|
Data: 2017-06-06 10:29:24 |
Autor: miumiu |
Odpalanie "na pych" po rosyjsku |
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:qfhcjc12t5ja3hqk432onotssre1qgkkc54ax.com...
Pomysłowe :)
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie koła na biegu jest bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w 2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
|
|
|
Data: 2017-06-06 12:12:43 |
Autor: Shrek |
Odpalanie "na pych" po rosyjsku |
W dniu 06.06.2017 o 10:29, miumiu pisze:
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie koła na biegu jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, że obraca się na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
|
|
|
Data: 2017-06-06 13:00:38 |
Autor: miumiu |
Odpalanie "na pych" po rosyjsku |
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:oh5v6q$nt2$1node2.news.atman.pl...
W dniu 06.06.2017 o 10:29, miumiu pisze:
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie koła na biegu jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, że obraca się na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
Mozliwe. Ktos musiałby szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno kolo ma wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po wrzuceniu biegu.
|
|
|
Data: 2017-06-06 14:50:12 |
Autor: Janusz |
Odpalanie "na pych" po rosyjsku |
W dniu 2017-06-06 o 13:00, miumiu pisze:
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:oh5v6q$nt2$1node2.news.atman.pl...
W dniu 06.06.2017 o 10:29, miumiu pisze:
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie koła na biegu
jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, że obraca się na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
Mozliwe. Ktos musiałby szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno kolo ma
wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po
wrzuceniu biegu.
Nie da rady, za mały moment, jak będziesz miał zbyt małą predkość to i na pych nie odpalisz mimo
że pcha koła cała masa auta.
--
Pozdr
Janusz
|
|
|
Data: 2017-06-06 18:13:34 |
Autor: tck |
Odpalanie "na pych" po rosyjsku |
Użytkownik "Janusz" <janusz_kk@o2.pl> napisał w wiadomości news:oh68e6$u4$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-06-06 o 13:00, miumiu pisze:
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:oh5v6q$nt2$1node2.news.atman.pl...
W dniu 06.06.2017 o 10:29, miumiu pisze:
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie koła na biegu
jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, że obraca się na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
Mozliwe. Ktos musiałby szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno kolo ma
wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po
wrzuceniu biegu.
Nie da rady, za mały moment, jak będziesz miał zbyt małą predkość to i na pych nie odpalisz mimo
że pcha koła cała masa auta.
wydaje mi się, że efekt będzie różny w różnych przypadkach- jeśli odpalanie z braku prądu to się zgodzę, odpowiednio alternator musi się rozkręcić ale jeśli jest prąd a nie działa rozrusznik to wydaje mi się to prawdopodobne
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
|
|
|
Data: 2017-06-06 22:25:34 |
Autor: RadoslawF |
Odpalanie "na pych" po rosyjsku |
W dniu 2017-06-06 o 14:50, Janusz pisze:
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie koła na biegu
jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, że obraca się na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
Mozliwe. Ktos musiałby szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno kolo ma
wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po
wrzuceniu biegu.
Nie da rady, za mały moment, jak będziesz miał zbyt małą predkość to i na pych nie odpalisz mimo
że pcha koła cała masa auta.
Wystarczy odpowiedni bieg wrzucić.
Bo chyba automatu nie chcecie tak odpalić. :-)
Pozdrawiam
|
|
Data: 2017-06-07 12:30:46 |
Autor: Adam |
Odpalanie "na pych" po rosyjsku |
W dniu 2017-06-06 o 22:25, RadoslawF pisze:
W dniu 2017-06-06 o 14:50, Janusz pisze:
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie koła na
biegu
jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, że obraca się na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
Mozliwe. Ktos musiałby szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno
kolo ma
wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po
wrzuceniu biegu.
Nie da rady, za mały moment, jak będziesz miał zbyt małą predkość to i
na pych nie odpalisz mimo
że pcha koła cała masa auta.
Wystarczy odpowiedni bieg wrzucić.
Bo chyba automatu nie chcecie tak odpalić. :-)
Były konstrukcje z blokadą konwertera, ale nie pamiętam, które auta tak miały.
Uwaga: to nie jest "sprzęgło" konwertera (jak np. miewają LR Discovery czy Mitsubishi Pajero) - tamtejszy clutch blokuje konwerter na wyższych biegach celem eliminacji uślizgu, a przy okazji zmniejsza obroty silnika i zużycie paliwa.
--
Pozdrawiam.
Adam
|
|