Odpieprzcie się!

Data: 2016-02-21 08:13:14
Autor: Pajdak
Odpieprzcie się!
http://skroc.pl/8624a

Rz±dowy program 500 plus to przejęcie przez państwo bardzo znacznej czę¶ci ciężaru utrzymania dzieci -ocenił w sobotę prezes PiS Jarosław Kaczyński. Zapewniał, że w programie partii od pocz±tku był zapis o wsparciu na drugie i kolejne dzieci. Utrzymanie dzieci, to jest taki dobry ciężar -mówił Kaczyński w Augustowie, gdzie wspierał kampanię kandydatki PiS w wyborach uzupełniaj±cych do Senatu, Anny Marii Anders. Wybory w okręgu obejmuj±cym czę¶ć województwa podlaskiego, odbęd± się 6 marca."

Nie chcę by nasze dzieci utrzymywało państwo. To nasze dzieci i chcemy sami je utrzymywać! Nie potrzeba waszej łaski. Co to Korea Północna? Obniżcie podatki, sami będziemy decydować co dobre dla naszych dzieci. My, a nie jaki¶ 67 letni staruszek, który jest starym kawalerem.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-21 02:58:31
Autor: Vernon L. Pinkley
Odpieprzcie się!
użytkownik Pajdak napisał:

Nie chcę by nasze dzieci utrzymywało państwo.

Tu nie chodzi o pińcet plus, tu chodzi o to
iz pis realizuje systematycznie swój program, jaki by on
nie był, jest realizowany. - Obniżcie podatki

Wiesz dlaczego PO się pogr±ża?
Bo pierdolicie głupoty zrozumiałe dla najprostszych ludzi.
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_bQpixQkRU3LTmqEgdlQt9fDMnwOkk06G.jpg

Data: 2016-02-21 16:06:34
Autor: Pajdak
Odpieprzcie się!
Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:e3d4ebeb-c20f-4857-883a-9a2c338d6990googlegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

Ja nie chce by ktokolwiek robił mi łaskę mówi±c że będzie wspierał moje dzieci. Niech się od nas odpierdoli. Co ma z tym wspólnego PO?

--
Lepudruk

Data: 2016-02-21 10:14:05
Autor: bronek.tallar
Odpieprzcie się!
użytkownik Pajdak napisał:

Ja nie chce by ktokolwiek robił mi łaskę mówi±c że będzie wspierał moje dzieci.

W przypadku Owsika inaczej ¶piewałe¶.

Co ma z tym wspólnego PO? Peło chce pińcet plus dla wszystkich.

Data: 2016-02-21 19:47:48
Autor: Pajdak
Odpieprzcie się!
Użytkownik <bronek.tallar@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

Owsiak nigdy mnie nie interesował, zreszt± nie wyrażałem tu na jego temat
opinii. Myl± ci się osoby. To co PO chce to inna bajka. Przy żłobie jest PiS
i to tej partii prezes powiedział, że będzie wspierać polskie dzieci. Niech
wspiera swoje. Za swoje pieni±dze. Od moich sie niech odpieprzy.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-21 20:21:03
Autor: A. Filip
Odpieprzcie siÄ™!
"Pajdak" <lepudruk@kurduple.org> pisze:
Użytkownik <bronek.tallar@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
użytkownik Pajdak napisał:

Ja nie chce by ktokolwiek robił mi łaskę mówiąc że będzie wspierał moje
dzieci.

W przypadku Owsika inaczej śpiewałeś.

Co ma z tym wspĂłlnego PO?
Peło chce pińcet plus dla wszystkich.

A to nie pokazuje jak wierzą w to że muszą przebić PiS w populizmie?
Im bardziej nierealistyczne obietnice tym mniejsza wiara w rzÄ…dzenie
dłużej niż jedna kadencja.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Tysiąc razy powiedz słowo „miód”, może twoje usta staną się słodsze.

Data: 2016-02-22 02:51:03
Autor: stevep
Odpieprzcie się!
W dniu .02.2016 o 11:58 Vernon L. Pinkley <vernon.l.pinkley@gmail.com>  pisze:

[...]