Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Data: 2013-04-17 12:18:44
Autor: Tzva Adonai
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..
Aż przykro patrzeć na to co wyprawia się pod domem generała Jaruzelskiego w każd± rocznicę stanu wojennego. To jest zwyczajne barbarzyństwo przeciwko leciwemu człowiekowi, który chce tylko godnie dożyć swoich dni. Ten dżentelmen więcej zrobił dla Polski niż Kaczyński z Tuskiem razem wzięci - wybudował szkoły i szpitale itd.

Data: 2013-04-17 14:18:12
Autor: Marek
On 17 Kwi, 21:18, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

A ty co ?
Grudzien jeszcze wspominasz ?
Nas tu porusza, co Kwach wypil, a co Kalisz zamierza...
Szkoly i szpitale sie pozamyka.

Data: 2013-04-17 21:23:24
Autor: u2
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..
W dniu 2013-04-17 21:18, Tzva Adonai pisze:
Aż przykro patrzeć na to co wyprawia się pod domem generała Jaruzelskiego w każdą rocznicę stanu wojennego. To jest zwyczajne barbarzyństwo przeciwko leciwemu człowiekowi, który chce tylko godnie dożyć swoich dni. Ten dżentelmen więcej zrobił dla Polski niż Kaczyński z Tuskiem razem wzięci - wybudował szkoły i szpitale itd.

Nie ma zmiluj sie dla zdracy...-;)

Data: 2013-04-17 22:03:41
Autor: mkarwan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:516ef6ad$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kto jest zdrajcą i kogo zdradził?

Data: 2013-04-17 22:11:03
Autor: u2
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..
W dniu 2013-04-17 22:03, mkarwan pisze:
Nie ma zmiluj sie dla zdrajcy...-;)

Kto jest zdrajcą i kogo zdradził?

Poczynajac od masakry na wybrzezu w 1970 poprzez stan wojenny w 1981 wina gienierala w czarnych oczkach jest niewatpliwa.

Data: 2013-04-17 23:28:38
Autor: mkarwan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:516f01d8$0$1247$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie odpowiedziałeś na moje pytania.

Data: 2013-04-20 00:45:42
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51700d75$0$1210$65785112news.neostrada.pl...

| Nie bujaj.

sam sie bujaj!

Data: 2013-04-20 00:06:44
Autor: jr
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

| Poczynajac od masakry na wybrzezu w 1970 poprzez stan wojenny w 1981

Czym tylko dowiodl swojej lojalnosci wobec sowietow. A jesli kogos zdradzil, to takich jak ty przyglupich peerelczykow, co to uwierzyli w 'ludowe wojsko'.

| wina gienierala w czarnych oczkach jest niewatpliwa.

Nie placz juz cioto zasmarkana.

Data: 2013-04-20 00:40:52
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kksg36$i5s$1node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

| Czym tylko dowiodl swojej lojalnosci wobec sowietow. A jesli kogos zdradzil, to
| takich jak ty przyglupich peerelczykow, co to uwierzyli w 'ludowe wojsko'
   i w wojenne przygody szarika..

Data: 2013-04-18 13:58:05
Autor: stevep
Dnia 17-04-2013 o 22:03:41 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci  news:516ef6ad$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kto jest zdrajc± i kogo zdradził?

Jaruzelski zdradził ZSRR.  :D
--
stevep

Data: 2013-04-18 14:12:51
Autor: matusm
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.wvqji3ko50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dlaczego zdradził??? KGB dało Bolka jako rekojmie oczekiwanych zmian pod,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-04-20 00:20:11
Autor: jr
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomo¶ci news:kkparg$345$1news.task.gda.pl...

Data: 2013-04-20 00:20:39
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| Kto jest zdrajcą i kogo zdradził?

No jak to kogo? Zawiedzionych peerelczykow (jak np. u2)

Data: 2013-04-17 21:28:24
Autor: matusm
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:8599b427-e14b-417d-bf8a-2d61c016897egooglegroups.com...

Data: 2013-04-18 00:54:20
Autor: Gonzalez
[...]

Chciałby, zniewolonymi skoszarowanymi młodzieńcami w przymusowym OC w OHP... Tak chciał bydlak Polskę budować, a w końcu oddał w pacht Żydom...

Data: 2013-04-20 17:45:44
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-18 00:54, Gonzalez pisze:

Chciałby, zniewolonymi skoszarowanymi młodzieńcami w przymusowym OC w OHP...

Przestań imbecylu pieprzyć o jakich¶ przymusowych OHP. Pewnie nawet nie wiesz że OHP to skrót od *OCHOTNICZYCH* Hufców Pracy.. Rozumiesz znaczenie słowa OCHOTNICZY?

Data: 2013-04-20 17:59:28
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-20 17:45, Trybun pisze:
[...]

Sam jeste¶ imbecyl. Cały w tym paradoks, żę bandzior Jaruzelski skoszarował przymusowo młodzież w tzw. Obronie Cywilnej w Ochotniczym Hufcu Pracy, a de facto były to przymusowe hufce pracy, Tak chciał zbrodniarz dĽwigać ten spacyfikowany i zniewolony kraj...
1982 - tworzenie oddziałów OC w OHP
http://www.dystynkcje.pl/OC/index.html
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&
cd=6&ved=0CEoQFjAF&url=http%3A%2F
%2Fwww.msw.gov.pl%2Fdownload.php%3Fs%3D22%26id%3D362&ei=_7pyUZbEKs3GtAatqYGIDw&
usg=AFQjCNFBHmW9BE2gOeI8r6d9e_-NCpG2iQ&bvm=bv.45512109,d.Yms&cad=rja

Data: 2013-04-23 12:47:17
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-20 17:59, Gonzalez pisze:
[...]

Sam widzisz matołku że OC nie miała nic wspólnego z OHP. Gdzie to wstępowanie było zupełnie dobrowolne. To była po prostu szkoła z internatem gdzie młodzież uczyła się zawodu, kończyła szkołę i jednocze¶nie odbywała zasadnicz± służbę wojskow±. Wielu młodych Polaków w ten sposób unikało poboru do armii.

Data: 2013-04-28 15:12:45
Autor: mi¶ z okienka
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

| internatem gdzie młodzież uczyła się zawodu, kończyła szkołę i
| jednocze¶nie odbywała zasadnicz± służbę wojskow±. Wielu młodych Polaków

Sam wiszisz matolku ile warta byla ta wasza zasrana 'armia'. Kilkuletnia
czerwona panszczyzna, od ktorej mozna bylo sie migac przy robotach zastepczych.
Od poborowej armii czlowiek nie powinien sie wykupywac. Jesli jest zdolny do
sluzby, powinien przejsc przeszkolenie na tyle krotkie, by nie niszczyc jego
zyciowych planow. Z wyjatkiem sytuacji nadzwyczajnych wojsko nie powinno sluzyc
jako sila robocza - szkoda ludzkiego zycia.

Data: 2013-04-20 20:10:22
Autor: Mark Woydak
On Sat, 20 Apr 2013 17:45:44 +0200, Trybun wrote:

[...]

To mi się kojarzy z Kore± Północn±. Tam też płacz± na ochotnika.

MW

Data: 2013-04-20 21:19:48
Autor: jr
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:v8rej9dsc6z9.1rhd2xk4gtps4.dlg40tude.net...

| To mi się kojarzy z Kore± Północn±. Tam też płacz± na ochotnika.

Slusznie ci sie kojarzy - Trybun tam sie wybiera.

Data: 2013-04-23 12:47:26
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-20 21:19, jr pisze:

Slusznie ci sie kojarzy - Trybun tam sie wybiera.

Jasne, jak mi tylko załatwisz wizę.

Data: 2013-04-23 14:35:02
Autor: jr
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kl5ot0$qbf$3node2.news.atman.pl...

| Jasne, jak mi tylko załatwisz wizę.

Znowu cos krecisz komuchu - ja antykomunista mam ci zalatwiac wize do komunistycznej Korei? Ja mam za ciebie isc do komuszego ambasadora i wychwalac przed nim tamtejszy ustroj, zeby tobie dal wize? Pierwsze o co zapyta, to dlaczegos sam do niego nie przyszedl osobiscie, skoro tak kochasz komunistow.

Data: 2013-04-20 21:10:11
Autor: mi¶ z okienka
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kkud99$buf$1node2.news.atman.pl...

| Przestań imbecylu pieprzyć o jakich¶ przymusowych OHP. Pewnie nawet nie
| wiesz że OHP to skrót od *OCHOTNICZYCH* Hufców Pracy.. Rozumiesz
| znaczenie słowa OCHOTNICZY?

  cozescie sie tak rozsierdzili towarzyszu Trybun? Uczcie sie lepiej wewnatrzpartyjnej dialektyki: Skoro ludowe wojsko moze strzelac do ludu, to i rzeczony hufiec nie musi byc ochotniczy.
--
z partyjnym pozdrowieniem
_kolektyw_

Data: 2013-04-23 12:47:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-20 21:10, mi¶ z okienka pisze:

> [...]

wewnatrzpartyjnej dialektyki: Skoro ludowe wojsko moze strzelac do ludu, to i
rzeczony hufiec nie musi byc ochotniczy.

Bzdety piszesz Jacek, aż przykro czytać. Nie było przymusu do wstępowania w szeregi OHP.

Data: 2013-04-18 16:57:17
Autor: GrzegorZ
[...]

-- ->

Gdyby wcze¶niej zył godnie mógłby dzi¶ w chwale dożywać swych dni. Twoje bajanie o wybudowaniu przez niego szkół i szpitali jest przykładem niezrozumienia czasów PRL. Z tego co wiem Jaruzelski był wojskowym. Czy w czasach PRL wojsko budowało szkoły i szpitale? Jeżeli już to schrony. Poza tym chlali na potęgę.

Data: 2013-04-18 17:28:28
Autor: Przemysław M.
Dnia Thu, 18 Apr 2013 16:57:17 +0200, GrzegorZ napisał(a):

[...]

Ten Tzva to taki sam prowokator jak mkarwan. Olej go¶cia.

--

Wyst±pienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stan±ć jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzyczał dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-04-20 00:43:54
Autor: mi¶ z okienka
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kkp3af$qqr$2dont-email.me...

| Ten Tzva to taki sam prowokator jak mkarwan. Olej go¶cia.

     a ty nie prowokator? Przysiegnij sie!

Data: 2013-04-18 17:40:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "GrzegorZ" <blogifilet@gazetka.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kkp1r0$n2v$2news.albasani.net...

[...]

Jeste¶ w błędnym błędzie. W czasach PRL wojsko w czasie pokoju budowało potęgę PRL, w tym szkoły i szpitale. I wiele innych...

stypendusta ZUS

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-20 00:21:06
Autor: jr
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci

| Użytkownik "GrzegorZ" <blogifilet@gazetka.pl> napisał w wiadomo¶ci

| Jeste¶ w błędnym błędzie. W czasach PRL wojsko w czasie pokoju budowało
| potęgę PRL, w tym szkoły i szpitale. I wiele innych...

Nic tylko dziekowac Partii, ze slonce rano wstaje...
Czlowiek wchodzacy w zycie, zamiast rozpoczynac zawodowa kariere, zakladac
rodzine itd, idzie na dwa-trzy lata do komuszego lagru, gdzie za miche grochowy
buduje drogi i szpitale... Zobacz dokad w tym czasie zaszedl wolny swiat.

Data: 2013-04-19 23:29:45
Autor: jr
[...]

Niech go przyniosa do sadu jak Mubaraka - na noszach!

Data: 2013-04-20 00:33:41
Autor: mi¶ z okienka
[...]

        zapomniales adasku, ze towarzysz Kim Dong IL wybudowal u siebie wiecej szkol i szpitali niz towarzysz general w PRL, dlatego tamten odszedl w glorii i chwale oplakiwany przez miliony...

Data: 2013-04-20 08:47:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kksgo1$it6$1node2.news.atman.pl...

[...]

A może w PRL szkoły i szpitale były już wybudowanie?
Przecież szkół jest za dużo i obecnie s± likwidowane!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-20 16:00:18
Autor: mi¶ z okienka
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51723a11$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci

| A może w PRL szkoły i szpitale były już wybudowanie?
| Przecież szkół jest za dużo

  szkol za duzo, nauczycieli za malo.  Wymieraja esbeki i partyjniaki, to nieoplaca sie kogokolwiek zatrudniac w szkolach..

Data: 2013-04-20 17:34:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kku71d$5i1$1node1.news.atman.pl...

> [...]

 szkol za duzo, nauczycieli za malo.  Wymieraja esbeki i partyjniaki, to
nieoplaca sie kogokolwiek zatrudniac w szkolach..

A mogli cię uczyć....

Data: 2013-04-20 18:18:32
Autor: Slawek Kotynski
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..
W dniu 2013-04-17 21:18, Tzva Adonai pisze:
Aż przykro patrzeć na to co wyprawia się pod domem generała
Jaruzelskiego w każd± rocznicę stanu wojennego.

Komu przykro, temu przykro. Jakby Eichmanna nie skazali,
i ludzie by chodzili protestować, też by ci było przykro?

[...]

Kocham takie teksty :) A jak on te szkoły i szpitale budował?
Glinę na cegły kopał? Wapno woził?
To już, je¶li wierzyć propagandzie, więcej w tej sprawie
zrobił Albin Siwak, bo zupę robotnikom na budowę nosił. :)

******** TELEWIZJA REPUBLIKA               *******
******** http://www.telewizjarepublika.pl/ *******

Data: 2013-04-20 19:27:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rnra4a-brt.ln1tower.askar24.pl...
[...]

Według twojego my¶lenia na chuj potrzebni ci wszyscy naukowcy, projektanci, wynalazcy, wła¶ciciele firm itp. Przecież oni nic nie buduj±. Najważniejszy jest facet podpieraj±cy się 8 godzin na łopacie! On buduje!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-20 21:05:25
Autor: mi¶ z okienka
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5172d015$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomo¶ci

| Według twojego my¶lenia na chuj potrzebni ci wszyscy naukowcy, projektanci,
| wynalazcy

  powiedz no lepiej Idzikowski, co takiego wynalazl Jaruzelski?

Data: 2013-04-21 09:11:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kkupj1$nqn$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| wynalazcy

 powiedz no lepiej Idzikowski, co takiego wynalazl Jaruzelski?

Jaki¶ ty prymitywny. By było na twoje, wycinasz to, co twoim zdaniem nieptrzebne.
Jeszcze raz:

Data: 2013-04-21 17:39:04
Autor: mi¶ z okienka
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51739120$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci

| Jaki¶ ty prymitywny. By było na twoje, wycinasz to, co twoim zdaniem
| nieptrzebne.

Bo taki jest temat watku. Jaruzelski ani cegiel nie nosil, ani nie byl naukowcem, projektantem, wynalazca (ani nawet wlascicielem PRL, tylko sowieckim rabem). Wiec na chuj wprowadzasz takie pojecia w jego kontekscie. Moze byl twoim osobistym zbawicielem?