Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Data: 2013-04-17 21:23:24
Autor: u2
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..
W dniu 2013-04-17 21:18, Tzva Adonai pisze:
Aż przykro patrzeć na to co wyprawia się pod domem generała Jaruzelskiego w każdą rocznicę stanu wojennego. To jest zwyczajne barbarzyństwo przeciwko leciwemu człowiekowi, który chce tylko godnie dożyć swoich dni. Ten dżentelmen więcej zrobił dla Polski niż Kaczyński z Tuskiem razem wzięci - wybudował szkoły i szpitale itd.

Nie ma zmiluj sie dla zdracy...-;)

Data: 2013-04-17 22:03:41
Autor: mkarwan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:516ef6ad$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kto jest zdrajcą i kogo zdradził?

Data: 2013-04-17 22:11:03
Autor: u2
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..
W dniu 2013-04-17 22:03, mkarwan pisze:
Nie ma zmiluj sie dla zdrajcy...-;)

Kto jest zdrajcą i kogo zdradził?

Poczynajac od masakry na wybrzezu w 1970 poprzez stan wojenny w 1981 wina gienierala w czarnych oczkach jest niewatpliwa.

Data: 2013-04-17 23:28:38
Autor: mkarwan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:516f01d8$0$1247$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie odpowiedziałeś na moje pytania.

Data: 2013-04-20 00:45:42
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51700d75$0$1210$65785112news.neostrada.pl...

| Nie bujaj.

sam sie bujaj!

Data: 2013-04-20 00:06:44
Autor: jr
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

| Poczynajac od masakry na wybrzezu w 1970 poprzez stan wojenny w 1981

Czym tylko dowiodl swojej lojalnosci wobec sowietow. A jesli kogos zdradzil, to takich jak ty przyglupich peerelczykow, co to uwierzyli w 'ludowe wojsko'.

| wina gienierala w czarnych oczkach jest niewatpliwa.

Nie placz juz cioto zasmarkana.

Data: 2013-04-20 00:40:52
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kksg36$i5s$1node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

| Czym tylko dowiodl swojej lojalnosci wobec sowietow. A jesli kogos zdradzil, to
| takich jak ty przyglupich peerelczykow, co to uwierzyli w 'ludowe wojsko'
   i w wojenne przygody szarika..

Data: 2013-04-18 13:58:05
Autor: stevep
Odpieprzcie siê wszyscy od Genera³a!..
Dnia 17-04-2013 o 22:03:41 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:516ef6ad$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-04-17 21:18, Tzva Adonai pisze:
A¿ przykro patrzeæ na to co wyprawia siê pod domem genera³a  Jaruzelskiego w ka¿d± rocznicê stanu wojennego. To jest zwyczajne  barbarzyñstwo przeciwko leciwemu cz³owiekowi, który chce tylko godnie  do¿yæ swoich dni. Ten d¿entelmen wiêcej zrobi³ dla Polski ni¿  Kaczyñski z Tuskiem razem wziêci - wybudowa³ szko³y i szpitale itd.
Nie ma zmiluj sie dla zdracy...-;)

Kto jest zdrajc± i kogo zdradzi³?

Jaruzelski zdradzi³ ZSRR.  :D
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2013-04-18 14:12:51
Autor: matusm
Odpieprzcie siê wszyscy od Genera³a!..

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.wvqji3ko50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dlaczego zdradzi³??? KGB da³o Bolka jako rekojmie oczekiwanych zmian pod,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-04-20 00:20:11
Autor: jr
Odpieprzcie siê wszyscy od Genera³a!..

U¿ytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:kkparg$345$1news.task.gda.pl...

Data: 2013-04-20 00:20:39
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| Kto jest zdrajcą i kogo zdradził?

No jak to kogo? Zawiedzionych peerelczykow (jak np. u2)

Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..