Odpadaj± kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu

Data: 2011-12-07 21:26:57
Autor: Przemys³aw W
Odpadaj± kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu
Gdañska Prokuratura Apelacyjna umorzy³a dwa zarzuty korupcyjne w ¶ledztwie dotycz±cym prezydenta Sopotu Jacka Karnowskiego. Dotyczy³y dwóch aut, które Karnowski rzekomo w ramach ³apówki mia³ kupiæ zbyt tanio. Jednak jak oceni³ bieg³y, nie sposób jednoznacznie okre¶liæ warto¶ci rynkowej u¿ywanych samochodów.

http://www.tvn24.pl/0,1727124,0,1,odpadaja-kolejne-zarzuty-przeciw-karnowskiemu,wiadomosc.html

Kolejna prowokacja pisuarowej ho³oty spali³a na panewce.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce by³y premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±³ przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-07 21:43:43
Autor: HaMMeR
Odpadaj± kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu
On 7 Gru, 21:26, Przemys³aw W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
Gda ska Prokuratura Apelacyjna umorzy a dwa zarzuty korupcyjne w ledztwie
dotycz cym prezydenta Sopotu Jacka Karnowskiego. Dotyczy y dw ch aut, kt re
Karnowski rzekomo w ramach ap wki mia kupi zbyt tanio. Jednak jak oceni
bieg y, nie spos b jednoznacznie okre li ...

'Nie sposob okreslic..'
A jakze by inaczej!!:)
Argumenty dla przyglupow klasy kaleckiego oraz innych
wymozgow GazWybrocznych...

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce by y premier - a mieli my ich 14 po
1989 r. - stan przed s dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-08 08:01:26
Autor: Przemys³aw W
Odpadaj± kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu
U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³

'Nie sposob okreslic..'
A jakze by inaczej!!:)
Argumenty dla przyglupow klasy kaleckiego oraz innych
wymozgow GazWybrocznych...

Có¿, musisz hamek pogodziæ siê z tym, ¿e czas Ziobru od meblów siê skoñczy³. Prokuratura jest niezawis³a, a prezydenta bezpodstawnie wyci±gaj±cego przestêpców  z wiêzienia ju¿ nie ma. To nie IV RP.

Przemek

Data: 2011-12-08 08:28:30
Autor: A. Filip
OdpadajÄ… kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu [bo "Nie sposob okreslic" (bezpiecznie)?]
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

'Nie sposob okreslic..'
A jakze by inaczej!!:)
Argumenty dla przyglupow klasy kaleckiego oraz innych
wymozgow GazWybrocznych...

Cóż, musisz hamek pogodzić się z tym, że czas Ziobru od meblów się
skończył. Prokuratura jest niezawisła,

Od sprawiedliwości też? ;-)

a prezydenta bezpodstawnie wyciÄ…gajÄ…cego przestÄ™pców  z wiÄ™zienia już
nie ma. To nie IV RP.

Ale Wałęsa Lech ("od ułaskawienia Słowika") jest najlepszym przyjacielem PO!
Wzorcem do naśladowania *już* nie jest? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Muzyka budzi w sercu pragnienie dobrych czynów.

Data: 2011-12-08 09:00:46
Autor: Przemysław W
OdpadajÄ… kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu [bo "Nie sposob okreslic" (bezpiecznie)?]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał

Ale Wałęsa Lech ("od ułaskawienia Słowika") jest najlepszym przyjacielem PO!
Wzorcem do naśladowania *już* nie jest? :-)

Wniosek o ułaskawienie "Słowika" sąd zaopiniował pozytywnie. Natomiast wniosek o ułaskawienie wspólnika zięcia Lecha Kaczyńskiego był negatywnie zaopiniowny prez prokuratora. Taka "drobna " różnica.

 Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanÄ…Å‚ przed sÄ…dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-08 13:46:07
Autor: oY!stair
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

BUAHAHAHA!
"Słowik, nie jest ani drobnym przestępcą, ani tym bardziej ofiarą wymiaru sprawiedliwości - jak stara się siebie przedstawić w wydanej kilka tygodni temu książce. To jeden z najbezwzględniejszych polskich bandytów, poszukiwany międzynarodowym listem gończym. Do pozycji bossa "Pruszkowa" doszedł po trupach. - Słowik ma na sumieniu udział w szeregu nie wykrytych zabójstw związanych z przemytem alkoholu. Nieraz chwalił się, że za dobrze wykonaną robotę ma "od głowy" 10-15 tys. dolarów. Zlecał zabójstwa wspólników i konkurentów w narkotykowych interesach.."

"1993: Wcześniej skazany za przestępstwa pospolite (pomimo że nie stawił się do więzienia, gdzie miał odbywać karę) został w 1993 ułaskawiony przez prezydenta Lecha Wałęsę[7]., dzięki domniemanej łapówce w wysokości 150 tys. dolarów, jaką miał wręczyć Mieczysławowi Wachowskiemu i Lechowi Falandyszowi"

Data: 2011-12-08 14:33:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oY!stair" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jbqbic$fg3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko, że w 1993 roku słowik nie był jeszcze słowikiem lecz pisklęciem słowika. Dopiero w późniejszych latach obrósł w piórka.

Data: 2011-12-08 14:47:10
Autor: Przemysław W
[...]

"Ułaskawienie "Słowika" dotyczyło wyroku z 1987 r. Sąd skazał wtedy prawomocnie Andrzeja Z. (wówczas nazywał się Banasiak, potem przyjął nazwisko żony) na 6 lat więzienia za kradzieże i rozboje. Jednak po2 latach i 8 miesiącach skazany otrzymał od kierownictwa więzienia losowo przyznaną przepustkę, z której nie powrócił i ukrywał się. Wystąpił wtedy do prezydenta o ułaskawienie - jego wniosek uzyskał pozytywną opinię sądu, lecz negatywną Prokuratora Generalnego. Ostatecznie jednak prezydent Wałęsa ułaskawienie podpisał".

Przemek

Data: 2011-12-08 16:20:12
Autor: oY!stair
[...]

opiniÄ™ sÄ…du, lecz negatywnÄ… Prokuratora Generalnego. Ostatecznie jednak
prezydent Wałęsa ułaskawienie podpisał".

Przemek

Jednak? :-))))

Data: 2011-12-08 16:44:59
Autor: Przemysław W
OdpadajÄ… kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu [bo "Nie sposob okreslic" (bezpiecznie)?]

Użytkownik "oY!stair" <lewusy@na.koBym.pl> napisał

> Jednak? :-))))

Tak, jednak wniosek uzyskał pozytywną opinię sądu.

Przemek

Data: 2011-12-08 09:04:21
Autor: oY!stair
Odpadaj± kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa³(a):
On 7 Gru, 21:26, Przemys=B3aw W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
> [...]

'Nie sposob okreslic..'
A jakze by inaczej!!:)
Argumenty dla przyglupow klasy kaleckiego oraz innych

Te, g³upi z³amasie! W mó¿gu masz sieczkê wymieszan± z zawarto¶ci± wiejskiego
szamba! Przyg³upie jeden!

Data: 2011-12-08 06:36:29
Autor: oY!stair
Odpadaj± kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu
U¿ytkownik - Przemys³aw W napisa³:
[...]

Te, K³awacki, a ty rejestrowa³e¶ kiedykolwiek samochód? P³aci³e¶ podateczek od kupna/sprzeda¿y? Od razu widaæ, ze nie.

Data: 2011-12-08 09:02:20
Autor: oY!stairs
Odpadaj± kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu
oY!stair <lewusy@na.koBym.pl> napisa³(a):
> [...]

Te, K³awacki, a ty rejestrowa³e¶ kiedykolwiek samochód? P³aci³e¶ podateczek od kupna/sprzeda¿y? Od razu widaæ, ze nie.

Te, g³upi z³amasie, a ty mia³e¶ kiedykolwiek samochód? Mia³es palancie jedynie
stary poniemiecki rower, który ukrad³ ruskiemu twój dziadek! --

Data: 2011-12-08 10:11:25
Autor: jadrys
OdpadajÄ… kolejne zarzuty przeciw Karn owskiemu
W dniu 2011-12-07 21:26, Przemysław W pisze:
Gdańska Prokuratura Apelacyjna umorzyła dwa zarzuty korupcyjne w śledztwie dotyczącym prezydenta Sopotu Jacka Karnowskiego. Dotyczyły dwóch aut, które Karnowski rzekomo w ramach łapówki miał kupić zbyt tanio. Jednak jak ocenił biegły, nie sposób jednoznacznie określić wartości rynkowej używanych samochodów.

http://www.tvn24.pl/0,1727124,0,1,odpadaja-kolejne-zarzuty-przeciw-karnowskiemu,wiadomosc.html Kolejna prowokacja pisuarowej hołoty spaliła na panewce.

Przemek

--

Przecież nikt nigdy nie miał wątpliwości że będzie inaczej. Pan K. to znana i popularna osobistość w Sopocie, za popularna żeby T. i spółka mogła sobie pozwolić na odstrzał.

Data: 2011-12-08 10:15:30
Autor: Grzegorz Z.
OdpadajÄ… kolejne zarzuty przeciw Karn owskiemu
jadrys napisa³:

Przecie¿ nikt nigdy nie mia³ w±tpliwo¶ci ¿e bêdzie inaczej. Pan K. to znana i popularna osobisto¶æ w Sopocie, za popularna ¿eby T. i spó³ka mog³a sobie pozwoliæ na odstrza³.

Nie przesadzaj. Znany w Sopocie to byli Niko¶ i Parasolnik.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-08 10:43:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-08 10:15, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

Przecież nikt nigdy nie miał wątpliwości że będzie inaczej. Pan K. to
znana i popularna osobistość w Sopocie, za popularna żeby T. i spółka
mogła sobie pozwolić na odstrzał.
Nie przesadzaj. Znany w Sopocie to byli NikoÅ› i Parasolnik.

Jak słusznie zauważyłeś - oni byli, a on jest. PO to nie stowarzyszenie bazujące na historii, i kulcie historycznych postaci.

Data: 2011-12-08 11:00:22
Autor: Bogdan Idzikowski

jadrys napisał:

[...]

To ten inkryminowany przestępca jest w PO?

Data: 2011-12-08 13:58:25
Autor: stevep
Odpadaj± kolejne zarzuty przeciw Karnowski emu
Dnia 08-12-2011 o 10:11:25 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

To podlega prokuraturze, czy spó³ce?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-08 16:55:25
Autor: Przemysław W
OdpadajÄ… kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Przecież nikt nigdy nie miał wątpliwości że będzie inaczej.

Kto cię upoważnił do wypowiadania się za wszystkich?

Przemek

Data: 2011-12-09 15:59:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-08 16:55, Przemysław W pisze:

[...]

Opinie moich rozmówców.. Wiesz Jacek, zupełnie nie rozumiem jak to jest że opinie moich rozmówców są tak dalece rozbieżne od tego co pisze A. Michnik w swoja "Gazecie".. Niby mieszkamy w jednym kraju a tak rożniem postrzegamy rzeczywistość.

Data: 2011-12-09 17:14:31
Autor: Przemysław W
OdpadajÄ… kolejne zarzuty przeciw Karnowskiemu

Kto cię upoważnił do wypowiadania się za wszystkich?

Przemek

--

Opinie moich rozmówców..

Opinie twoich rozmówców do niczego cię nie upoważniają. Jak ci dadzą pozwolenie to będziesz się mógł wypowiadać w ich imieniu, a nie w imieniu wszystkich.

Przemek

Data: 2011-12-09 19:46:23
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-09 17:14, Przemysław W pisze:

[...]

To dyktatura! Jakim prawem zabraniasz mi cytować odczucia moich rozmówców? Sam rozsiewasz fałsz medialny a mi zabraniasz mówić o odczuciach moich rozmówców, zwykłych ludzi.

Data: 2011-12-09 21:20:18
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbtl1j$q4k$2node2.news.atman.pl...
[...]

Odnoszę wrażenie, że nie rozumiesz co do ciebie piszę. Czy ja ci zabraniam cytować twoich znajomych? Cytuj ile chcesz, tylko twoi znajomi to nie są "wszyscy", w których imieniu uzurpujesz sobie prawo się wypowiadać.

Przemek

Data: 2011-12-10 05:11:10
Autor: stevep
Odpadaj± kolejne zarzuty przeciw Karnowski emu
Dnia 09-12-2011 o 19:46:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-12-09 17:14, Przemys³aw W pisze:

Kto ciê upowa¿ni³ do wypowiadania siê za wszystkich?

Przemek

--

Opinie moich rozmówców..

Opinie twoich rozmówców do niczego ciê nie upowa¿niaj±. Jak ci dadz±  pozwolenie to bêdziesz siê móg³ wypowiadaæ w ich imieniu, a nie w  imieniu wszystkich.

Przemek

To dyktatura! Jakim prawem zabraniasz mi cytowaæ odczucia moich  rozmówców? Sam rozsiewasz fa³sz medialny a mi zabraniasz mówiæ o  odczuciach moich rozmówców, zwyk³ych ludzi.

Wsad¼ sobie odczucia swoich rozmówców i swoje g³êboko w dupê..

Data: 2011-12-10 04:47:52
Autor: stevep
Odpadaj± kolejne zarzuty przeciw Karnowski emu
Dnia 09-12-2011 o 15:59:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-12-08 16:55, Przemys³aw W pisze:

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

Przecie¿ nikt nigdy nie mia³ w±tpliwo¶ci ¿e bêdzie inaczej.

Kto ciê upowa¿ni³ do wypowiadania siê za wszystkich?

Przemek

--

Opinie moich rozmówców.. Wiesz Jacek, zupe³nie nie rozumiem jak to jest  ¿e opinie moich rozmówców s± tak dalece rozbie¿ne od tego co pisze A.  Michnik w swoja "Gazecie".. Niby mieszkamy w jednym kraju a tak ro¿niem  postrzegamy rzeczywisto¶æ.

Najbardziej by ci pasowa³a jednomy¶lno¶æ jak za Stalina.