Odpieprzcie się dziady od Generała!...

Data: 2009-12-13 10:54:05
Autor: Tzva Adonai
Odpieprzcie się dziady od Generała!...
Szkoda mi tego człowieka, bo ma klasę, nawet jeśli kłamie....Do pięt
mu nie dorastacie narodowe chamy....

Data: 2009-12-13 11:57:26
Autor: Hans Kloss
Odpieprzcie się dziady od Generała!...
On 13 Gru, 19:54, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Szkoda mi tego człowieka,

Najgorsza zahiviona bladź robiąca menelom laskę za kieliszek
denaturatu jest 100x bardziej godna szacunku niż ten sowiecki pachoł.
A wszyscy jego chwalcy popieracze i usprawiedliwiacze są warci tyle
samo co on,
J-23

Data: 2009-12-13 21:04:05
Autor: Gringo
Hans Kloss wrote:

[...]

A nie jest to prawda, ze kaczynskiego do stolu zaprosl kiszczak i ze kiszczak dobieral sobie do kompanii tylko zaufanych ludzi?

Data: 2009-12-13 22:15:29
Autor: awe

Użytkownik "Gringo" <Gringo_wytnij_to@qmail.com> napisał w wiadomości news:hg3i1o$iol$4nemesis.news.neostrada.pl...
Hans Kloss wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -
cos tego wam zaufania zabraklo parchu
awe

Data: 2009-12-13 20:14:50
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:7aa43ff7-09d1-4b83-8f7c-c6711bf4a58av7g2000pro.googlegroups.com...
Szkoda mi tego człowieka, bo ma klasę, nawet jeśli kłamie....Do pięt
mu nie dorastacie narodowe chamy....
-- -- -- -- -- -
A klamie?
awe

Data: 2009-12-13 23:53:42
Autor: raff
awe pisze:
[...]

A nie lepiej go powiesic ?

I zostawmy go historii.

R.

Data: 2009-12-13 21:35:02
Autor: Dirko
[...]

    Polityk nie kłamie tylko gra swoją rolę (prezydenta, premiera itp.)

Do pięt
mu nie dorastacie narodowe chamy....

    O to, to. Im dalej od stanu wojennego tym głośniej krzyczą jacy to byli wspaniali. Kilka godzin wystarczyło, żeby 13 grudnia spacyfikować to towarzystwo, które teraz często chowając się za nick'ami obrzuca wulgarnymi epitetami twórców chyba jedynej udanej operacji w historii Polski. Co im się marzyło - wojna domowa z tysiącami ofiar w końcu utopiona we krwi Polaków przez Armię Czerwoną?

Data: 2009-12-13 20:44:21
Autor: Karol
Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisał(a):

[...]

a jakaz to byla udana operacja? Dla KOGO udana, cymbale?
I dlaczego tylko w Polsce ja przeprowadzono?
Teraz za anonimowymi nickami, pluja ci, co widocznie im zalezalo na tym aby np. nie przeprowadzic lustracji i dekomunizacji oraz rozkrasc majatek narodowy
wszystkich Polakow.

Data: 2009-12-13 22:16:18
Autor: Dirko

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg3jn4$gjg$1inews.gazeta.pl...

    Musisz kogoś obrazić, żeby się dowartościować?

Data: 2009-12-13 22:03:25
Autor: Karol
Odpieprzcie się dziady od Generała!...
Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisał(a):
 Musisz kogoś obrazić, żeby się dowartościować?

ja ci napisalem PRAWDE, gdyby bylo inaczej to bys nie zareagowal.

Ponadto, nie przepadam za ludzmi ktorzy bezczelnie klamia i kreca w zywe oczy. Osobiscie jestem zwolennikiem walenia tepakow linijka po lapach, w skarajnych
przypadkach chetnie poparlbym edukowanie pewnych trudnych przypadkow metodami
uznanymi za dopuszczalne w Republic of Singapore. Tam np. sklazuje sie na chloste bambusami tych jelopow, ktorzy nie sa w stanie
zrozumiec, iz nie nalezy malowac grafiti na cudzych garazach, plotach i domach.

W Szwecji wyedukowano spoleczentwo w ten sposob , ze im sie ucinalo lape za
zlodziejstwo. Do dnia dzisiejszego Szwedzi zapamietali, ze nie wolno krasc
i tego ich nie nauczyl KK, tylko ludzie konsekwentni w dzialaniu.

W Polsce nauczono ludzi klamac, krasc, oszukiwac, cwaniakowac i byle nic nie
robic.
Aby to wyplenic, trzeba by bylo jednak powaznie zastanowic sie nad tym, jak to
szybko zrobic. Metody demokratyczne jak potwierdzaja tylko zwykle dyskusje z anonimami na
polskich grupach, sa wyjatkow nieskuteczne.
Mozna sobie tylko wyobrazic, na co taka osobe stac w realu.

Data: 2009-12-14 16:46:50
Autor: Dirko

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg3obd$60u$1inews.gazeta.pl...
[...]

    Jakbym czytał wypowiedź pogrobowca jakiegoś esesmanna - sadysty.

Metody demokratyczne jak potwierdzaja tylko zwykle dyskusje z anonimami na
polskich grupach, sa wyjatkow nieskuteczne.

    To wniosek z praktyk Berii?
    No, Karol, Tobie dać władzę to po tygodniu zakatujesz kogoś, kto bezczelnie kłamie i kręci w żywe oczy.

Data: 2009-12-14 08:57:27
Autor: cyc

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisał(a):

   Musisz kogoś obrazić, żeby się dowartościować?

On juz tak ma !. Typowy przedstawiciel bezczelnego i wierzacego w spiskowe
teorie pisowszczyka .
Dla nich kazden myslacy inaczej to nie warty szacunku odmieniec  jedyna
prawda jest tylko ta ktora sami wymysla , tych natomiast , ktorzy w nia nie
wierza potrafia tylko obrazac .
Nie zastanawia ich fakt  , ze sa tylko niewielka czescia narodu i ze tak jak
oni mysli  ledwie kilka , no moze kilkanascie procent spoleczenstwa  a mimo
to maja odwage mowic " my narod "  .
Najsilniejsza strona opisanych wyzej karolow jest inwektywa i nienawisc ,
poza ktorymi w zanadrzu nie maja nic do zaoferowania , ani rzeczowosci , ani
tolerancji , ani moralnosci .
Aby zrozumiec dlaczego stan wojeny byl " mniejszym zlem " wystarczy poczytac
ich posty  na tej grupie a dodam , ze w tamtych czasach esktremalnie
nastawionych opozycjonistow bylo wiecej  i byli bardziej radykalni .Jesli
zatem dzisiaj ne ukrywaja swoich radykalnych inklinacji , to co byloby wtedy
gdyby dac im taka mozliwosc ?
Dzisiaj , mimo zakrojonej na niespotykana dotad skale propagandy z
wykorzystaniem wszystkich mozliwych srodkow i to bez praktycznej mozliwosci
z braku dostepu do masmediow gloszenia innych ocen , mimo dramatyzowania i
kolorowania stanu wojennego tak , ze dla mlodych nie pamietajacych tego
czasu wyglada on jak najczarniejsze dni niemieckiej okupacji , nadal
 55-60%  spoleczenstwa uwaza decyzje generala za sluszna i aby bylo
smiesznie w sonadazach mysli tak ta lepiej wyksztalcona czesc , wlasciwie elita
kraju a nie  moherowa koltuneria . Temu stanowi rzeczy nie nalezy
sie dziwic bo ta moherowa czesc jest latwa do manipulowania  i uwierzy we
wszystko , uwierzy dudkom z ipeenu , uwierzy kaczynskim , uwierzy rydzykowi
i nachalnej propagandzie tymbardziej , jesli wyziera niemal z kazdego kata a
uwierzy bo samodzielnosc w mysleniu jest im niedostepna .

cyc

Data: 2009-12-13 22:17:52
Autor: awe

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hg3g9g$o8a$1news.vectranet.pl...

[...]

-- -- -- -- --
jaka kurwa wojna. Jaruzel i cala ta komusza sowiecka sluzba srala ze strachu...nie badzcie naiwni ze tu chodzilo o ratowanie polski przed wojna domowa...to bylo zwykle ratowanie nygusowskich dupsk...stracilismy przez te parchy prawie cala dekade...kto pozwolil synom fornali rzadzic 38 mln narodem...zrobiliscie w tym kraju chlew prosiaki
awe

Data: 2009-12-14 14:32:08
Autor: konserwator
[...]

przeciez ruscy mieli nie wejsc wiec o czym straszysz?
Trzeba bylo oddac wladze solidarnosci a nie stany wojenne urzadzac..
ale jak sie nie ma honoru...

Data: 2009-12-13 22:16:56
Autor: matusm
[...]

mu nie dorastacie narodowe chamy....tak twierdzi,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-14 09:15:58
Autor: cirrus
[...]

To całuj go w dupę 5X dziennie kretynie.

--
stevep

Data: 2009-12-14 14:30:07
Autor: konserwator
[...]

Zydow ostro pogonil z wojska.....czlowiek honoru!

Odpieprzcie się dziady od Generała!...