, to zostałby w
Lakers. Czyli byli na granicy - wzrost ryzyka związany z rozgoryczeniem
Odoma przeważył szale.

Ale nic to - Lakers wyrwali tańszy i lepszy zamiennik.
Popieram tego pana!

Lepszy - nie. Ale uwzględniając, że Odom kosztowałby koło $20M, i że
jego użyteczność po zmianie systemu gry nieco by spadła - rozsądna decyzja.

Nie zmienia to faktu, że zamiana siekierki na kijek zmiejszyła siłę
bojową wujka.

Co prawda gdyby 76'ers zaakceptowali wymianę Bryant <-> Iguoadala,
Holliday, Williams...

Data: 2011-12-14 10:32:42
Autor: Leszczur
Odom do Dallas
On 14 Gru, 15:10, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

Lepszy - nie. Ale uwzględniając, że Odom kosztowałby koło $20M, i że
jego użyteczność po zmianie systemu gry nieco by spadła - rozsądna decyzja.

Roznica w produktywnosci za poprzedni sezon jest minimalnie na korzysc
Odoma, ale biorac poprawke na to, ze znajduja sie po przeciwnych
stronach szczytu mozliwosci...

Nie zmienia to faktu, że zamiana siekierki na kijek zmiejszyła siłę
bojową wujka.

Nowy system, skrocony sezon - cholera wie czy Lakers i tak nie stali
na krawędzi otchłani. Odejscie Odoma po prostu było nieuniknionym
krokiem do przodu :-)

Co prawda gdyby 76'ers zaakceptowali wymianę Bryant <-> Iguoadala,
Holliday, Williams...

Na pewno. I jeszcze Thaddeus za Mettę i Barnesa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-12-14 20:06:30
Autor: Tomasz Radko
Odom do Dallas
W dniu 2011-12-14 19:32, Leszczur pisze:

[...]

Pełnili inne role. Gdyby w zeszłorocznym składzie Lakers zamienić
Bryanta na Love'a (i nic więcej nie ruszać), to najprawdopodobniej siła
gry by mocno spadła.

Mak jest całkiem niezłym pomysłem na taniego "pierwszego wysokiego z
ławki". Ale straty Odoma nie wyrówna. Oczywiście w perspektywie tego sezonu.

[...]

Zgoda. Uważałem, że ostatnią realną szansą był zeszły sezon, acz Lakers
nie byli wg mnie faworytami. Ale po oddaniu Odoma jeszcze bardziej nie
są faworytami. To jest cholernie dobry koszykarz. W ogóle niewiarygodne,
jak bardzo niedocenia się wzrost. Odom+Gasol za Paula wcale nie
faworyzowało Lakers (przynajmniej w kontekście jednego sezonu -
wydłużenie dystansu utrudnia analizę, bo z jednej strony wiek, z drugiej
kolanko).

Co prawda gdyby 76'ers zaakceptowali wymianę Bryant <-> Iguoadala,
Holliday, Williams...

Na pewno. I jeszcze Thaddeus za Mettę i Barnesa.

A tu się nie zgodzę. Barnes>Thad. W dodatku tańszy.

Data: 2011-12-14 13:31:47
Autor: Leszczur
Odom do Dallas
On 14 Gru, 20:06, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

Gdyby w zeszłorocznym składzie Lakers zamienić
Bryanta na Love'a (i nic więcej nie ruszać), to najprawdopodobniej siła

McRob i Odom przynajmniej grali na tej samej pozycji. Love na SG dałby
radę prędzej niż Kobe na PF/C.

Mak jest całkiem niezłym pomysłem na taniego "pierwszego wysokiego z
ławki". Ale straty Odoma nie wyrówna. Oczywiście w perspektywie tego sezonu.

Nie wyrownałby o ile Odom byłby w stanie utrzymac zeszloroczny poziom
gry pomimo zmiany systemu.
Trudno mi w to uwierzyc tym bardziej, ze poprzedni sezon to poki co
wygląda na outlier w karierze Odoma.

[...]

Dlatego mysle, ze Lakers nie mieli problemu z wycofaniem sie z
negocjacji bez wiekszego żalu.

> Na pewno. I jeszcze Thaddeus za Mettę i Barnesa.

A tu się nie zgodzę. Barnes>Thad. W dodatku tańszy.

Barnes to stary złamas z duzym przebiegiem na liczniku. Tadzik to
stosunkowo młody prospekt z widokami. Ale faktycznie nie uwzgledniłem
jego nowego kontraktu.
No to Kobe zostaje tu gdzie jest.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-12-15 07:20:33
Autor: sooobi
Odom do Dallas
> [...]

Kupchak powiedział, że gdyby Odom nie zażądał transferu, to zostałby w
Lakers. Czyli byli na granicy - wzrost ryzyka związany z rozgoryczeniem

Zawsze mogli podziekowac Waltonowi zeby ograniczyc koszta...

Data: 2011-12-30 05:00:32
Autor: sooobi
Odom do Dallas
- jest produktywniejszy od Odoma?