Odom zawieszony

Data: 2009-03-11 11:46:05
Autor: Gerard
Odom zawieszony

Uzytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisal w wiadomosci news:554e14b2-3bcc-41b7-b19d-5dab4d570d9dc36g2000yqn.googlegroups.com...
A jednak nie tylko stal i sie gapil. Jeden mecz zawieszenia. Akurat
ten dzisiejszy z Houston.
Robimy zaklady czy Kobe odda +35 rzutow z gry? ;-)
Ariza pewnie bedzie w S5. Ciekawe czy bylby sklonny zatrzymywac
Artesta tak jak Rudego. Stawiam mala wyspe na Pacyfiku, ze chyba
raczej jednak nie. ;-)

Niedawno byl kliz wsród zawodników NBA pt:

Which NBA player would you least like to mess with?

Shaquille O'Neal, Suns C......46%
Ron Artest, Rockets F......17%
Ben Wallace, Cavaliers F......9%
Dwight Howard, Magic C......3%
Kenyon Martin, Nuggets F.......2%

[Based on a survey of 190 NBA players]

pozdr

PS: Inny kliz, tez robiony na poczatku marca, z ciekawym miejscem nr 4:

Which player would you least like to have on your team?

Stephon Marbury, Celtics G.....22%
Ron Artest, Rockets F.....9%
Stephen Jackson, Warriors F/G.....5%
Kobe Bryant, Lakers G.....5%
Gilbert Arenas, Wizards G.....5%

[Based on a survey of 190 NBA players]

Data: 2009-03-11 03:52:44
Autor: L'e-szczur
Odom zawieszony
On 11 Mar, 11:46, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Hmmm. Czyzby bardziej chodzilo o to, ze Shaq moze na delikwenta upasc,
czy moze raczej o to, ze napisze piosenke i pusci jak na youtube? ;-)

[...]

A ja tu widze jedna ceche wspolna - kazdy z nich lubi duzo rzucac :-)
Tez nie chcialbym z nimi grac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-11 12:04:35
Autor: s
Odom zawieszony
Which NBA player would you least like to mess with?

Shaquille O'Neal, Suns C......46%
Ron Artest, Rockets F......17%

A moj kolega zwykl mawiac: "Duzych i silnych to ja sie nie boje... Pop#%^!@lonych  - zawsze ...":-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-11 04:07:09
Autor: sooobi
Odom zawieszony
On 11 Mar, 12:04, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

> Shaquille O'Neal, Suns C......46%
> Ron Artest, Rockets F......17%

A moj kolega zwykl mawiac: "Duzych i silnych to ja sie nie boje...

Święte słowa

pzdr

Odom zawieszony