Odpalanie "na pych" po rosyjsku

Data: 2017-06-06 08:05:10
Autor: radekp@konto.pl
Odpalanie "na pych" po rosyjsku
Data: 2017-06-06 10:17:53
Autor: RadoslawF
Odpalanie "na pych" po rosyjsku
W dniu 2017-06-06 o 08:05, radekp@konto.pl pisze:
Pomysłowe :)
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116

To nie było na pych, to było na motorówkę.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-06 13:04:48
Autor: szerszen
Odpalanie "na pych" po rosyjsku
On Tue, 6 Jun 2017 10:17:53 +0200
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

To nie było na pych, to było na motorówkę.

Jak w Kaszlakach, tylko level wyżej ;)

szerszeń

Data: 2017-06-06 10:29:24
Autor: miumiu

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:qfhcjc12t5ja3hqk432onotssre1qgkkc54ax.com...
Pomysłowe :)
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116

Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie koła na biegu jest bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w 2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)

Data: 2017-06-06 12:12:43
Autor: Shrek
W dniu 06.06.2017 o 10:29, miumiu pisze:

[...]

A to nie jest tak, że obraca się na luzie, a potem wrzuca bieg?

Shrek

Data: 2017-06-06 13:00:38
Autor: miumiu

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:oh5v6q$nt2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mozliwe. Ktos musiałby szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno kolo ma wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po wrzuceniu biegu.

Data: 2017-06-06 14:50:12
Autor: Janusz
W dniu 2017-06-06 o 13:00, miumiu pisze:
[...]

Nie da rady, za mały moment, jak będziesz miał zbyt małą predkość to i na pych nie odpalisz mimo
że pcha koła cała masa auta.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-06-06 18:13:34
Autor: tck

Użytkownik "Janusz" <janusz_kk@o2.pl> napisał w wiadomości news:oh68e6$u4$2node2.news.atman.pl...
[...]

wydaje mi się, że efekt będzie różny w różnych przypadkach- jeśli odpalanie z braku prądu to się zgodzę, odpowiednio alternator musi się rozkręcić ale jeśli jest prąd a nie działa rozrusznik to wydaje mi się to prawdopodobne

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-06-06 22:25:34
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-06 o 14:50, Janusz pisze:

[...]

Wystarczy odpowiedni bieg wrzucić.
Bo chyba automatu nie chcecie tak odpalić.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-06-07 12:30:46
Autor: Adam
W dniu 2017-06-06 o 22:25, RadoslawF pisze:
[...]

Były konstrukcje z blokadą konwertera, ale nie pamiętam, które auta tak miały.
Uwaga: to nie jest "sprzęgło" konwertera (jak np. miewają LR Discovery czy Mitsubishi Pajero) - tamtejszy clutch blokuje konwerter na wyższych biegach celem eliminacji uślizgu, a przy okazji zmniejsza obroty silnika i zużycie paliwa.

--
Pozdrawiam.

Adam

Odpalanie "na pych" po rosyjsku