Odpierdolili fuszerke

Data: 2009-12-22 17:29:43
Autor: boukun
Odpierdolili fuszerke
http://wiadomosci.wp.pl/gid,11799907,title,Odzyskany-napis-z-Auschwitz-- -gdzie-jest-i-- -zdjecia,gpage,2,img,11799909,galeria.html

boukun

Data: 2009-12-22 19:13:46
Autor: Jadrys
Odpierdolili fuszerke
W dniu 2009-12-22 18:07, Chackie Chan pisze:
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hgqscq$589$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/gid,11799907,title,Odzyskany-napis-z-Auschwitz-- -gdzie-jest-i-- -zdjecia,gpage,2,img,11799909,galeria.html

Ciekawe kiedy tak Rzydów będą ścigać i kiedy ukarają takiego np. Jerzego Urbana?

Urbana? A za co maja ścigać i karać Urbana?

Data: 2009-12-22 16:31:09
Autor: Marek
Odpierdolili fuszerke
On 22 Gru, 20:02, "Chackie Chan" <chakiec...@wpp.ppl> wrote:
Użytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:hgr28q$ds5$2news.onet.pl...

> Urbana? A za co maja ścigać i karać Urbana?

Za bezczelne pierdolenie w telewizji, cyniczne kpienie z ginących Polaków
pod pałami MO, ZOMO oraz transporterów opancerzonych, Polaków ginących w
celach, torturowanych i mordowanych przez SB. Polaków walczących o wolność,
z której władze totalitarnego komunistycznego reżimu czerpią teraz zyski
zamiast wisieć lub podzielić los Czauszesku, Husseina i jego junty.
Za współpracę z komunistycznym reżimem totalitarnym junty Jaruzelskiego
podobnym do reżimu Sadama Husseina i innych totalitarnych oprawców narodu.
Generalnie za czynny współudział w masowej zbrodni popełnianej na Polakach w
latach 1981-2009.

Kiedy wreszcie Zydzi przeprosza ludzkosc za komunizm ?

Data: 2009-12-22 19:21:08
Autor: abc
Odpierdolili fuszerke
Ciekawe kiedy tak Rzydów będą ścigać i kiedy ukarają takiego np. Jerzego Urbana?

Urbana? A za co maja ścigać i karać Urbana?

Np. za podjudzanie odnośnie ks. Popiełuszki.

Data: 2009-12-22 19:29:21
Autor: Grzegorz Z.
Odpierdolili fuszerke
Dnia Tue, 22 Dec 2009 19:21:08 +0100, abc napisał(a):

Ciekawe kiedy tak Rzydów będą ścigać i kiedy ukarają takiego np. Jerzego Urbana?

Urbana? A za co maja ścigać i karać Urbana?

Np. za podjudzanie odnośnie ks. Popiełuszki.

A co? Może to Urban urządzał antypaństwowe kiczowate teatrzyki nienawiści
zwane szumnie "mszami za ojczyznę" ? http://www.popieluszko.net.pl/xJerzy/msza.htm

Data: 2009-12-23 02:46:47
Autor: Adam
Odpierdolili fuszerke

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c3fow7i9hf0e$.1wdwiond507ok$.dlg40tude.net...
[...]

Tak - bo to on wmawiał społeczeństwu (zgodnie z wykładnią PZPR), że obrona polskiej godności narodowej w PRL to akty nienawiści i podważanie sojuszy.
AC

Data: 2009-12-23 13:41:14
Autor: Jadrys
Odpierdolili fuszerke
W dniu 2009-12-22 20:02, Chackie Chan pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgr28q$ds5$2news.onet.pl...
[...]

Dzisiejsze władze nic innego nie robią. - Też kpią z Polaków, - powiadaja o tym że polakom żyje się dobrze, chrzanią coś o powszechnym dostępie do internetu... A to wszystko taka sama prawda jak i ta płynąca z ust p. Urbana..

[...]

Nie wiem czy słyszałeś że 15-stu naszych rodaków zmarło przedwczoraj z zimna?

Data: 2009-12-23 20:29:55
Autor: Jadrys
Odpierdolili fuszerke
W dniu 2009-12-23 14:38, Chackie Chan pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgt35e$2bi$1news.onet.pl...

Nie wiem czy słyszałeś że 15-stu naszych rodaków zmarło przedwczoraj z zimna?

Nie słyszałem, ale wiem że z powodu mrozów zamarza wielu pijanych i bezdomnych.
Nie są jednak oni torturowani i bici przed śmiercią przez ZOMO, MO czy SB jak ofiary stanu wojennego i komunistycznych prześladowań.
Większość z nich umiera nieświadomie lub z własnego wyboru.

A więc w twoich oczach obecne zgony bezdomnych są usprawiedliwione? Mógłbym to samo powiedzieć o ofiarach pseudokomuny, dlaczego nie siedzieli cicho skoro ryzykowali aż tak wiele? Ale nie w tym rzecz. Dlaczego bogatej Polski (prowadzącej dwie wojny) nie stać na wybudowanie państwowych ośrodków opieki społecznej?

Data: 2009-12-26 09:56:26
Autor: Jadrys
Odpierdolili fuszerke
W dniu 2009-12-24 01:12, Chackie Chan pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgtr3n$2j9$1news.onet.pl...
A więc w twoich oczach obecne zgony bezdomnych są usprawiedliwione?

Nigdy żadne zgony nie mogą być usprawiedliwiane.
Życie człowieka jest zbyt cenne.

Mógłbym to samo powiedzieć o ofiarach pseudokomuny,

Absolutnie nie można przyrównywać świadomego lub nieświadomego samobójstwa do morderstw popełnianych przez uzbrojoną po zęby militarną i policyjną juntę Jaruzelskiego na bezbronnych prawie Polakach, próbujących zmienić coś w swoim beznadziejnym życiu, które można porównać nawet dzisiaj do życia niewolników.

życzę chwili refleksji i zadumy nad tym co zostało napisane.

Dobranoc

Dobry dowcip - 15-stu biedaków popełniło parę dni temu samobójstwo poprzez zamrożenie się na śmierć..
Tobie też życzę chwili "refleksji i zadumy"nad tym czym jest kapitalizm.

Data: 2009-12-23 20:51:58
Autor: Andrzej Adam Filip
Odpierdolili fuszerke
"Chackie Chan" <chakiechan@wpp.ppl> pisze:
[...]

To oni w większości (z tej piętnastki) nie polegli w walce o jedynie
słuszny kapitalizm? Dziadek mróz nie dostarczył im terapii szokowej
niczym "dzielny i odwaĹźny Balcerowicz"?

Nie mĂłw duĹźo, ale powiedz wiele.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)
[ http://groups.google.pl/groups?selm=1tc89gdsz7-9CN@cynthia.brudna.chmurka.net ]

Odpierdolili fuszerke