Odpadł kawałek tynku z balkonu czym zalepic ?

Data: 2018-04-14 10:03:36
Autor: kajeten
Odpadł kawałek tynku z balkonu czym zalepic ?
witam
odpadł mi kawałek tynku w domu z balkonu, czym to zalepic ?

http://imgurl.pl/img/img20180414095927_5ad1b59c391e0.jpg

Data: 2018-04-14 16:38:41
Autor: Akarm
W dniu 2018-04-14 o 10:03, kajeten pisze:
witam
odpadł mi kawałek tynku w domu z balkonu, czym to zalepic ?

Ja bym to załatał mieszaniną piachu, cementu, wapna i wody.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Odpadł kawałek tynku z balkonu czym zalepic ?