Odom zawieszony

Data: 2009-03-13 10:59:46
Autor: sooobi
Odom zawieszony
> 2. Jak zwilczenie grupy postępuje!

Znamy sie coraz bardziej - lubimy sie coraz mniej.
A to Polska wlasnie :-)

eee tam na prsk czesto sie klocimy, przekraczajac pewne granice, ale ja nie
moge doczekac sie az zobacze Twoja mordeczke z nowa fryzura odmladzajaca Cie o
jakies 10lat:) Poza tym uwazam ze kolejny draft moznaby polaczyc z jakas
zakrapiana imprezka, bez szalenstw ale jakis grillik i wodeczka, mniam:)

pzdr

Data: 2009-03-13 12:03:59
Autor: s
Odom zawieszony
[...]

Dobra!
Najpierw meczyk, potem sie napijcie wodeczki, a potem draft.
Ciekawe, za ile LeBron wtedy pojdzie :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-13 12:08:02
Autor: leszczur
Odom zawieszony
> [...]

Dobra!
Najpierw meczyk, potem sie napijcie wodeczki, a potem draft.
Ciekawe, za ile LeBron wtedy pojdzie :-)

Jaki LeBron? Bargnani!!! :-)

Data: 2009-03-13 12:07:07
Autor: L'e-szczur
Odom zawieszony
On 13 Mar, 11:59, " sooobi" <e_s...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]

moge doczekac sie az zobacze Twoja mordeczke z nowa fryzura odmladzajaca Cie o

No to kurna zabrzmialo conajmniej jak wyznanie! ;-) Wiem, ze piatek i weekend sie zbliza, ale.... A niech tam - pax vobiscum. A fryzura jest jeszcze bardziej hardcore'owa!
Poza tym uwazam ze kolejny draft moznaby polaczyc z jakas
zakrapiana imprezka, bez szalenstw ale jakis grillik i wodeczka, mniam:)

Liczysz, ze jak Ci wysiadzie watroba to zalatwie przeszczep? ;-)
Zobaczymy czy na kolejny draft nie wroce juz do Polski. Pozdro

L'e-szczur

--

Odom zawieszony