Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Data: 2013-04-18 00:54:20
Autor: Gonzalez
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..
W dniu 2013-04-17 21:18, Tzva Adonai pisze:
Aż przykro patrzeć na to co wyprawia się pod domem generała Jaruzelskiego w każd± rocznicę stanu wojennego. To jest zwyczajne

barbarzyństwo przeciwko leciwemu człowiekowi, który chce tylko godnie dożyć swoich dni.

Ten dżentelmen więcej zrobił dla Polski niż Kaczyński z Tuskiem razem wzięci - wybudował szkoły i szpitale itd.

Chciałby, zniewolonymi skoszarowanymi młodzieńcami w przymusowym OC w OHP... Tak chciał bydlak Polskę budować, a w końcu oddał w pacht Żydom...

Data: 2013-04-20 17:45:44
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-18 00:54, Gonzalez pisze:

Chciałby, zniewolonymi skoszarowanymi młodzieńcami w przymusowym OC w OHP...

Przestań imbecylu pieprzyć o jakich¶ przymusowych OHP. Pewnie nawet nie wiesz że OHP to skrót od *OCHOTNICZYCH* Hufców Pracy.. Rozumiesz znaczenie słowa OCHOTNICZY?

Data: 2013-04-20 17:59:28
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-20 17:45, Trybun pisze:
[...]

Sam jeste¶ imbecyl. Cały w tym paradoks, żę bandzior Jaruzelski skoszarował przymusowo młodzież w tzw. Obronie Cywilnej w Ochotniczym Hufcu Pracy, a de facto były to przymusowe hufce pracy, Tak chciał zbrodniarz dĽwigać ten spacyfikowany i zniewolony kraj...
1982 - tworzenie oddziałów OC w OHP
http://www.dystynkcje.pl/OC/index.html
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&
cd=6&ved=0CEoQFjAF&url=http%3A%2F
%2Fwww.msw.gov.pl%2Fdownload.php%3Fs%3D22%26id%3D362&ei=_7pyUZbEKs3GtAatqYGIDw&
usg=AFQjCNFBHmW9BE2gOeI8r6d9e_-NCpG2iQ&bvm=bv.45512109,d.Yms&cad=rja

Data: 2013-04-23 12:47:17
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-20 17:59, Gonzalez pisze:
[...]

Sam widzisz matołku że OC nie miała nic wspólnego z OHP. Gdzie to wstępowanie było zupełnie dobrowolne. To była po prostu szkoła z internatem gdzie młodzież uczyła się zawodu, kończyła szkołę i jednocze¶nie odbywała zasadnicz± służbę wojskow±. Wielu młodych Polaków w ten sposób unikało poboru do armii.

Data: 2013-04-28 15:12:45
Autor: mi¶ z okienka
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

| internatem gdzie młodzież uczyła się zawodu, kończyła szkołę i
| jednocze¶nie odbywała zasadnicz± służbę wojskow±. Wielu młodych Polaków

Sam wiszisz matolku ile warta byla ta wasza zasrana 'armia'. Kilkuletnia
czerwona panszczyzna, od ktorej mozna bylo sie migac przy robotach zastepczych.
Od poborowej armii czlowiek nie powinien sie wykupywac. Jesli jest zdolny do
sluzby, powinien przejsc przeszkolenie na tyle krotkie, by nie niszczyc jego
zyciowych planow. Z wyjatkiem sytuacji nadzwyczajnych wojsko nie powinno sluzyc
jako sila robocza - szkoda ludzkiego zycia.

Data: 2013-04-20 20:10:22
Autor: Mark Woydak
On Sat, 20 Apr 2013 17:45:44 +0200, Trybun wrote:

[...]

To mi się kojarzy z Kore± Północn±. Tam też płacz± na ochotnika.

MW

Data: 2013-04-20 21:19:48
Autor: jr
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:v8rej9dsc6z9.1rhd2xk4gtps4.dlg40tude.net...

| To mi się kojarzy z Kore± Północn±. Tam też płacz± na ochotnika.

Slusznie ci sie kojarzy - Trybun tam sie wybiera.

Data: 2013-04-23 12:47:26
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-20 21:19, jr pisze:

Slusznie ci sie kojarzy - Trybun tam sie wybiera.

Jasne, jak mi tylko załatwisz wizę.

Data: 2013-04-23 14:35:02
Autor: jr
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kl5ot0$qbf$3node2.news.atman.pl...

| Jasne, jak mi tylko załatwisz wizę.

Znowu cos krecisz komuchu - ja antykomunista mam ci zalatwiac wize do komunistycznej Korei? Ja mam za ciebie isc do komuszego ambasadora i wychwalac przed nim tamtejszy ustroj, zeby tobie dal wize? Pierwsze o co zapyta, to dlaczegos sam do niego nie przyszedl osobiscie, skoro tak kochasz komunistow.

Data: 2013-04-20 21:10:11
Autor: mi¶ z okienka
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kkud99$buf$1node2.news.atman.pl...

| Przestań imbecylu pieprzyć o jakich¶ przymusowych OHP. Pewnie nawet nie
| wiesz że OHP to skrót od *OCHOTNICZYCH* Hufców Pracy.. Rozumiesz
| znaczenie słowa OCHOTNICZY?

  cozescie sie tak rozsierdzili towarzyszu Trybun? Uczcie sie lepiej wewnatrzpartyjnej dialektyki: Skoro ludowe wojsko moze strzelac do ludu, to i rzeczony hufiec nie musi byc ochotniczy.
--
z partyjnym pozdrowieniem
_kolektyw_

Data: 2013-04-23 12:47:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-20 21:10, mi¶ z okienka pisze:

> [...]

wewnatrzpartyjnej dialektyki: Skoro ludowe wojsko moze strzelac do ludu, to i
rzeczony hufiec nie musi byc ochotniczy.

Bzdety piszesz Jacek, aż przykro czytać. Nie było przymusu do wstępowania w szeregi OHP.

Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..