[IZKSZU] Odp: Problem motocyklistów względem samochodów

Data: 2010-08-02 12:51:02
Autor: Sylwester Łazar
[IZKSZU] Odp: Problem motocyklistów względem samochodów
Następny pan sobie "zaIZKSZył".

Dlatego uważam za przesadę stawianie pisanych znaków
przy drogach, na temat potrzeby tolerowania motocyklistów
Zastanawiam się, jak w Pana przypadku wygląda nietolerancja dla
motocyklistów:
a) zajechać drogę
b) przejechać
c) wywrócić
d) zabić
e) wywiesić napis nie toleruje motocyklistów- uwaga zły pies.

przez samochodziarzy. Ostatnio zauważyłem kilka przypadków
pozytywnych - kierowcy motocykli zachowujący się jak
kierowcy samochodów. Oby więcej takich, a będzie mniej

Tzn. jak?
stoi w sznurku za 7 samochodami wydłużając korek?

A jak motocyklem jedzie kobieta i wiezie swoje dziecko bez pasów z
supermarketu to dzonisz pan "na policję"?

Moje zdanie:
Motocykl ma pewne prawa, gdyż:
1) jest bardziej ekologiczny
2) nie niszczy nawierzchni w takim stopniu jak 1,5 tonowy samochód
3) jego właściciel płaci podatki niewspółmierne do obciążenia infrastruktury
4) zajmuje mniej miejsca na drodze
5) przyczynia się do zmniejszenia korków poprzez:
a) omijanie, wyprzedzanie samochodów stojących w korku na czerwonym i
zajęcie miejsca na 1 pozycji.
Zjadz ze skrzyżowania w czasie gdy pierwszy samochód na czerwonym dobrze na
nie nie wjechał,
a drugi w korku jeszcze czyta jeszcze gazetę lub wrzuca jedynkę, trzeci
dłubie w nosie.
b) jeżeli motocyklista wyjedzie z garażu swoim 4 kołowcem, wydłuży korek
przynajmniej o 2 metry,
tak jak wszyscy inni jeżdżący wozami po mieście o stopniu zapełnienia 20%,
czyli tylko kierowca.

Wydaje mi się, że moja wypowiedź ma podstawy sprawiedliwe:
a) nie jeżdżę motorami już jakieś 20 lat,
b) jedziłem motorami jakieś 5 lat

Ja robię tak:
- jak widzę motor to tak stawiam samochód na pasie 2,5 metra, aby bokiem
mógł przejechać, mając nie 25 cm, a jakieś 70cm.
- nie mam nic przeciwko, jeśli podjedzie nawet chodnikiem do świateł.
- nie mam głupich zazdrosnych myśli, że on jedzie a ja stoję, bo też mam
prawo wybrać jazdę motocyklem.
- uśmiecham się i pozdrawiam takiego delikwenta, a on też często mignie czy
machnie w podzięce.
To lubię.

Zrozumie to każdy, kto kiedyś jeździł na dwóch kołach (lub jednym :-)),
niejednokrotnie widząc śmierć, tak samo jak samochodziarze.

Jeśli jeździ zbyt niebezpiecznie - sam dostanie szybko ostrzeżenie lub swój
krzyż.
Nie pomagajmy mu w tym - nie jesteśmy Bogami.

IZKSZU -> Temat: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2010-08-02 13:25:41
Autor: Piotr Woszczyński

Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:i367rk$lso$1mx1.internetia.pl...
Następny pan sobie "zaIZKSZył".
[....]
Ja robię tak:
- jak widzę motor to tak stawiam samochód na pasie 2,5 metra, aby bokiem
mógł przejechać, mając nie 25 cm, a jakieś 70cm.

no.. zwłaszcza jak już stoisz na czerwonym w ogonku.. Wiele miejsca na manewry..

- nie mam nic przeciwko, jeśli podjedzie nawet chodnikiem do świateł.
hm.. chodnikiem z lewej czy z prawej? Bo ja nie rozumiem.. Może masz takie cudowne auto co zmniejsza swoją szerokość, żeby było po te 70 cm z lewej i z prawej?

[...]

Tylko czasem nie za wielki jest wybór..

IZKSZU -> Temat: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)

Chciałbyś ;)

Data: 2010-08-03 10:05:59
Autor: Jakub Witkowski
[IZKSZU] Odp: Problem motocyklistów względem samochodów

1) jest bardziej ekologiczny

Hehe. Pod warunkiem że posiada katalizator i tłumik klasy samochodowego :)

Ja jednak jakoś widzę głównie te hałaśliwe (wizg odrzutowca lub dudnienie czołgu)
i dość często smrodzące, a zwłaszcza dwusuw śmierdzi jak 10 osobówek...
Gdyby nie powyższe, to mnie by w niczym nie przeszkadzały.

[IZKSZU] Odp: Problem motocyklistów względem samochodów