Odpalić SonyEricssona bez baterii

Data: 2009-04-07 12:37:04
Autor: J.F.
Odpalić SonyEricssona bez baterii
Użytkownik "Maveric" <not@availa.ble.com> napisał w wiadomości news:grfa2d$e5b$1news.task.gda.pl...
Mam dość nietypowy problem. Mam SonyEricssona K750i i zagubiła się w nim bateria (padła). W pamięci telefonu mam kilka ważnych numerów, ktore musialbym pilnie odzyskać, a jak nie mam baterii to nie potrafię włączyć telefonu. Można jakoś odpalić takiego fona, bez "uszczerbku dla zdrowia' dla mnie i dla niego?

Jesli dysponujesz zasilaczem stabilizowanym z zakresu 3.6 - 4.2 V, to mozna sprobowac podlaczyc na styki baterii.

Albo pozyczyc od kogos na 10 minut

Planuję wymianę baterii, ale szkoda mi kasy na byle szmelc, a coś konkretniewjszego planuje kupić po wypłacie.

Kup szmelc i odkladaj na cos konkretnego :-)

J.

Odpalić SonyEricssona bez baterii