Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Data: 2013-04-18 16:57:17
Autor: GrzegorZ
Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8599b427-e14b-417d-bf8a-2d61c016897egooglegroups.com...
Aż przykro patrzeć na to co wyprawia się pod domem generała Jaruzelskiego w każdą rocznicę stanu wojennego. To jest zwyczajne barbarzyństwo przeciwko leciwemu człowiekowi, który chce tylko godnie dożyć swoich dni. Ten dżentelmen więcej zrobił dla Polski niż Kaczyński z Tuskiem razem wzięci - wybudował szkoły i szpitale itd.

-- ->

Gdyby wcześniej zył godnie mógłby dziś w chwale dożywać swych dni. Twoje bajanie o wybudowaniu przez niego szkół i szpitali jest przykładem niezrozumienia czasów PRL. Z tego co wiem Jaruzelski był wojskowym. Czy w czasach PRL wojsko budowało szkoły i szpitale? Jeżeli już to schrony. Poza tym chlali na potęgę.

Data: 2013-04-18 17:28:28
Autor: Przemysław M.
Dnia Thu, 18 Apr 2013 16:57:17 +0200, GrzegorZ napisał(a):

[...]

Ten Tzva to taki sam prowokator jak mkarwan. Olej gościa.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-04-20 00:43:54
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:kkp3af$qqr$2dont-email.me...

| Ten Tzva to taki sam prowokator jak mkarwan. Olej gościa.

     a ty nie prowokator? Przysiegnij sie!

Data: 2013-04-18 17:40:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "GrzegorZ" <blogifilet@gazetka.pl> napisał w wiadomości news:kkp1r0$n2v$2news.albasani.net...

[...]

Jesteś w błędnym błędzie. W czasach PRL wojsko w czasie pokoju budowało potęgę PRL, w tym szkoły i szpitale. I wiele innych...

stypendusta ZUS

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-20 00:21:06
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "GrzegorZ" <blogifilet@gazetka.pl> napisał w wiadomości

| Jesteś w błędnym błędzie. W czasach PRL wojsko w czasie pokoju budowało
| potęgę PRL, w tym szkoły i szpitale. I wiele innych...

Nic tylko dziekowac Partii, ze slonce rano wstaje...
Czlowiek wchodzacy w zycie, zamiast rozpoczynac zawodowa kariere, zakladac
rodzine itd, idzie na dwa-trzy lata do komuszego lagru, gdzie za miche grochowy
buduje drogi i szpitale... Zobacz dokad w tym czasie zaszedl wolny swiat.

Odpieprzcie się wszyscy od Generała!..