Odpalanie po 2-letniej przerwie

Data: 2013-04-13 03:14:26
Autor: kogutek444
Odpalanie po 2-letniej przerwie
Wsadź naładowany akumulator i pal. Jak nie odpali to warsztat. Sprawdź dla własnego spokoju czy jest woda i olej. jak jest możliwość to ręcznie obróć wałem. Dwójka i pchnij kawałek. Jak by się nie chciał obrócić co jest mało prawdopodobne to może być kiszka. Olej wymień po tym jak będziesz wiedział że warto. I nie słuchaj takich inteligentnych inaczej co każą remont robić przed odpaleniem.

Data: 2013-04-13 03:16:40
Autor: kogutek444
Odpalanie po 2-letniej przerwie
Wsadź naładowany akumulator i pal. Jak nie odpali to warsztat. Sprawdź dla własnego spokoju czy jest woda i olej. jak jest możliwość to ręcznie obróć wałem. Dwójka i pchnij kawałek. Jak by się nie chciał obrócić co jest mało prawdopodobne to może być kiszka. Olej wymień po tym jak będziesz wiedział że warto. I nie słuchaj takich inteligentnych inaczej co każą remont robić przed odpaleniem. Świece wykręć i je przeczyść stalową szczotką. Po odpaleniu wsadź nowe.

Data: 2013-04-13 21:06:44
Autor: 4CX250
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:5e7ea11c-e528-47d2-b9b2-f7393b828dddgooglegroups.com...

Świece wykręć i je przeczyść stalową szczotką.

Brednie.

Marek

Data: 2013-04-15 08:48:33
Autor: Iglo
kogutek444@gmail.com Wrote in message:
[...]

Palic jak ma olej i wode. Gorzej z lozyskami ukladem hamulcowym
 itp. Nie ma co sie piescic to nie zabytek klasy zero.
--

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-04-15 18:05:34
Autor: John Kołalsky
Odpalanie po 2-letniej przerwie

UĹźytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl>

-- -- And.. New... Read...

Wyłącz ten syf

Data: 2013-04-16 08:09:00
Autor: Iglo
Odpalanie po 2-letniej przerwie
Pierwszy post z czytnika na Androida, ogarnę, sorki.

Odpalanie po 2-letniej przerwie