Odpalanie cieplego diesla

Data: 2015-11-30 10:53:45
Autor: charwel(Oo)==:::
Odpalanie cieplego diesla
Też miałem takie przypadki w W202.
Sprawdź czujniki położenia wału, wałka rozrządu i zrób test przelewowy wtryskiwaczy. U siebie wymieniałem obydwa czujniki i regenerowałem wtrysk. Oczywiście usterki oddalone od siebie w czasie, ale objawy identyczne. Zimny odpalał, gorący odpalał, a jak postał troszkę i temperatura silnika była w okolicach 40-60 stopni Celsjusza, nie chciał odpalać. jak się schłodził poniżej 40, palił  bez problemu.

charwel

Odpalanie cieplego diesla