Odpalić SonyEricssona bez baterii

Data: 2009-04-07 21:14:15
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Odpalić SonyEricssona bez baterii
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 7 kwiecień (wtorek),
znalazłem donos TW *Maveric*,
o treści cytowanej poniżej:

Planuję wymianę baterii, ale szkoda mi kasy na byle szmelc, a coś konkretniewjszego planuje kupić po wypłacie.

A z ładowarką wetkniętą pod ogonek nie działa?
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2009-04-07 21:37:08
Autor: Czarek
W dniu 2009-04-07 21:14, ...:::WISKOLER:::... napisał:
[...]

Przeczytaj co napisał Maveric.

--
Cz.

Odpalić SonyEricssona bez baterii